Hop til indhold
Hamderjyden

♥️♥️: SEXLYST : SEXLEGE ♥️♥️ Vodskov ♥️♥️ FRA 07:00 ♥️♥️

Recommended Posts

Guest Søren A

Der er en del anmeldelser af hende herinde under forskellige navne. Kan i skrivende stund ikke lige huske, hvad hun har kaldt sig gennem tiden, men generelt, så har der kun været rosende ord om hende. 

Det er efterhånden en del år siden jeg selv har mødt hende, men dengang var hun en flot kvinde, med en lækker velplejet krop, og kan ikke forestille mig andet end, at sådan forholder det sig stadigvæk. 

Hun bruger ægte billeder af sig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

Det er ikke lykkedes mig at få hende besøgt, men selv om jeg ikke har mødt/besøgt hende, er jeg 100% sikker på hendes eksistens. Dels på anmeldelser, dels på hendes annonce incl skiftende(nye) billeder gennem tiden men også på at jeg faktisk har talt med hende i telefon.

Hendes annonce er kun aktiv de dage hun er på, og det kan være meget svært at komme igennem på telefon til hende.

De få gange jeg er kommet igennem, har det ikke været muligt at få lavet en aftale, da hendes og min kalender bare ikke passede sammen.

Men som hun skriver i sin annonce, vær nogenlunde klar på hvad du ønsker skal ske ifm med et besøg hos hende. Hun virker ikke til at være typen der gider gætte sig frem til hvad du godt kan li eller ønsker skal ske. Hun kan være meget kontant i sin udmelding om hvad hun kan tilbyde og ikke vil tilbyde.

Så læs hendes annonce, tænk over hvad du ønsker og ring derefter til hende.

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er både sød og rigtig lækker. Kommer man til hende med respekt (og overholder hendes krav i annoncen) viser hun også respekt den anden vej, og giver en top service. 

Jeg har været hos hende flere gange, og altid en god oplevelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...