scooter 31 Skrevet 28. Marts, 2022 Nogen der har haft held her. Jeg har kørt 2 gange fra Haderslev og til Kolding. Begge gange blev der ikke svaret da jeg kom til aftalt tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 28. Marts, 2022 Et par anvendelige links ville sikkert forøge chancerne for et svar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
scooter 31 Skrevet 28. Marts, 2022 scooter skrev, for 17 minutter siden: Nogen der har haft held her. Jeg har kørt 2 gange fra Haderslev og til Kolding. Begge gange blev der ikke svaret da jeg kom til aftalt tid 453.11 kB · 14 downloads 453.11 kB · 7 downloads https://www.eroguide.dk/forum/topic/151719-kolding/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3285 Skrevet 28. Marts, 2022 onkelpoul skrev, 1 time siden: Sjov tråd Ja ligner en der vil opnå noget mere, brugte han lidt tid på, at finde ud af hvorledes siden fungere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
scooter 31 Skrevet 28. Marts, 2022 Pite skrev, for 6 minutter siden: Ja ligner en der vil opnå noget mere, brugte han lidt tid på, at finde ud af hvorledes siden fungere. Ja men så er det jo godt du er dygtig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 28. Marts, 2022 scooter skrev, for 1 time siden: Ja men så er det jo godt du er dygtig Dit indlæg er intet værd, hverken som efterlysning eller anmeldelse. Det er noget af det ringeste, jeg længe har set. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 29. Marts, 2022 @scooter Det må være hende her: https://annoncelight.dk/showad/301759 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
scooter 31 Skrevet 29. Marts, 2022 Pollerik skrev, 1 time siden: @scooter Det må være hende her: https://annoncelight.dk/showad/301759 Ja ved ikke hvorfor jeg ikke kunne ligge rigtigt link ind men tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strand og sol 0 Skrevet 13. April, 2022 Lad være, hun er en psykose uden lige, lejligheden ligner noget der er løgn og hun er svært overvægtig nu, de billeder er gamle. - hun kan også finde på afpresse dig efterfølgende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Always looking for fun 13 Skrevet 13. April, 2022 Strand og sol skrev, for 57 minutter siden: Lad være, hun er en psykose uden lige, lejligheden ligner noget der er løgn og hun er svært overvægtig nu, de billeder er gamle. - hun kan også finde på afpresse dig efterfølgende. Giver dig delvis ret, dog er hendes psykose over, hun er på hotel da lejligheden havde seriøse fugtskader hun lod gammel junk food ligge fremme og gamle skraldeposer overalt jeg kunne blive ved, og det er lige omvendt hun er dobbelt så tynd som på billeder og kan ikke længere fylde en bh ud, hun er radmager. Hun snyder dig for service hvis hun kan, når hun snakker om "bust a nut" snakker hun om at få dig til at komme med et handjob. Jeg var dum nok til at betale for hendes taxa (og mad på burger king) da hun skulle flytte med lovning om sex bagefter, men hun var "for træt" og gav kun et handjob med lidt pussy lick stående. Og så var jeg dum nok til at se hende igen for 500 kr og det blev igen kun til handjob og pussy lick. Beder du om en af de "billige" services hun tilbyder, svarer hun sikkert ikke på din sms, hun skifter priser som vinden blæser og mener hende ikke eksisterende service er næsten 900 værd. Spar jeres penge, gå til en anden, hun snyder hvor hun kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Always looking for fun 13 Skrevet 13. April, 2022 Lad os prøve at fluekneppe hendes annonce shall we: https://annoncelight.dk/showad/301759 Snapchat :- RoseMary03338 Add My Snapchat for 5kr - 1000kr Nudes, Sexyy Snaps, Lives & Videossss Hold da kæft fra 5 kr til 1000 kr for hvad? nu har hun kørt med de tusse gamle billeder på hendes profil i 100 år som ikke længere ligner hende da hun i mellemtiden er blevet radmager, hver gang jeg har spurgt ang billede/video har hun kraftigt sagt nej "no recording" "no photos" Jeg tvivler stærkt på hun ligger inde med nogen nudes overhovedet og da slet ikke video eller live video, det er total bullshit efter min mening. Okay næste - 5 - 10 Mins - handjob - 50kr denne pris svinger konstant mellem 40-50-60 kr, jeg tvivler stærkt på hun NOGENSINDE svarer på henvendelse ang dette, hun åbner ikke døren for dig for andet en minimum 400-500 kr - 25 - 30 Mins - Naked & Touching Handjob - 500kr det her skal nok passe hun ville nyde at snyde samtlige hendes kunder med et 500 kr`s handjob og ikke andet. 30 Mins - strip Tease < - -- - >Oral - 500kr.... her er der tale om et blow med kondom, 500 kr for et 30 min blowjob med kondom, og hvad fuck er strip, hun har ikke kroppen til at se fræk ud længere, tøsen er jo radmager, hun har stort set ingen frækt undertøj overhovedet. Vil hun strippe ved at tage sin hættetrøje af? skulle det være frækt? Næste - 5 - 10 Mins - 300kr Only if clean, jeg tror ikke en skid på det her, igen hun lukker dig ikke ind for andet end min 400-500 kr, i er velkommen til at modbevise mig, det ville overraske mig meget. - 25 - 30 Mins - 800kr wow et blow uden kondom 25 til 30 min til 800 kr satme noget af en pris. 30 - 35 Mins Strip Tease Oral - 1000kr her er den igen "strip tease", og nu er det blow uden, 1000 kr for en ikke eksisterende strip tease hvad tænker tøsen på? Så er det sex; - 5 - 10 Mins - 300kr I call bullshit jeg køber den ikke, hun åbner ikke døren og giver dig sex for 300 det er igen total bullshit. - 15 - 20 Mins - 600kr Prøv at se de priser her, hvis man tager i betragtning hendes ringe service er så er det her ikke billigt. - 30 - 35 Mins - 800kr Der skulle ha stået 600 her, men hun tror hun er meget mere værd end alle andre. - 45 - 50 Mins - 1000kr hold da op 1000 for hvad der koster 800 ved de fleste, hun har da høje tanker om sig selv. - 1 hour - 1200kr denne svinger mellem 1000-1100-1200 dagligt det er der sikkert ingen der køber. - 1 Hour - 1500kr igen satme noget af en pris. + 15 - 20 Mins Extra- For Getting Cleaned up, ect ect !! hvorfor noget man skal betale op til 300 kr ekstra for at "getting cleaned up" ?? er hun skudt i hovedet den tøs? Og så det ellers helt galt for tøsen her: 2 Hours - 2, 200kr 3 Hours - 3, 300kr 4 Hours - 4, 500kr Full Day - 5 Hours - 6, 000kr Full Night - 10 Hours - 8,000kr Full Exp 18/24 Hours - 10,000kr Pyha fri for det da. Og hvad er det her: Hun sætter priser enormt højt for noget hun kalder "Lower body massage" hvad fuck er det? hun er så vidt jeg ved ikke udlært. Det skulle ikke undre mig hun her snakker om endnu et handjob Lower Body massage & Happy Ending 10-20 Mins - 400kr 20 - 30 Mins - 800kr 25 - 35 Mins - 1000kr - 1 Hour - 1600kr + 10 - 15 Extra Mins !! Hun sætter baren højt helt op til 500 kr ekstra for noget af det her, den hustler..!! ~ > Also :- Kissing , More Time , rimming , Deep Throat , gagging , Dirtyy Talk, Given (to Uu) anal Play Are Extra - 100kr - 500kr !! Jeg vil godt afslutte med min værste oplevelse med ganja girl her, vi havde aftalt sex uden kondom til 1500 kr, da det kom til stykket ville hun så ikke og sagde "nej nej nej" og jeg måtte til sidst tage gummi på, jeg fik sølle 200 kr tilbage, og blev lettere rystet da jeg så på hendes annonce at hun her tilbød sex uden til 500 kr ekstra..!! det blev dog hurtig ændret (hun ændre jo konstant) til først 1500, 2000 kr for så til sidst at blive slettet helt. Hun er ikke til at stole på og har fuldstændig dollar tegn i øjnene den pige, håber virkelig jeg fik advaret andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Always looking for fun 13 Skrevet 19. April, 2022 Hun oprettede en ny annonce https://annoncelight.dk/showad/341749 Annoncen er denne gang fyldt med total sort snak, stort set en stor bøn om bare at give hende nogle penge (for man også noget service for dem mons tro?). Nye men stadig gamle billeder af hende på, men slet ikke i nærheden af hvordan hun ser ud i virkeligheden nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strand og sol 0 Skrevet 21. April, 2022 Always looking for fun skrev, den 19.4.2022 at 21:13: Hun oprettede en ny annonce https://annoncelight.dk/showad/341749 Annoncen er denne gang fyldt med total sort snak, stort set en stor bøn om bare at give hende nogle penge (for man også noget service for dem mons tro?). Nye men stadig gamle billeder af hende på, men slet ikke i nærheden af hvordan hun ser ud i virkeligheden nu. Jeg har faktisk virkeligt ondt af hende. Det må være nogle forfærdelige oplevelser at hun har skullet gå igennem, siden at hun behandler andre mennesker på den måde, som hun gør. Hun er jo fuldstændigt ødelagt i bærret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Always looking for fun 13 Skrevet 21. April, 2022 Strand og sol skrev, for 15 minutter siden: Jeg har faktisk virkeligt ondt af hende. Det må være nogle forfærdelige oplevelser at hun har skullet gå igennem, siden at hun behandler andre mennesker på den måde, som hun gør. Hun er jo fuldstændigt ødelagt i bærret. Hun har fuldstændig dollar tegn i øjnene den pige, prøv bare at læs hende sugar date ønsker/priser, og så er hun er en meget øvet hustler efterhånden. Hun har på et tidspunkt faktisk givet go service for de penge hun fik, men hvis det er under et vis beløb er der ingen service ved hende overhovedet, andet end det jeg nævnte med hun forsøger at færdiggøre dig med et handjob, hun undskylder det så bare med at man betaler for tiden med hende og ikke sexen, det gir ingen mening. Hold jer væk drenge, hun er en kæmpe huslter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg