Ginne 323 Skrevet 27. Marts, 2022 https://annoncelight.dk/showad/337798 Jeg fik taget mig sammen til at møde denne kvinde, efter et par skuffelser i denne verden, skulle jo nu alligevel prøve igen. Og dejligt jeg fik gjort det Hun er en smuk kvinde, lattermild drillende. Blev taget godt imod. Hun har det dejligste smil som gjorde mig meget blød i knæene. Kysser godt, har dejlige store naturlige bryster og en god røv .Fik et dejligt blowjob. Og slikkede hende længe. Vi nudsede meget og hun er så opmærksom på ens behov. Stedet ok Det bedste "kæreste" møde jeg har haft meget længe. Vil jeg besøge hende igen. Ja hvis jeg havde pengene. Hun er skøn. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovleg1 49 Skrevet 28. Marts, 2022 Ginne skrev, for 10 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/337798 Jeg fik taget mig sammen til at møde denne kvinde, efter et par skuffelser i denne verden, skulle jo nu alligevel prøve igen. Og dejligt jeg fik gjort det Hun er en smuk kvinde, lattermild drillende. Blev taget godt imod. Hun har det dejligste smil som gjorde mig meget blød i knæene. Kysser godt, har dejlige store naturlige bryster og en god røv .Fik et dejligt blowjob. Og slikkede hende længe. Vi nudsede meget og hun er så opmærksom på ens behov. Stedet ok Det bedste "kæreste" møde jeg har haft meget længe. Vil jeg besøge hende igen. Ja hvis jeg havde pengene. Hun er skøn. Kan du bekræfte at billeder er af hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 28. Marts, 2022 Sjovleg1 skrev, for 6 timer siden: Kan du bekræfte at billeder er af hende ? Ja det kan jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 31. Marts, 2022 Ginne skrev, den 28.3.2022 at 15:01: Ja det kan jeg Og stedet, er det ok diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 31. Marts, 2022 sydjyden skrev, for 9 timer siden: Og stedet, er det ok diskret? Enfamilieshus - du får besked på at hoveddøren er åben . Så du er hurtig væk fra vejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
scooter 31 Skrevet 1. April, 2022 Ginne skrev, for 22 timer siden: Enfamilieshus - du får besked på at hoveddøren er åben . Så du er hurtig væk fra vejen Bed and breakfast er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 1. April, 2022 Hun ser ud til at være en lækker sag, tror jeg skal et smut til Kolding i næste uge, er der nogen der kan fortælle nogenlunde hvor hun er i Kolding og hvor længe hun er der? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
scooter 31 Skrevet 1. April, 2022 Rudo skrev, for 45 minutter siden: Hun ser ud til at være en lækker sag, tror jeg skal et smut til Kolding i næste uge, er der nogen der kan fortælle nogenlunde hvor hun er i Kolding og hvor længe hun er der? På forhånd tak Hun tager hjem lørdag. Men kommer igen om 10 dage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 7. April, 2022 Rudo skrev, den 1.4.2022 at 16:57: Hun ser ud til at være en lækker sag, tror jeg skal et smut til Kolding i næste uge, er der nogen der kan fortælle nogenlunde hvor hun er i Kolding og hvor længe hun er der? På forhånd tak Hun er lige syd for åen, tæt på Brændkjærkirken så må det være placering nok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 393 Skrevet 10. April, 2022 Jeg var forbi i går til et blæs med kom i mund. Noget sagde mig i instinktivt at hun ville være god....omfg...har fået mange blæs i tiden, men hende her kunne noget helt specielt! Jeg er tæt på at sige, at det er det bedste nogensinde. Blødt, blidt og forførende med masser af øjenkontakt...jeg var helt solgt! De varmeste anbefalinger 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 11. April, 2022 Nogen der ved hvor længe hun er at træffe i Kolding ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 12. April, 2022 Esbjerghanhund skrev, den 10.4.2022 at 22:21: Jeg var forbi i går til et blæs med kom i mund. Noget sagde mig i instinktivt at hun ville være god....omfg...har fået mange blæs i tiden, men hende her kunne noget helt specielt! Jeg er tæt på at sige, at det er det bedste nogensinde. Blødt, blidt og forførende med masser af øjenkontakt...jeg var helt solgt! De varmeste anbefalinger Pris på det hvæs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 12. April, 2022 HMA skrev, for 40 minutter siden: Pris på det hvæs? Start med at læse hendes annonce, så har du prisen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 12. April, 2022 Ginne skrev, for 22 minutter siden: Start med at læse hendes annonce, så har du prisen. De har det med at lægge en masse på når du er ankommet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Always looking for fun 13 Skrevet 12. April, 2022 HMA skrev, for 57 minutter siden: De har det med at lægge en masse på når du er ankommet Sludder.. du har da vist ikke været ved Alice før hun kører med de priser hun skriver i hendes annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 12. April, 2022 Nej hvis jeg havde det, var det jo nok ikke nødvendigt at spørge dig! og da jeg skrev til hende var svaret faktisk ikke noget der er nævnt i annoncen. For jeg spurgte kun på mega! Så dit kloge-åge svar er totalt til grin! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 12. April, 2022 HMA skrev, 1 time siden: Nej hvis jeg havde det, var det jo nok ikke nødvendigt at spørge dig! og da jeg skrev til hende var svaret faktisk ikke noget der er nævnt i annoncen. For jeg spurgte kun på mega! Så dit kloge-åge svar er totalt til grin! 1000dkk= 60 min SuperFrench megafrench kisses licking pussy massage 69 all positions multicome. er det til at tage fejl af. Det var prisen jeg betalte for ovennævnte ydelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 12. April, 2022 Ginne skrev, for 2 timer siden: 1000dkk= 60 min SuperFrench megafrench kisses licking pussy massage 69 all positions multicome. er det til at tage fejl af. Det var prisen jeg betalte for ovennævnte ydelser. Er du helt væk eller hvad?? Prøv dog og læs tråden!! Det var jo ikke dig jeg spurgte men derimod esbjerghanhund som havde været forbi til et hvæs! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole2345 1 Skrevet 14. April, 2022 Jeg havde mit første møde som betalende kunde til sex hos Alice Perfect Lover efter jeg så denne tråd... Tusind tak til trådstarter. og Alice Det levede fuldt op til forventningerne... Det vil jeg mægtig gerne gøre igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 14. April, 2022 ole2345 skrev, for 2 timer siden: Jeg havde mit første møde som betalende kunde til sex hos Alice Perfect Lover efter jeg så denne tråd... Tusind tak til trådstarter. og Alice Det levede fuldt op til forventningerne... Det vil jeg mægtig gerne gøre igen Dejligt du også nød hende. Hun er dejlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Syd 16 Skrevet 14. April, 2022 Jeg tager forbi Alice fredag, håber på en lækker oplevelse. Er der andre anbefalinger pt omkring kolding? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 393 Skrevet 15. April, 2022 HMA skrev, den 12.4.2022 at 16:31: Pris på det hvæs? Bliver mellem hende og jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 17. April, 2022 Endnu en dejlig time med denne fantastiske kvinde. Blev genkendt og fik et stort smil og kys. Så blev jeg blød i knæene. Nyder hendes kæreste sex. Hun giver det bedste blowjob jeg har fået. Og elsker at blive slikket. Hun smager så godt. Sluttede af med en god snak om livet. Da vi havde tid til overs. Jeg kan stadig meget godt anbefale hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Syd 16 Skrevet 17. April, 2022 Tilslutter mig også en fantastisk oplevelse herfra, gik der fra med humøret højt og 2 gange aflevering, sidste mens jeg kneppede hende, hun klemte bare imod og lod mig føle hende omkring mig… går meget op i hygiejne, så kalorius fik en grundig tur inden akten, hun sutter eminent godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hyggeonkel 63 Skrevet 23. April, 2022 Mit første besøg hos Alice, og det bliver ikke mit sidste Hun er faktisk rigtig sød og lækker, med en velskabt krop, smukke fødder og meget velplejet, med en super hygiejne, så hun kan bestemt anbefales til kærestesex, hun nyder tydeligvis sex, kysser vådt og lækkert og giver et super blow, in natura... og hun smaget også selv fantastisk Jeg købte en time, med lidt af hvert, og 1200 for en time er et fund, så kom afsted gutter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg