Hop til indhold
Gæst

sex med det røde

Recommended Posts

Gæst

Hej Mulle!

Jeg har aldrig oplevet det hos en glædespige, selvom det sikkert har været tilfældet.. :)

Mange har jo flere vagter hver uge, så mon ikke de har lært at skjule eller måske endda helt undgå det for en periode.

Men herinde findes der flere som ved meget mere om kvindens anatomi end jeg.. :)

I mit privatliv er jeg ret ligeglad. Hellere ligne et slagtehus end ingen fisse få.. :) Er det ikke sådan man siger ?

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Mulle!

Jeg har aldrig oplevet det hos en glædespige, selvom det sikkert har været tilfældet.. :)

Mange har jo flere vagter hver uge, så mon ikke de har lært at skjule eller måske endda helt undgå det for en periode.

Men herinde findes der flere som ved meget mere om kvindens anatomi end jeg.. :)

I mit privatliv er jeg ret ligeglad. Hellere ligne et slagtehus end ingen fisse få.. :) Er det ikke sådan man siger ?

VH Ludvig.

ja nemlig. er der ikke nogle hunkøn der praktisere det :?:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min kone er faktisk mest liderlig, når hun har det røde - og det er jo bare at gå ud og skylle af bagefter med vand og sæbe. Ikke at jeg har lyst til at slikke hende, men jeg har da læst om mænd der er blevet rødskæggede.

Egentlig synes jeg det er mærkeligt at mange glædespiger tilbyder både det ene og det andet: slik i røven, golden shower, sprøjte orgasme, scat mv. - men aldrig nogen med det røde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Min kone er faktisk mest liderlig, når hun har det røde
Det er helt normalt. Det har noget med ægløsningen at gøre og er naturens måde at tilskynde til en befrugtning på det helt rigtige tidspunkt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg tror måske det hænger lidt sammen med, at man evt. kunne få svært ved at fylde en vagt med gæster til den slags hygge.

Med mindre man kan åbne og lukke.. :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

VH Ludvig.

Problemet løses ganske enkelt, uanset om det er en liderlig kæreste/kone eller en glædespige. ;)

Et stykke svamp eller en engangsvaskeklud i skumgummi foldes flere gange og indføres i vagina, og så kan der slikkes og bolles uden problemer. :)

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er også den mulighed at drysse sukker på, så smager det af kongen af danmark bolsjer

Njet. Det smager stadig af jern. Har drukket blod med sukker, dog ikke fra skeden, såå det er muligt at jeg tager fejl. Men så igen.. Blod smager af blod.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er helt normalt. Det har noget med ægløsningen at gøre og er naturens måde at tilskynde til en befrugtning på det helt rigtige tidspunkt ;)

Det forklarer en del.. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er også den mulighed at drysse sukker på, så smager det af kongen af danmark bolsjer

Ja, hvilken kvinde, vil ikke slikke en dejlig rød sukkerstang :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Njet. Det smager stadig af jern. Har drukket blod med sukker, dog ikke fra skeden, såå det er muligt at jeg tager fejl. Men så igen.. Blod smager af blod.

Jeg tror han lavede sjov :D Og hvorfor fanden har du drukket blod med sukker? wtf håber på troll :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror han lavede sjov :D Og hvorfor fanden har du drukket blod med sukker? wtf håber på troll :P

Ikke en troll.

Lidt forklaring.

Selvfølgelig har jeg ikke drukket menneske blod med sukker, kun okseblod uden sukker, fandt så ud af at det var pisseklamt. Det skulle have været kogt gedeblod, da det var retten, men den ingridiens er umulig at opdrive herhjemme.

Der er tale om en ægte ret fra Syd asien, kan ikke huske navnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Undskyld, at jeg er nysgerrig, men er du fuldtids- eller fritidskannibal?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hov hov borende x det er nemlig en rigtig ret fra ja gud ved hvor men den findes. Ser dog (efter min mening) ret ubehageligt ud:)

Og til trådstarter. Er det noget du gerne vil det med sex og menstruation. Lyder mærkværdigt du ikke har prøvet det før bare i privaten men hey der gik også nogle år inden jeg selv tillod sex under menstruation. Hardog rendt i mange der er ligeglade eller direkte tænder på det. Og det skal der bestemt være plads til:) hvad sku vi kvinder ellers gøre for vi er netop mest liderlig under menstruation pga af hormonerne (som til tider forvandler nogle kvinder til den kvindelignene formation der sidder på kosten på vej til bloksbjerg:)

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hov hov borende x det er nemlig en rigtig ret fra ja gud ved hvor men den findes
Ja, det ser jeg. Jeg fik ikke læst resten af strengen, inden jeg skrev det med kannibalen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

hvis det er fordi du ønsker at prøve dette er det så ikke bare at forhøre sig hos nogle piger rundt omkring om de vil tilbyde dette.

hvis det blot er fordi du ønsker at vide hvordan det foregår så kan jeg fortælle at det fuldstændig er det samme som at dyrke sex påandre tidspunkter af mdr. blot med en del mere svineri.

Det er korrekt at mange kvinder er enormt hornye i den periode hvor de menser. jeg tror så ikke det skyldes hormoner i kroppen eller urdrift om befrugtning men blot det fakta at det er lidt no go. lidt noget griseri og det er lidt frækt. lidt alla. han ved godt jeg har mit L.O.R.T men han syntes jeg er så fræk at han er ligeglad.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe de må lære mig nogle tricks så for det kan bestemt ikke skjules når jeg er i blødeperioden.

Sisse jeg er nu ret sikker på at det er hormoner der gør en liderlig i den periode. Selvfølgelig er det et mega turnon når fyren er ligeglad eller bare MÅ have en ligemeget hvad men kvindekroppen er styret af hormoner. På det og mange andre punkter. Men hvad der sker når kvinden er på hormon-graviditetsbestykkelse skal jeg ikke gøre mig klog på hvad der sker i kroppen:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

det giver bare ingen mening at drift skulle have noget at gøre med det. for det er jo netop i denne periode at man med sikkerhed ved kvinden ikke kan blive gravid. og handler det om drift hvorfor så dyrke det.

mennesket er en af de få arter som netop ikke viser hvornår de kan befrugtes. det er derfor man mener mennesket har udviklet sexualiteten. for at det giver mening at vi bespringer hinanden igen og igen.

men hormoner kan selvfølgelig godt spille ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis pigen ellers er lækker og hygiejnisk -og hvilke piger er ikke det ? - så ville det da ikke genere mig at pigen mesntuerer. Jeg tror jeg ville være lidt tændt på det :P . Jeg har dog aldrig turdet spørge en pige om hun tilbød det :)

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...