Hop til indhold
LilleSkutt

Går det endelig bedre i den danske sexbranche?

Recommended Posts

Har flere gange efterspurgt om man kunne dele anmeldelser op i Danske og udenlandske piger, det vil gøre det lettere at finde begge dele :-)

Ja det kan nogen gange være svært at skelne er f.eks. en svendk pige udenlandsk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Laura skrev, for 9 timer siden:

Glem Citygirls i Helsingør - Det er kun 3 piger der er tilbage og de nye ejere ved ikke hvad de laver.

Har du mulighed for at uddybe din kommentar lidt? Er det blevet dårligere vilkår for pigerne på Citygirls?

Jeg har bemærket at nogle piger har valgt at stoppe på Citygirls og at nogle af de nye piger bruger stjålne billeder... Så jeg har et stykke tid haft en lidt lunken fornemmelse ang. Citygirls.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LilleSkutt skrev, for 5 timer siden:

Har du mulighed for at uddybe din kommentar lidt? Er det blevet dårligere vilkår for pigerne på Citygirls?

Jeg har bemærket at nogle piger har valgt at stoppe på Citygirls og at nogle af de nye piger bruger stjålne billeder... Så jeg har et stykke tid haft en lidt lunken fornemmelse ang. Citygirls.

Jeg arbejder der hveranden torsdag og synes ikke vilkårene er dårligere eller anderledes end alle andre danske bordeller.. Det er tilgengæld svært at få en vagt der, da der er mange piger om buddet.. 

Hvis du opdager falske billeder så synes jeg du skal kontakte huset og informerer om det og ellers er du velkommen til at sende mig et prej så skal jeg nok tage det op med huset.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LilleSkutt skrev, den 21.3.2022 at 19:38:

Tak til @SweetMilf6630, @JenniferRomantica og @DanskeMaria for de ærlige beretninger. Det er rigtig trist at høre at branchen stadig ikke er i balance mht udbud/efterspørgsel.

I den svenske avis "Expressen" var der i sidste uge en (sandsynligvis dårligt underbygget) artikel om at den danske sexbranche "buldrer af sted" takket være at svenskerene igen køber sex i Danmark i stor stil. :rolleyes:

Den artikel bidrog måske til at jeg overfortolkede mine egne observationer. Link til artiklen, desværre bag betalingsmur:

https://www.expressen.se/nyheter/svenska-man-koper-sex-i-danmark-har-bara-okat/

Når svenske aviser skriver om prostitution så er det, spekulation, overdrevelser og løgner. Altid - uden undtagelse. Formålet er altid at udstille mænd som nogle svin - uden undtagelse. Ikke at der ikke findes svin bland kunder, men i svenske aviser eksisterer ingen nuancer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige pt er meget af servicesektoren ramt. 

gas, el, brændstof og fødevarer er jo steget en del.

Det rammer nogle hårdt. Der så må skære en del ting fra. Og her er købesex da klart en luksusgode der kan fjernes

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 21.3.2022 at 13:42:

Jeg har ikke følt den opgang:lol:.. Har lige for første gang haft nummer 3 dårlige vagtuge i træk.. Det frustrerende fordi det tager næsten et par måneder før økonomien er genoprettet efterfølgende.. 

Jeg sidder på Citygirls også og det er virkelig ikke at råbe hurra for.. Måske jeg bare ikke er bordel pige mere selvom jeg heller ikke synes de andre piger på mine vagter ligger vandret.. 

Jeg ville hade at skulle lukke og slukke fordi det bare er blevet for økonomisk ustabilt til at jeg kan forsvarer min gang i branchen.. Så jeg håber det snart ændre sig.. 

Mon ikke nuværende vandvittige inflation, der udhuler folks købekraft, normaliseres på et tidspunkt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bib skrev, for 54 minutter siden:

Lige pt er meget af servicesektoren ramt. 

gas, el, brændstof og fødevarer er jo steget en del.

Det rammer nogle hårdt. Der så må skære en del ting fra. Og her er købesex da klart en luksusgode der kan fjernes

Aaarrrrghh...!?

Man kan spare mange steder og se på tilbudsaviser for fødevarer og benzinpriser.dk for benzin.

Men desideret at skære glædespiger helt væk, er ærgeligt for en selv og for pigerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 4 timer siden:

Aaarrrrghh...!?

Man kan spare mange steder og se på tilbudsaviser for fødevarer og benzinpriser.dk for benzin.

Men desideret at skære glædespiger helt væk, er ærgeligt for en selv og for pigerne. 

Vælger man at gå  fra times besøg til 30 min har det stor indflydelse for pigen. 

den nuværende inflation fjerner noget af købekraften for mange. Og så må man jo tage nogle valg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne bidrage (surprise surprise :D )

I min primære karriere har det ofte været vigtigt at kunne analysere data som kan være alt muligt. Det kunne være for at optimere arbejdsprocesser f.eks. eller for at øge overskud eller omsætning og alt muligt andet. Analyserbar data har været "i blodet" for mig rent fagligt. 
Derfor har det faldet mig naturligt også at bruge det i mit hobby-job som elskerinde. 

Set over tid kan jeg derfor analysere mig frem til hvad der i min egen "glædespige-butik" har været gældende:
I nedgangstider er der større efterspørgsel på "Best Bang For Your Buck", og i opgangstider mere fokus på god tid og "det løse".
Dvs. at folk f.eks. har efterspurgt billigere ydelser en de plejer i dårlige tider. 
Har de kunnet "nøjes med" et blowjob til (dengang) 700 kr. og undvære en kombi med f.eks. samleje og/eller andet, så har de gjort det i højere grad når det har været trange tider.
Var valget en halv time til 1.200 (dengang) med "ad libitum" og "pillowtalk" vs. 15-20 min. blowjob/enkeltydelse til 700 (dengang) så valgte mændene i krisetider de korte ydelser. 

Der har også været en tydelig tendens til at procentdelen af "gæster jeg har set før" - altså gengangere - har været meget højere i nedgangstider. Også selvom omsætningen har været næsten uforandret. 
Det vil sige at færre nye er kommet til, og dem der har vidst hvad de fik for deres penge hos mig, er kommet oftere. 
Så risikovilligheden ændrer sig markant i nedgangstider for sexkøbere, i mit datasæt ;) 

I nyere tid oplever jeg det også - omend på en lidt anden måde, idet jeg markedsføringsmæssigt har "tykkere gardiner" mellem de koncepter jeg lægger op til. 
Der er MEGET større efterspørgsel på det der koster 7-900 kr. end det der koster 1.700-6.000 kr. kan jeg analysere mig frem til. Nu er det så ikke helt til at sammenligne så direkte, da mine data kommer fra to forskellige "butikker" som har sexarbejde som fællesnævner, men er meget forskellige services/oplevelser set fra betalerens side.
Det er min oplevelse at man "tager chancen" med noget billigere hvis man ikke rigtigt har råd til en ommer hvis det er en dårlig oplevelse af den dyrere slags. 

Det er det mine tal og data fortæller. 
Der kan selvfølgelig som næsten altid i statistisk sammenhæng være faktorer der trækker i en retning man ikke lige kan læse sig frem til hverken med eller uden analyse-briller og statistik-kasket. 

Atter en gang tak for chancen for en overspringshandling når jeg egentlig skulle lave noget kedeligt på computeren :D 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheQueen

Det er både ja og nej, efter Corona kom der for mig et opsving, men alt er blevet dyrt og det mærkes hos mig, mange piger rejser landet tyndt for at få nyheds værdien netop fordi at markedet hurtigt bliver tømt for de gode mænd:-)  men det gør det bestemt ikke nemmere når de udlanske piger kommer her taler jeg ikke om de selv valgte. Men tvangs arbejderne .

Redigeret af TheQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...