Krill 56 Skrevet 23. Marts, 2022 Hej jeg er i Nyborg i et par uger og kunne godt tænke mig at besøge en sød pige til lidt hygge. Har søgt på annoncelight men der kommer kun en enkelt frem. er der nogen der kender til om der er flere i Nyborg. på forhånd tak krill Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14291 Skrevet 23. Marts, 2022 Prøv igen, jeg får væsentligt flere frem på Annoncelight, Nyborg i søgefeltet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 23. Marts, 2022 Krill skrev, for 1 time siden: Hej jeg er i Nyborg i et par uger og kunne godt tænke mig at besøge en sød pige til lidt hygge. Har søgt på annoncelight men der kommer kun en enkelt frem. er der nogen der kender til om der er flere i Nyborg. på forhånd tak krill Ja Liv vil jeg klart anbefale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14291 Skrevet 23. Marts, 2022 Joan skrev, for 5 timer siden: Ja Liv vil jeg klart anbefale Tak, jeg er ikke i Nyborg de næste par uger, men en hurtig søgning på AL giver flere at vælge imellem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg