Hop til indhold
Ginne

Alice perfect lover, kolding

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/337798

Jeg fik taget mig sammen til at møde denne kvinde, efter et par skuffelser i denne verden, skulle jo nu alligevel prøve igen. Og dejligt jeg fik gjort det 

Hun er en smuk kvinde, lattermild drillende. Blev taget godt imod. Hun har det dejligste smil som gjorde mig meget blød i knæene. Kysser godt, har dejlige store naturlige bryster og en god røv .Fik et dejligt blowjob. Og slikkede hende længe. Vi nudsede meget og hun er så opmærksom på ens behov. 

Stedet ok 

Det bedste "kæreste" møde jeg har haft meget længe. Vil jeg besøge hende igen. Ja hvis jeg havde pengene.

Hun er skøn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ginne skrev, for 10 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/337798

Jeg fik taget mig sammen til at møde denne kvinde, efter et par skuffelser i denne verden, skulle jo nu alligevel prøve igen. Og dejligt jeg fik gjort det 

Hun er en smuk kvinde, lattermild drillende. Blev taget godt imod. Hun har det dejligste smil som gjorde mig meget blød i knæene. Kysser godt, har dejlige store naturlige bryster og en god røv .Fik et dejligt blowjob. Og slikkede hende længe. Vi nudsede meget og hun er så opmærksom på ens behov. 

Stedet ok 

Det bedste "kæreste" møde jeg har haft meget længe. Vil jeg besøge hende igen. Ja hvis jeg havde pengene.

Hun er skøn. 

Kan du bekræfte at billeder er af hende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
sydjyden skrev, for 9 timer siden:

Og stedet, er det ok diskret? 

Enfamilieshus - du får besked på at hoveddøren er åben . Så du er hurtig væk fra vejen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ginne skrev, for 22 timer siden:

Enfamilieshus - du får besked på at hoveddøren er åben . Så du er hurtig væk fra vejen

Bed and breakfast er det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser ud til at være en lækker sag, tror jeg skal et smut til Kolding i næste uge, er der nogen der kan fortælle nogenlunde hvor hun er i Kolding og hvor længe hun er der? På forhånd tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rudo skrev, for 45 minutter siden:

Hun ser ud til at være en lækker sag, tror jeg skal et smut til Kolding i næste uge, er der nogen der kan fortælle nogenlunde hvor hun er i Kolding og hvor længe hun er der? På forhånd tak 

Hun tager hjem lørdag. Men kommer igen om 10 dage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rudo skrev, den 1.4.2022 at 16:57:

Hun er lige syd for åen, tæt på Brændkjærkirken

så må det være placering nok

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi i går til et blæs med kom i mund. Noget sagde mig i instinktivt at hun ville være god....omfg...har fået mange blæs i tiden, men hende her kunne noget helt specielt! Jeg er tæt på at sige, at det er det bedste nogensinde. Blødt, blidt og forførende med masser af øjenkontakt...jeg var helt solgt! 

De varmeste anbefalinger <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, den 10.4.2022 at 22:21:

Jeg var forbi i går til et blæs med kom i mund. Noget sagde mig i instinktivt at hun ville være god....omfg...har fået mange blæs i tiden, men hende her kunne noget helt specielt! Jeg er tæt på at sige, at det er det bedste nogensinde. Blødt, blidt og forførende med masser af øjenkontakt...jeg var helt solgt! 

De varmeste anbefalinger <3

Pris på det hvæs?

Del dette indlæg

Link til indlæg
HMA skrev, for 40 minutter siden:

Pris på det hvæs?

Start med at læse hendes annonce, så har du prisen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ginne skrev, for 22 minutter siden:

Start med at læse hendes annonce, så har du prisen. 

De har det med at lægge en masse på når du er ankommet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej hvis jeg havde det,  var det jo nok ikke nødvendigt at spørge dig! 

og da jeg skrev til hende var svaret faktisk ikke noget der er nævnt i annoncen. For jeg spurgte kun på mega! Så dit kloge-åge svar er totalt til grin! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HMA skrev, 1 time siden:

Nej hvis jeg havde det,  var det jo nok ikke nødvendigt at spørge dig! 

og da jeg skrev til hende var svaret faktisk ikke noget der er nævnt i annoncen. For jeg spurgte kun på mega! Så dit kloge-åge svar er totalt til grin! 

1000dkk= 60 min SuperFrench megafrench kisses licking pussy massage 69 all positions multicome.

er det til at tage fejl af. Det var prisen jeg betalte for ovennævnte ydelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ginne skrev, for 2 timer siden:

1000dkk= 60 min SuperFrench megafrench kisses licking pussy massage 69 all positions multicome.

er det til at tage fejl af. Det var prisen jeg betalte for ovennævnte ydelser.

Er du helt væk eller hvad?? Prøv dog og læs tråden!! Det var jo ikke dig jeg spurgte men derimod esbjerghanhund som havde været forbi til et hvæs! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde mit første møde som betalende kunde til sex hos Alice Perfect Lover efter jeg så denne tråd... 

Tusind tak til trådstarter. og Alice :) Det levede fuldt op til forventningerne... 

Det vil jeg mægtig gerne gøre igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
ole2345 skrev, for 2 timer siden:

Jeg havde mit første møde som betalende kunde til sex hos Alice Perfect Lover efter jeg så denne tråd... 

Tusind tak til trådstarter. og Alice :) Det levede fuldt op til forventningerne... 

Det vil jeg mægtig gerne gøre igen :D

Dejligt du også nød hende. Hun er dejlig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Endnu en dejlig time med denne fantastiske kvinde.

Blev genkendt og fik et stort smil og kys.

Så blev jeg blød i knæene. Nyder hendes kæreste sex. Hun giver det bedste blowjob jeg har fået. Og elsker at blive slikket. Hun smager så godt. Sluttede af med en god snak om livet. Da vi havde tid til overs. 

Jeg kan stadig meget godt anbefale hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilslutter mig også en fantastisk oplevelse herfra, gik der fra med humøret højt og 2 gange aflevering, sidste mens jeg kneppede hende, hun klemte bare imod og lod mig føle hende omkring mig… 

går meget op i hygiejne, så kalorius fik en grundig tur inden akten, hun sutter eminent godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit første besøg hos Alice, og det bliver ikke mit sidste

Hun er faktisk rigtig sød og lækker, med en velskabt krop, smukke fødder og meget velplejet, med en super hygiejne, så hun kan bestemt anbefales til kærestesex, hun nyder tydeligvis sex, kysser vådt og lækkert og giver et super blow, in natura... og hun smaget også selv fantastisk

Jeg købte en time, med lidt af hvert, og 1200 for en time er et fund, så kom afsted gutter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...