Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/299011

Skrev lidt med snuskepigen her til morgen, om et besøg. Men nåede desværre aldrig at få en i hus, for hun spurgte om jeg var dansker, hvilket jeg er. Så efter jeg svarede ja, ville hun pludselig ikke mødes :blink:

 

Tager hun kun fra besøg fra udlænding?

 

Så kan desværre ikke ligge en anmeldelse, hvilket er ærligt da jeg kan se der før er skrevet gode anmeldelser af hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michaelxl skrev, for 24 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/299011

Skrev lidt med snuskepigen her til morgen, om et besøg. Men nåede desværre aldrig at få en i hus, for hun spurgte om jeg var dansker, hvilket jeg er. Så efter jeg svarede ja, ville hun pludselig ikke mødes :blink:

 

Tager hun kun fra besøg fra udlænding?

 

Så kan desværre ikke ligge en anmeldelse, hvilket er ærligt da jeg kan se der før er skrevet gode anmeldelser af hende :)

Hun skriver - KUN DANSKE MÆND 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michaelxl skrev, for 37 minutter siden:

Ja, så giver det endnu mindre mening:shock:

Hun har nok misforstået noget,  prøv at skrive til hende igen,  spørg om hun har misforstået dig og skriv at du 100% mælk hvid Dansker ;)

Hun er også her på EG @Snuske89

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuske89
Michaelxl skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/299011

Skrev lidt med snuskepigen her til morgen, om et besøg. Men nåede desværre aldrig at få en i hus, for hun spurgte om jeg var dansker, hvilket jeg er. Så efter jeg svarede ja, ville hun pludselig ikke mødes :blink:

 

Tager hun kun fra besøg fra udlænding?

 

Så kan desværre ikke ligge en anmeldelse, hvilket er ærligt da jeg kan se der før er skrevet gode anmeldelser af hende :)

Det kommer sig helt af dit sprog brug, og man kan forsøge og sende penge til dig via mobil pay, der dukker et ret så udenlandsk navn op. Derfor der blev stille, jeg har desværre haft ubehagelige episoder med udlændinge derfor jeg kun tager imod danske. Håber du kan bruge mit svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuske89 skrev, for 53 minutter siden:

Det kommer sig helt af dit sprog brug, og man kan forsøge og sende penge til dig via mobil pay, der dukker et ret så udenlandsk navn op. Derfor der blev stille, jeg har desværre haft ubehagelige episoder med udlændinge derfor jeg kun tager imod danske. Håber du kan bruge mit svar.

Only Scandinavian gentlemen - Generel debat - Eroguide.dk

Ok fører tanker tilbage til min tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuske89 skrev, for 1 time siden:

Det kommer sig helt af dit sprog brug, og man kan forsøge og sende penge til dig via mobil pay, der dukker et ret så udenlandsk navn op. Derfor der blev stille, jeg har desværre haft ubehagelige episoder med udlændinge derfor jeg kun tager imod danske. Håber du kan bruge mit svar.

Og hvide danske mænd kan ikke være ubehagelig? Din kommentar lyder godt nok racistisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roskilde20 skrev, for 34 minutter siden:

Og hvide danske mænd kan ikke være ubehagelig? Din kommentar lyder godt nok racistisk.

Tja det lyder det som men man har jo lov til selv at vælge hvem man ønsker besøg af, har man ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roskilde20 skrev, for 1 time siden:

Og hvide danske mænd kan ikke være ubehagelig? Din kommentar lyder godt nok racistisk.

Racistisk vil jeg ikke helt kalde det, hvis hun basere sin selektive kunder ud fra erfaringer, er det vel fair nok. hvis hun gjorde det blindt uden at have en viden eller erfaring omkring det, ja så ville det være racistisk. 

Fx hvis nu jeg havde en erfaring som sagde at det er skidt at åbne sin dør for Romaer, så ville jeg aldrig mere åbne min dør hvis Romaer banker på. (total hypotetisk)

Redigeret af skunken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roskilde20 skrev, den 21.3.2022 at 12:41:

Og hvide danske mænd kan ikke være ubehagelig? Din kommentar lyder godt nok racistisk.

Det  var da en meget ugennemtænkt kommentar?!?! Så du mener at fordi kvinder, eller mænd for den sags skyld, tager penge for sexuelle ydelser, må de ikke have en holdning til, hvilke typer de åbner døren for, uanset hudfarve, religiøs overbevisning, politiske holdninger eller andet???

Din kommentar får dig til at fremstå som en person, der ikke kan respektere et nej. 
 

Ved godt at denne tråd er en måned gammel, men holdninger kan være uforandrede i evigheder :D    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michaelxl skrev, den 21.3.2022 at 07:56:

https://annoncelight.dk/showad/299011

Skrev lidt med snuskepigen her til morgen, om et besøg. Men nåede desværre aldrig at få en i hus, for hun spurgte om jeg var dansker, hvilket jeg er. Så efter jeg svarede ja, ville hun pludselig ikke mødes :blink:

 

Tager hun kun fra besøg fra udlænding?

 

Så kan desværre ikke ligge en anmeldelse, hvilket er ærligt da jeg kan se der før er skrevet gode anmeldelser af hende :)

Fortvivl ej, accepter et nej og find en anden, der er jo muligheder nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, den 24.9.2023 at 16:46:

Så er hun på banen igen efter en pæn lang pause!

Nogle der har været på besøg?

Ja. Sidst hun var aktiv, besøgte jeg hende et par gange. Det er en "husmor, privat oplevelse". Er man til den slags, er hun perfekt. Sød pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Man skal nok væbne sig med tålmodighed, for hun lukker åbenbart ned det næste års tid. Se annoncen.

hun har en ny annonce på har prøvet hende dejlige bryster og ok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuske89
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Man skal nok væbne sig med tålmodighed, for hun lukker åbenbart ned det næste års tid. Se annoncen.

Halløjsa:P jeg er skam på igen, hver 3 uge fra 7 til 14<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuske89 skrev, for 1 minut siden:

Halløjsa:P jeg er skam på igen, hver 3 uge fra 7 til 14<3

Jeg beklager. Kan godt se det var en gammel annonce jeg fik trykket frem. Men fint ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuske89
Big3lover skrev, for 11 minutter siden:

Jeg beklager. Kan godt se det var en gammel annonce jeg fik trykket frem. Men fint ;-) 

Helt okay må lige få slettet den gamle annonce så den ikke spøger rundt mere:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuske89 skrev, for 10 timer siden:

Helt okay må lige få slettet den gamle annonce så den ikke spøger rundt mere:D

Lækkert, så tror jeg at bilen snart skal en tur til Assens..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuske89 skrev, den 24.10.2023 at 16:51:

Halløjsa:P jeg er skam på igen, hver 3 uge fra 7 til 14<3

Hej snuske

Må man ved blow ikke komme i din mund mere ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuske89
Duppen skrev, for 17 timer siden:

Hej snuske

Må man ved blow ikke komme i din mund mere ?

Jeg laver annoncen om til jeg sluger jeres sperm igen:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuske89 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg laver annoncen om til jeg sluger jeres sperm igen:wub:

kan du så ik lige sætte nogle nye foto af dine dejlige patter på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuske89 skrev, den 24.10.2023 at 16:51:

Halløjsa:P jeg er skam på igen, hver 3 uge fra 7 til 14<3

Hvilke uger er du klar til at modtage besøg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...