Hop til indhold

Recommended Posts

Som jeg har skrevet i min efterlysning, fik jeg kontakt med hende på superchat.dk. Hun kom ind kort og præsenterede sig og smed sin mailadresse. Jeg var skeptisk - der er så mange fakes på Superchatten, men det betød jo ikke noget lige at sende en mail. Hurtigt kom der svar med to billeder vedhæftet. Jeg svarede osv. I løbet af dagen efter fik vi aftalt, at jeg skulle besøge hende mandag, men pludselig kom der ikke nye mails fra hende... Var det alligevel en fake? - nej om eftermiddagen var der igencmail fra hende. Vi aftalte at mødes onsdag - altså i dag. Jeg fik adressen, og hun repeterede sine priser - spurgte hvad jeg ville have (menukortet er overskueligt halv time, hel time, Blow). Jeg havde lyst til GFE, så det blev til en time. Jeg havde skrevet, hvad der tændte mig, og det harmonerede med, hvad hun selv ville være med til.

Jeg mødte så op på adressen kl 8.25 i morges - 5 min. før den aftalte tid. I dørtelefonen spurgte hin, om det var i orden, at jeg ventede 5 min. Da det jo var mig, der var for tidligt på den, var det selvfølgelig helt ok, så jeg gik en lille tur i området. 7 min. efter kom jeg tilbage og blev straks lukket ind i opgangen. Hendes dør i stueetagen stod på klem. Hun lukkede mig hurtigt ind, vi fik klaret det økonomiske, og så begyndte vi at kysse og kæle, klæde hinanden af osv.

Hun havde en diskret og meget flot makeup, som virkelig tændte mig. Hun har den frækkeste måde at kigge på en på. Min "fejl" var, at jeg lod hende give mig et BJ, for hun behandlede den lille warmgun, så ladningen blev fyret af i munden på hende. Desværre var det så en slatten gun, der var tilbage, så resten af oplevelsen blev mere kysse og kæle, men lille wg kom aldrig ind i varmen i hendes lækre glatte fisse. Det betyder jo så, at jeg er nødt til at besøge hende en anden gang og prøve det (det er jeg ikke så ked af :| ).

Hvordan ser hun så ud? Ja det er ikke løgn, at hun er XL, men hun har dejlige faste former med en velformet røv. Brysterne kunne måske godt være større, men de er ægte, faste og med et par lækre brystvorter, der let stivner - og som hun elsker at få suttet og nappet. Hun har langt blond hår. Jeg gætter på, at hun er ægte blondine, da hun er meget lys i huden, men da hun jo er glat på fissen, har jeg ikke noget at sammenligne hårfarven med :lol: Kan hun GFE? Ja efter min bedste overbevisning! Hun forstår at fastholde dit blik med sit, der stråler af liderlighed. Det ar helt bestemt en oplevelse af høj kvalitet - den bedste jeg har haft med en amatør.

Om stedet:

Er det diskret? Ja det er hendes private lejlighed, den ligger i en boligblok, der ikke har indgange lige ud til gaden. Der er en anonym parkeringsplads, og mens du venter på at blive lukket ind, vil du ikke blive bemærket fra vejen.

Er det godt? Ja det tror jeg da nok, at jeg har fået beskrevet tydeligt.

Ser hun godt ud? Smag og behag er forskellig, men JEG synes, hun er en flot XL pige.

Fik jeg valuta for pengene? Helt bestemt.

Kommer jeg igen? Det er der vist ingen tvivl om, at jeg gør.

Hun annoncerer ikke, men kommer kort på Superchatten, når hun har lyst til at have kunder jeg fortalte hende om EG og opfordrede hende til at få en profil som glædespige, så hun kan annoncere her, når hun har lyst. Så kære venner tag godt imod hende, hvis hun dukker op her inde!

Jeg vil ikke fortælle mere om hende, da hun er ret let at finde frem til, hvis man har bare lidt oplysninger om hende. I må finde hende på Superchatten eller forhåbentlig her på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg har skrevet i min efterlysningsfiler, fik jeg kontakt med hende på superchat.dk. Hun kom ind kort og præsenterede sig og smed sin mail adresse. Jeg var skeptisk - der er så mange fakes på Superchatten, men det betød jo ikke noget lige at sende en mail. Hurtigt kom der svar med to billeder vedhæftet. Jeg svarede osv. I løbet af dagen efter fik vi aftalt, at jeg skulle besøge hende mandag, men pludselig kom dr ikke nye mails fra hende... Var det alligevel en fake? - nej om eftermiddagen var der igencmail fra hende. Vi aftalte at mødes onsdag - altså i dag. Jeg fik adressen, og hun repeterede sine priser - spurgte hvad jeg ville have (menukortet er overskueligt halv time, hel time, Bülow). Jeg havde lyst til GFE, så det blev til en time. Jeg havde skrevet, hvad der tændte mig, og det harmonerede med, hvad hun selv ville være med til.

Jeg mødte så op på adressen kl 8.25 i morges - 5 min. før den aftalte tid. I dørtelefonen spurgte hin, om det var i orden, at jeg ventede 5 min. Da det jo var mig, der var for tidligt på den, ar det selvfølgelig helt ok, så jeg gik en lille tur i området. 7 min. efter kom jeg tilbage og blev straks lukket ind i opgangen. Hendes dør i stueetagen stod på klem. Hun lukkede nig hurtigt ind, vi fik klaret det økonomiske, og så begyndte vi at kysse og kæle, klæde hinanden af osv.

Hun havde en diskret og meget flot makeup, som virkelig tændte mig. Hun har den frækkest måde at kigge på en på. Min "fejl" var, at jeg lod hende give mig et BJ, for hun behandlede den lille warmgun, så ladningen blev fyret af i munden på hende. Desværre var det så en slatten gun, der var tilbage, så resten af oplevelsen blev mere kysse og kæle, men lille wg kom aldrig ind i varmen i hendes lækre glatte fisse. Det betyder jo så, at jeg er nødt til at besøge hende en anden gang og prøve det (det er jeg ikke så ked af :| ).

Hvordan ser hun så ud? Ja det er ikke løgn, at hun er XL, men hun har dejlige faste former med en velformet røv. Brysterne kunne måske godt være større, men de er ægte, faste og med et par lækre brystvorter, der let stivner - og som hun elsker at få suttet og nappet. Hun har langt blond hår. Jeg gætter på, at hun er ægte blondine, da hun er meget lys i huden, men da hun jo er glat på fissen, har jeg ikke noget at sammenligne hårfarven med :lol: Kan hun GFE? Ja efter min bedste overbevisning! Hun forstår at fastholde dit blik med sit, der stråler af liderlighed. Det ar helt bestemt en oplevelse af høj kvalitet - den bedste jeg har haft med en amatør.

Om stedet:

Er det diskret? Ja det er hendes private lejlighed, den ligger i en boligblok, der ikke har indgange lige ud til gaden. Der er en anonym parkeringsplads, og mens du venter på at blive lukket ind, vil du ikke blive bemærket fra vejen.

Er det godt? Ja det tror jeg da nok, at jeg har fået beskrevet tydeligt.

Ser hun godt ud? Smag og behag er forskellig, men JEG synes, hun er en flot XL pige.

Fik jeg valuta for pengene? Helt bestemt.

Kommer jeg igen? Det er der vist ingen tvivl om, at jeg gør.

Hun annoncerer ikke, men kommer kort på Superchatten, når hun har lyst til at have kunder jeg fortalte hende om EG og opfordrede hende til at få en profil som glædespige, så hun kan annoncere her, når hun har lyst. Så kære venner tag godt imod hende, hvis hun dukker op her inde!

Jeg vil ikke fortælle mere om hende, da hun er ret let at finde frem til, hvis man har bare lidt oplysninger om hende. I må finde hende på Superchatten eller forhåbentlig her på EG.

Hvilket forum går du ind på i superchatten???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er under sex og score, men hvad var det lige for et af dem? måske rollespil, måske extrem, måske par søger Øst...

Jeg håber, at jeg fik hende overbevist om, at hun skulle begynde at annoncere her inde...

jeg fik vist ikke skrevet om hendes alder. Så vidt jeg husker skrev hun, at hun var 26 - eller også var det 28. Alderen passer fint til den pige jeg mødte..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad skulle du give for en time GFE?

1500 - og hvis jeg havde haft tid og den lille gun havde været mere samarbejdsvillig, er jeg ikke sikker på, at tiden var stoppet på en time - hun virkede rigtig afslappet med det hele... Det var ren nydelse for mig - og efter hendes reaktioner at dømme også for hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bestbareback

Blot et lille indspark til kuløren på "måtten";som jo så her var barberet væk:Normalt kan du kigge på øjenbrynene;det er samme hårtype som kønsbehåringen........ ;-) ....Håret på hovedet er en anden type og derfor ikke nødvendigvis samme farve,men kønsbehåringen og hårenen ve døjenbrynene er samme slags og farve ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot et lille indspark til kuløren på "måtten";som jo så her var barberet væk:Normalt kan du kigge på øjenbrynene;det er samme hårtype som kønsbehåringen........ ;-)

Ja, kunne man bare det. Mange piger får jo farvet bryn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har sikkert skrevet forkert - der er 2 s'er - [email protected]

Ja nu kunne det jo være at hun så selv skulle skrive mailadressen rigtigt, ikke sandt, det er jo betingelsen for at kunne besvare en konkret henvendelse. :oops: Sværere kan det vel ikke være.

Så JA, der er sikkert en der har skrevet mailadressen forkert, det har du fuldstændig ret i, og det er ikke indlægsskribenten, vel.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja nu kunne det jo være at hun så selv skulle skrive mailadressen rigtigt, ikke sandt, det er jo betingelsen for at kunne besvare en konkret henvendelse. :oops: Sværere kan det vel ikke være.

Så JA, der er sikkert en der har skrevet mailadressen forkert, det har du fuldstændig ret i, og det er ikke indlægsskribenten, vel.

Venligst

BD jeg synes, det er en kedelig tone, du anlægger. Du behøver vel ikke skrive så surt! Alle kan jo lave fejl, min var at læse den opgivne mailadresse forkert, fordi jeg kendte den rigtige, Missjrj lavede den menneskelige fejl at misse et s...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er nok kun interesseret i dem der er så kvikke at de kan regne ud at der skal være to x s i hendes email. Smart måde at sortere i kunderne på :)

Hun ER altså rigtig sød og dejlig, så skriv til hendes rigtige mailadresse [email protected].

Og jeg er IKKE hyret til at rose hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...