Hop til indhold
Skinkelynet

Hvem giver det bedste skrald til 300kr?

Recommended Posts

Skinkelynet skrev, for 39 minutter siden:

Haha, trælse svar. 
Jeg kom endda selv med et eksempel. 

Kan man ikke bare give et reelt svar eller lade være?

Altså nu er det også lidt svært at gætte præcis hvad du mener med "skrald" googlede det da jeg tænkte det må være et slang for et eller andet ex relateret, men jeg fik bare en masse resultater omkring affald. så prøvede jeg slangordbogen, og den fortalte mig at en person der er skrald, er virkelig dårlig til et eller andet. Så søger du det absolut ringeste sex i byen for 300kr?

Men jeg har masser af skrald i min butik du kan hente til 300 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skrald ifølge ordnet.dk: noget der smides væk og tilintetgøres, især fra den daglige husholdning.

for 300 kr kan du få lov at hente et stort læs skrald her hos mig. Du kan med fordel medbringe en trailer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sygt nok, at et kækt spørgsmål skal afføde så mange dumme svar og dårlige forsøg på at være sjov på nøjagtig samme måde.

Millena var også den eneste, der dukkede op i mit hovede, da jeg læste dit spørgsmål. Og jeg må erkende, at jeg simpelthen ikke kan komme i tanke om nogen piger, der tilbyder noget i den prisklasse. Jeg besøgte engang Fernanda til 400 kroner for en cocktail, men det er godt nok mange år siden. Græske Emily tilbyder 30 minutter til 500 kroner, når hun er i landet, og du får ikke mere for en plov andre steder, end hvad hun giver dig. Jeg fatter stadig ikke, at hun ikke forlængst har ganget sine priser med minimum faktor halvanden.

Jeg har sympati for dit projekt med at finde det bedste skrald til en billig penge, men jeg beklage, at jeg ikke kan lede dig på bedre spor, end jeg har forsøgt at gøre ovenfor. Tror faktisk, at du er ude i en lidt frugtesløs søgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lb50

Jeg har også prøvet Felina. Hun har også ydelser til små penge. Jeg er altid glad når jeg har været der og er bestemt ikke blevet ruineret!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Skinkelynet skrev, for 6 timer siden:

Haha, trælse svar. 
Jeg kom endda selv med et eksempel. 

Kan man ikke bare give et reelt svar eller lade være?

Jooo, men du startede jo selv med at være useriøs :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lb50 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har også prøvet Felina. Hun har også ydelser til små penge. Jeg er altid glad når jeg har været der og er bestemt ikke blevet ruineret!

Det er sandt! Havde ikke lige tænkt på Felina, som jeg kun har besøgt en enkelt gang, men der var også smæk for skillingen. Hun er tættere på 60 end 50, men hun er fræk, og hun er med rette stolt af sin krop.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...