Hop til indhold
John41

For dårligt!!

Recommended Posts

At der er ca er 265.000 mænd i Danmark der køber sex(fra Google), og der er knapt 37.000 medlemmer på Eroguide....  Det burde indføres med lov, at alle der køber sex skal være medlem af Eroguide..... Altid svar på efterlysninger :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 2 minutter siden:

At der er ca er 265.000 mænd i Danmark der køber sex(fra Google), og der er knapt 37.000 medlemmer på Eroguide....  Det burde indføres med lov, at alle der køber sex skal være medlem af Eroguide..... Altid svar på efterlysninger :D 

Hvorfor ikke indføre med lov at alle mænd nogen gang skal købe sex for at betragtes som fuldvoksne statsborgere? I hvert fald alle politikere. Og alle kvindelige politikere skal med lov nogen gang tvinges at sælge sex. Siden kan vi tage op diskussionen om prostitution igen. Med bedre viden og forståelse.

Hvis mit forslag bliver godt modtaget, så findes der flere politikere jeg kan tænkes købe en time eller 10 med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 10 minutter siden:

At der er ca er 265.000 mænd i Danmark der køber sex(fra Google), og der er knapt 37.000 medlemmer på Eroguide....  Det burde indføres med lov, at alle der køber sex skal være medlem af Eroguide..... Altid svar på efterlysninger :D 

Google has always been a reliable source. I’ve heard.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Hvorfor ikke indføre med lov at alle mænd nogen gang skal købe sex for at betragtes som fuldvoksne statsborgere? I hvert fald alle politikere. Og alle kvindelige politikere skal med lov nogen gang tvinges at sælge sex. Siden kan vi tage op diskussionen om prostitution igen. Med bedre viden og forståelse.

Hvis mit forslag bliver godt modtaget, så findes der flere politikere jeg kan tænkes købe en time eller 10 med.

Du vil jo bare have slette Mette ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 10 timer siden:

At der er ca er 265.000 mænd i Danmark der køber sex(fra Google), og der er knapt 37.000 medlemmer på Eroguide....  Det burde indføres med lov, at alle der køber sex skal være medlem af Eroguide..... Altid svar på efterlysninger :D 

Du kunne jo lave et "Borgerforslag" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...