Hop til indhold

Recommended Posts

Har netop endnu engang besøgt Line - denne gang i Vestergade 33c i 7000 Vejle

Hør hendes frække båndsvarer på 75838500 max. 1 aflytning pr/mand/time - ellers er den optaget hele tiden :evil:

eller bestil evt. tid på 41235557

Se desuden evt. viewtopic.php?f=7&t=8418

Det nemmeste er at parkere på Vesterbrogade - max 2 timer eller på Gunhilds Plads - brug evt. betalingskort, så du ikke behøver tænke på tiden, men husk at checke ud. Gå ind mod gågaden gennem porten med de pastelfarvede plader til venstre ved Sigma Servicecenter. Drej til højre og Vestergade 33c ligger lige der på venstre hånd med skilt i vinduet, om der er åbent eller optaget. Ved ikke om gyden har et specielt kælenavn i Vejle - måske "Jomfrustræde" ellers kan vi jo passende kalde den: "Liderlige Lines Gang"? :D Gå ind ad den hvide dør, ring på eller sæt dig evt. til at vente indenfor ved forhænget. Det er nok en fordel at bestille tid i forvejen.

Stedet er lidt lille og dumt indrettet med bollerummet mellem entreen og køkkenet med vagtpigen, så hun ikke kan tage mod nyankomne - måske kunne, der laves en dør direkte ind til køkkenet fra gaden? Fra Bollerummet skal man så ud i entreen - forhænget skal lige trækkes for først, hvis der sidder nogen og venter, før man kan komme ud på toilettet og blive skyllet lidt. Ellers er stedet pænt og hyggeligt.

Line var rigtig dejlig at se på og jeg måtte bare smide skoene, have et ben om bag hende i sofaen og rigtig kramme den dejlige steg og få en hyggelig lille sludder med hende. Efter et stykke tid spurgte hun og vi ikke skulle lege lidt og vi aftalte en ½ time til kr. 1000,- :D Vi startede så med at gå i bad sammen - der er godt nok termostatbruser, men desværre en af dem, der er umulige at indstille med sæbe på hænderne eller af børn og gamle mennesker :evil: Hvorfor køber folk ikke bare en DAMIXA som denne: http://eshop.silvan.dk/vare/vvs-ventila ... tur/damixa - dem kan man også stille shampoo mv. ovenpå. Line begyndte allerede her at lege lidt med "lille jern", men syntes, vi skulle gå tilbage til bollerummet og lege videre. Jeg startede så med at stimulere Line med en finger - hun hedder vist ikke Liderlige Line for ingenting - for hun kom snart i en dejlig orgasme.

Nu syntes Line imidlertid også, jeg rigtig skulle forkæles og prøvede at sætte ny rekord i at tage mig til roden med kondom på selvfølgelig - det lykkedes ikke helt, selvom jeg måske ikke var helt tændt efter en hård dag på Optasia i Hamburg aftenen før. Men hun var nu stadig ret imponeret af min kæmpestang. Jeg fik så besked på at sætte mig op, så jeg kunne kneppe hende i munden og det var bare så frækt, at jeg fik lyst til at drille hende lidt og selv spille pik, men det måtte jeg ikke gøre selv her, mente hun. Så tog jeg hende lidt i DoggyStyle, men det endte nu alligevel med at hun hev kondomet af, kom noget olie på og masserede mig rigtig dejligt, af og til langsomt og pirrende - og lod mig til allersidst alligevel endelig få lov til selv at spille pik og sprøjte ud over sine dejlige bryster.

Bagefter tog vi endnu et bad sammen og hun nød virkelig at sæbe mig ind og lege lidt mere med jernmanden, der var smeltet lidt i hendes kyndige hænder - og hun havde det der skælmske lidt skæve Line smil imens - ja, hun kunne nok lokke mig til en ny omgang snart :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt det der gåen i bad sammen før og efter sammen med Line + den løse smalltalk, skal det nås indenfor de 30 minutter du har købt, eller er det i tillæg for 1000 kr for 30 minutter?

Her må du gerne tage forbehold, hvis tilfældet for om alle eller kun nogle kan forvente det udenoms de 30 minutter, måske alt efter hvem gæsten er?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære rejse. Som regl kigger jeg ikke så pokkers meget på uret, dog er det klart at man jo ikke får en time for en halv times pris. Bad efter besøg af gæst skal jeg jo alligevel og oftes når vi det ca indenfor den halve time... Har jeg mange bookinger kan det godt hænde at gæsterne lige må klare resten selv mens jeg rydder lidt op og kigger sms' er osv.. Bad er altid at foretrække både før og efter og det siger meget om gæsten. Jeg sætter pris på renlighed og " koster" det 10 min ekstra så pyt med det. Smil. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan noget med 10 minutter ekstra sådan sammenlagt, om så der kun er gået 20 minutter +/- med at sexe, og man går i bad sammen uden at taxameteret løber ubønhørligt på overtid, ja at man bliver budt på en kop kaffe først, gerne sammen med pigen, selvom der er klar bane sharp man entrerer, sådan at overgangen fra gaden til sengen ikke foregår så brat som det typisk gør på klinik, ja det er den slags små afvigelser fra sådan som så mange andre gør det, der gør det muligt både at bevare princippet om at ingen gæster ser hinanden på et bordel, og at oplevelsen kan toppes som en helhedsoplevelse, der er andet og mere end et koldt liniært menu kort hvor alt koster på ydelse og minut - om så der løber 15 minutter til det udenoms, foreksempel også lige en kop kaffe at gå hjem på sammen med pigen, uden at man står lige så pludselig på gaden igen som da man ankom, sådan som det typisk foregår på klinik.

Her har privat diskret koncepter alle muligheder for at profilere sig på en art hjemlig hygge der giver distance til klinik formen, og her tror jeg mange kan lære meget af Lines tilgang til basisydelser til basispris ( Her endda på klinik ), men samtidig sådan at gæsten går derfra med følelsen af at have oplevet alt andet end bare en basis oplevelse.

Hvis man gik helt væk fra bank på døren 5 minutter ført sluttid, men kun banker hvis der er gået 3 - 5 minutter over tiden tror jeg også at mange gæster vil sætte pris på det, men ikke for at hapse hvert minut mere end man har betalt for, men jeg tror til gengæld at det er sådan pigerne ser på det - gæsten må ikke gå 1 minut over og derfor bankes der 5 minutter før.

Pigerne vil intet miste på at den ene kunde er færdig efter 28 minutter, den næste efter 32 minutter, og det giver ikke mindre plads til den næste gæst, jeg tror det beror på en sejlivet æggeurs kultur at det er sådan på mange klinikker.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Rejse, hvis du kun køber 20 min, så får du procentvis mere spildtid - køber du derimod ½ time, får du mindst 10 effektive minutter mere, som bla. kan udnyttes til at det hele ikke skal være så stresset og så vil glædespigen også hellere give dig lidt mere tid + evt. et bad før og efter, hvor hun så evt. også går med i badet og hun kan starte med at give dig lidt sæbepirringsopvarming  :wub:

Jeg kan godt lide at flirte, hygge, pille, kysse, snakke og evt. bade lidt først. Mange piger (især udenlandske) tror desværre at det koster ekstra tid med lidt hygge først, men virkeligheden er snarere at det tager kortere tid i den sidste ende, da man slapper mere af og bliver hurtigere og rigtig tændt, når det endelig går løs  :D

Jeg var jo så heldig at komme i praktik i Pigekollektivet  og her var det mit indtryk at Line faktisk var lidt ked af at nogle kunder ikke blev lidt længere og jeg mener jeg bl.a. tog lidt tid på en kunde, som både tog bad før og efter - alligevel var han ude af døren igen i løbet af 15 - 20 min.

Når man alligevel har tøjet af, behøver en hurtig skyller heller ikke tage mere end 2 - 3 min., medmindre man skal stå og forsøge at indstille temperaturen og vandmængden flere gange på et gammeldags brusearmatur uden termostat  :evil:

Mvh Mr. Damixa alias Termostaten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig læsning.

Totalt unfair Line kun huserer på lagnerne i Jylland :sad:

Hun træffes altså også i Odense:

ODENSE DEJLIGE DANSKE

liderlige Line, C-skåls babser. Slavetøs, blid dominans, urinsex, græsk. Olaf Ryesgade 6.

Tlf. 6617 8054 & 2646 5481

Men ring eller skriv til hende. Hun kan godt lide at snakke i telefon, bare du ikke er fuld, når du ringer eller stiller dumme spørgsmål  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...