LillePalle99 216 Skrevet 20. Marts, 2022 En hurtig beslutning lørdag fik mig downtown Hjørring - Måtte ved "selvsyn" finde ud af om jeg er til Thai-massage. Har prøvet et par gange for år siden i Nørresundby og Natali ser sku fin og sød ud. Forskelligheden i Thai massage og ægte GFE er for mig merkant at pigen virker typisk genert, reserveret og målrettet. Hvor GFE mere er slow, snak, indlevelse og "lære hinanden at kende" agtigt. Jeg ville have Thai så vidste hvad jeg kunne forvente. Hun er rigtig petit, smuk og smilende kunne jeg bemærke lige inden jeg røg i bad. Jeg bestilte halv time, b2b, rygmassage, økoblow og sex. Efter badet anviste hun på maven smilende. Hun havde trusser og top på så synes lidt hun godt kunne vise mig lidt. Massagen var god og grundig for de ømme muskler og massagen ændrede sig heldigvis til mere intim og lækre berøringer i det nedre. Hendes tøj røg også og hun kan noget helt vildt med sine hænder i massage omkring anus. Det var overraskende dejligt og kyndigt. Resten er til at tænke sig til, hvor der var slik til hende, blow til mig og en fasttømret oplevelse var især hendes lille, lækre krop med små faste naturlige bryster. Hele perioden blev der ikke snakket meget men masser af smil og gensidig forståelse og indlevelse. Helt igennem som jeg forventede og mere til. Der var god tid og - gentagelse? JEPS helt sikkert https://annoncelight.dk/showad/339257 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest IMSTIFLER Skrevet 20. Marts, 2022 Kanon anmeldelse, jeg må altså snart finde tid til at få prøvet Natali Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kom frisk 56 Skrevet 28. Marts, 2022 Er det i et butiks lokale eller i en lejlighed der foregår ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 731 Skrevet 28. Marts, 2022 Kom frisk skrev, for 15 minutter siden: Er det i et butiks lokale eller i en lejlighed der foregår ?? Det er i en lejlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kom frisk 56 Skrevet 29. Marts, 2022 Den Lange skrev, for 7 timer siden: Det er i en lejlighed. Super tak for hjælpen. kunne være man skulle besøge dem en tur ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 29. Marts, 2022 Kom frisk skrev, for 6 timer siden: Super tak for hjælpen. kunne være man skulle besøge dem en tur ja det er en lejlighed - meget lille med ophængte tæpper for at opdele lejligheden, men det gør ikke noget. Bemærk at Natali er på ferie, og der er en anden der hedder Jenny. Hende har jeg ikke besøgt (endnu) men hun ser nu også flink ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 216 Skrevet 10. April, 2022 LillePalle99 skrev, den 29.3.2022 at 11:18: ja det er en lejlighed - meget lille med ophængte tæpper for at opdele lejligheden, men det gør ikke noget. Bemærk at Natali er på ferie, og der er en anden der hedder Jenny. Hende har jeg ikke besøgt (endnu) men hun ser nu også flink ud Hej Palle Når du skriver at der er hængt tæpper op, betyder det så at den anden pige (evt med kunde) sidder bag et tæppe imens man hygger sig? Er stedet ellers diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 13. April, 2022 (edited) NewPunter skrev, den 10.4.2022 at 19:33: Hej Palle Når du skriver at der er hængt tæpper op, betyder det så at den anden pige (evt med kunde) sidder bag et tæppe imens man hygger sig? Er stedet ellers diskret? Jeg har lige været der igen (og besøgt Jenny) - der var tæpperne fjernet. Så en fin lille lejlighed. Har ikke indtryk af at der var andre i lejligheden. Det er faktisk ikke et diskret sted. For det er i gågaden By the way så er Jenny i Aalborg nu. Redigeret 13. April, 2022 af LillePalle99 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 216 Skrevet 13. April, 2022 LillePalle99 skrev, for 7 timer siden: Jeg har lige været der igen (og besøgt Jenny) - der var tæpperne fjernet. Så en fin lille lejlighed. Har ikke indtryk af at der var andre i lejligheden. Det er faktisk ikke et diskret sted. For det er i gågaden By the way så er Jenny i Aalborg nu. Hvor cirka i gågaden er det? Er indgangen direkte ud til gaden og er det tydeligt hvad der sker derinde? Du kan evt svare i pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiboy85 5 Skrevet 11. Maj, 2022 Jeg har lige besøg June igår Zz . Wow hun er pisse lække slim pige . Jeg gav 1800 med 1 time . Pigen er værdi . Hun gå med i bad li som mand og kone hun vaske mi. Pik min røv . Og superfrank det er med i pris . Selvom man betal kun 30 min 1000 . Men jeg fik en time med hend . Fortryd ikke . Hun er det best smuk li som Bella .. pige 10 flot . Krop 9 . Services 9 . selvfølgelig komm jeg igen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg