Starthjælp 3 Skrevet 21. Marts, 2022 Hej logebrødre, kan du passe at der virkelig ikke er nogle faste danske studiner i Aarhus (tænker op til omkring 32 år)? Specielt når der er så mange i København.. Jeg er klar over at Jennifer nogle gange er i Hadsten (dog et stykke fra Aarhus) https://annoncelight.dk/showad/310433 Samt at vi en sjælden gang i mellem får besøg af Lea https://annoncelight.dk/showad/268275 Jeg ville gerne betale ekstra for at møde en sød dansk gp i midten af Aarhus. Så hvis I ligger inde med anbefalinger tager jeg imod dem med kyshånd. Start 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Starthjælp 3 Skrevet 21. Marts, 2022 Når ja, glemte at tilføje at det er centralt at kys, gerne tungekys, er en mulighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 22. Marts, 2022 Problemet for os centralt i Århus er at det er svært at finde steder vi er velkomne.. Vi prøvede et hotel på havnen på et tidspunkt men der blev vi smidt ud efter vi havde været der i en time.. Fordi de ikke ønskede vores forretning der.. Vi var blevet anbefalet stedet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 175 Skrevet 22. Marts, 2022 Desværre er Aarhus og danske piger en kombination man kun sjældent finder. De gode gamle dage hvor der var flere steder i byen med et løbende bredt udvalg af dejlige danske piger og damer er desværre helt væk. Det lader til at de udenlandske piger har “overtaget” byen. der dukker dog indimellem en enkelt dansk pige op i byen. Og så er det gerne på hotel, airbnb eller anden form for P/D lejlighed/hus. Ærgerligt at det er sådan. Men nok svært at ændre på med mindre nogle piger går sammen og åbner et sted sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Return of the Mack 52 Skrevet 22. Marts, 2022 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Problemet for os centralt i Århus er at det er svært at finde steder vi er velkomne.. Vi prøvede et hotel på havnen på et tidspunkt men der blev vi smidt ud efter vi havde været der i en time.. Fordi de ikke ønskede vores forretning der.. Vi var blevet anbefalet stedet.. Var det Havnehotellet på Marselisborg Lystbådehavn? Har besøgt en del piger derude og har til gode at møde nogen, der arbejder dér (altså med hotelarbejde ). Har også anbefalet det til nogle af dine kollegaer, som jeg har truffet andre steder og som gerne ville forbi Aarhus C. Det fungerer jo med koder, så man møder ingen ved indcheckning. Måske har du larmet for meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 22. Marts, 2022 Return of the Mack skrev, for 6 timer siden: Var det Havnehotellet på Marselisborg Lystbådehavn? Har besøgt en del piger derude og har til gode at møde nogen, der arbejder dér (altså med hotelarbejde ). Har også anbefalet det til nogle af dine kollegaer, som jeg har truffet andre steder og som gerne ville forbi Aarhus C. Det fungerer jo med koder, så man møder ingen ved indcheckning. Måske har du larmet for meget Det var BB hotel.. Der var morgenmadspersonale.. Jeg er bestemt ikke den mest larmende.. Jeg havde haft én gæst om morgenen og da jeg lukkede ham ud og min kollega modtog sin første gæst ringede de til mig og bad os forsvinde fordi de ikke ønskede "vores forretning" deres sted.. Jeg larmer altså virkelig ikke pointerer jeg lige igen.. Vi fik total "stink eye" fra damen det ordnede morgenmaden allerede inden vi havde haft en eneste gæst.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Return of the Mack 52 Skrevet 23. Marts, 2022 JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden: Det var BB hotel.. Der var morgenmadspersonale.. Jeg er bestemt ikke den mest larmende.. Jeg havde haft én gæst om morgenen og da jeg lukkede ham ud og min kollega modtog sin første gæst ringede de til mig og bad os forsvinde fordi de ikke ønskede "vores forretning" deres sted.. Jeg larmer altså virkelig ikke pointerer jeg lige igen.. Vi fik total "stink eye" fra damen det ordnede morgenmaden allerede inden vi havde haft en eneste gæst.. Ja, BB og Havnehotellet er det samme, hedder vist officielt BB Havnehotellet. Men I må nok lægge strategien om. Man har adgang til sit værelse fra kl. 13 og der fra og dagen/aftenen ud, har jeg aldrig set noget personale (har også brugt det til "en dag i sengen" sammen med free-bee-godter og 3 flasker rosé og lidt tapas). Så kan du sove længe ovenpå en hård arbejdsdag og tage kaffen på sengen næste morgen, inden du tjekker ud, uden at få stinky eyes fra nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 25. Marts, 2022 Return of the Mack skrev, den 23.3.2022 at 11:32: Ja, BB og Havnehotellet er det samme, hedder vist officielt BB Havnehotellet. Men I må nok lægge strategien om. Man har adgang til sit værelse fra kl. 13 og der fra og dagen/aftenen ud, har jeg aldrig set noget personale (har også brugt det til "en dag i sengen" sammen med free-bee-godter og 3 flasker rosé og lidt tapas). Så kan du sove længe ovenpå en hård arbejdsdag og tage kaffen på sengen næste morgen, inden du tjekker ud, uden at få stinky eyes fra nogen Vi ankom om natten og sov der til dagen efter.. For os dur det ikke at starte klokken 13 først da mange gæster gerne vil have formiddagstider.. Og så ønsker vi nok bare generelt ikke at være et sted hvor vi ikke er ønsket.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg