Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der ved om hun er på job idag? Og hvad tidspunkter hun arbejder på.

hendes annonce er aktiv, men hun svarer ikke (hun kan selvfølgelig være optaget)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
exostar skrev, for 13 minutter siden:

Nogen der ved om hun er på job idag? Og hvad tidspunkter hun arbejder på.

hendes annonce er aktiv, men hun svarer ikke (hun kan selvfølgelig være optaget)

Hun skal nok svare tilbage når det er muligt for hende.
Hvis du har skrevet til hende i dag er hun sikkert ikke stået op endnu, eller også har hun en kunde og så svarer hun heller ikke før end kunden er gået.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai4Eva

Hvis nogen kan fortælle, om de har fået lov at kneppe og komme i hende øko evt. efter gentagne besøg, så send lige en privat besked. Mangler en varm kvinde at tømme mig i!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai4Eva skrev, for 1 time siden:

Hvis nogen kan fortælle, om de har fået lov at kneppe og komme i hende øko evt. efter gentagne besøg, så send lige en privat besked. Mangler en varm kvinde at tømme mig i!

Det håber jeg fandme ikke!! 
Har efterhånden været der en hel del gange og vil mene at der er en god kemi. Hvis hun kører den stil så er det slut med at besøge hende. 
Ville iøvrigt også overraske mig hvis hun gør det…..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Callettien

Det ville jeg fandeme også meget gerne vide - så jeg har mulighed for at vælge hende fra! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai4Eva skrev, den 3.9.2022 at 15:38:

Hvis nogen kan fortælle, om de har fået lov at kneppe og komme i hende øko evt. efter gentagne besøg, så send lige en privat besked. Mangler en varm kvinde at tømme mig i!

Kan man overhovedet have sex med hende? Hun skriver til mig at hun kun tilbyder massage og hj/bj

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 13 timer siden:

Kan man overhovedet have sex med hende? Hun skriver til mig at hun kun tilbyder massage og hj/bj

Hvis hun ikke tilbyder det, så er det noget nyt. Hun er voldsomt populær, og der kan jo være mange grunde til at hun enten er stoppet eller tager en pause.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cowboytoasten skrev, for 2 minutter siden:

Hvis hun ikke tilbyder det, så er det noget nyt. Hun er voldsomt populær, og der kan jo være mange grunde til at hun enten er stoppet eller tager en pause.

Kan andre berette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, Lige nu:

Kan andre berette?

Hun har arbejdet i DK i en del år, også på thai massage klinik. Man kunne fristes til at tro hun er kørt død i at skulle knaldes 5-10 gange om dagen i flere måneder i træk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cowboytoasten skrev, Lige nu:

Hun har arbejdet i DK i en del år, også på thai massage klinik. Man kunne fristes til at tro hun er kørt død i at skulle knaldes 5-10 gange om dagen i flere måneder i træk.

Korrekt

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det fint nok, da jeg altid bare vil ha en god B2B, og i det sidste lange stykke tid har hun jo kun haft FP på programmet, så 1500 for en B2B var i overkanten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
viking69 skrev, for 8 timer siden:

Der findes sådan noget rødt noget der kommer ud 1 gang om måneden cirka.. så om et par dage.. så står der sikkert ikke no sex mere ;) 

Åh, hvor jeg HÅBER du har ret! Jeg har været én gang hos Deer og hold op, hvor var det hyggeligt og skønt! Men jeg nåede ikke at have sex med hende fordi ham den lille sprang i luften kort inde i hendes blowjob. Jeg havde GLÆDET mig til at vi skulle have sex, men desværre så satte han en stopper for det. Lige siden har jeg gået og ventet med længsel til at kunne besøge hende igen for at gå hele vejen. Så hvis sex er taget af hendes menu, så kommer jeg til at græde mig selv i søvn de næste mange nætter! Må indrømme at jeg synes det var en kæmpe oplevelse at være sammen med hende. Mega sød og sjov!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jer som har prøvet hendes prostata massage. Jeg er lidt nysgerrig på hvordan det foregår. Masserer hun bare? Eller stikker hun en finger op? Eller hvordan?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...