Hop til indhold
Guest Gladforpir

Ami/Emmi/Emmy - Ørbækvej

Recommended Posts

Guest Gladforpir

Besøgte langt om længe Ami/Emmi/Emmy på Ørbækvej https://annoncelight.dk/showad/300350. Hun får sin egen tråd.

Hun er alle pengene værd. Efter at have kørt 3 timer, ankom jeg tidligt på formiddagen. Blev modtaget af en lidt søvnig Emmi, der så meget bedre ud end på fotos - nemlig 5-7 kilo tungere. Da hun kom af tøjet afslørede hun en rigtig god røv (af en thai at være), noget på hofterne og et par b-skåls babser.

Hun er sød og lidt små-forstyrret. Snakker en del engelsk. Vi kom "hele jorden rund" i alle huller, sprog og stillinger. Det er nok den time, jeg har nydt mest i lang tid. Massage kan hun i mine øjne ikke, men sexe, det kan hun. Hun er ikke specielt stram i kussen, men hendes numse holder 110%. Sjældent har jeg fået så megen og god anal-sex, som i dag med Emmi. Det var virkelig skønt at støde tungt og dybt, og det lykkedes mig at få hende til at komme i doggy, hvorefter hun faldt helt sammen. Eneste minus var, at det gjorde ondt på hende og derfor var der mange pauser (bl.a. lige før jeg skulle sprøjte anden gang). Men det skal jo respekteres og det skal ikke gøre ondt på nogen. Alligevel bød hun sig til mange gange i mange stillinger. Og jeg endte med at komme 2½ gang - den sidste gang i munden på hende. Min pik vågner normalt op 1-2 timer efter besøg hos GP. I dag gik der næste 6 timer, inden der var liv igen :-) 

God tid og tid til fælles bad undervejs, pjank, ligge i ske og rigtig megen og god sex

Huset er rent og pænt. Diskret parkering, selvom der er villaer omkring.

Jeg er "glad" for, at hun bor så langt væk fra mine normale jagtmarker, ellers ville det gå helt galt med økonomien, tror. jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk beskrivelse. Jeg skal forbi området i weekenden.

Betyder "diskret perkering" at man kan holde i en gård eller lignende? For jeg kommer måske i en ret markant firmabil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrankBlack skrev, for 2 timer siden:

Fantastisk beskrivelse. Jeg skal forbi området i weekenden.

Betyder "diskret perkering" at man kan holde i en gård eller lignende? For jeg kommer måske i en ret markant firmabil.

Hvis ikke den er for stor, altså firmabilen. Så kan den godt gemmes bag huset. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gladforpir

 

stifmeister skrev, for 11 timer siden:

Hvis ikke den er for stor, altså firmabilen. Så kan den godt gemmes bag huset. 

 

jaa, det skulle jeg mene. Der er en lille gård til parkering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrankBlack skrev, for 4 timer siden:

Tak for svarene. Hun lyder altså helt klart som en jeg skal besøge! Jeg er forøvrigt spændt på hvad det betyder at hun er "små-forstyrret" :)

Jeg har besøgt hende nogle gange og tænkte det også i starten. Men har nok revurderet. Hun er snakkesalig, men mixer et lidt ringe engelsk med thai og latter. Tror egentlig bare hun vil det bedste men kommer til at fremstå forvirret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrankBlack skrev, den 24.3.2022 at 22:56:

Fantastisk beskrivelse. Jeg skal forbi området i weekenden.

Betyder "diskret perkering" at man kan holde i en gård eller lignende? For jeg kommer måske i en ret markant firmabil.

Er du fra politiet? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, fristet af et besøg. Hvad er forskellen på hendes anal og anal special? 
Blot om det er godt givet ud med 300,- ekstra.

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gladforpir
MogensJ skrev, for 27 minutter siden:

Hej, fristet af et besøg. Hvad er forskellen på hendes anal og anal special? 
Blot om det er godt givet ud med 300,- ekstra.

På forhånd tak

med eller uden gummi....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gladforpir
Mildur skrev, for 5 timer siden:

Er der nogen som ved noget om hvor den gode Ami/Ammi/Ammy flytter hen efter hendes nuværende adresse i Tarm? 

Thailand er jeg bange for........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 5 timer siden:

Er der nogen som ved noget om hvor den gode Ami/Ammi/Ammy flytter hen efter hendes nuværende adresse i Tarm? 

What ? flytter hun adresse eller har gjort ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stifmeister skrev, for 11 timer siden:

What ? flytter hun adresse eller har gjort ?

Det står i hendes annonce. 2 uger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gladforpir
ANALyst skrev, for 5 minutter siden:

Skal man betale ekstra for flere udløsninger, eller må man komme så ofte man kan?

30 min = et sprøjt

1 time = 2 sprøjt

fremgår vist også af annoncen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladforpir skrev, for 51 minutter siden:

30 min = et sprøjt

1 time = 2 sprøjt

fremgår vist også af annoncen :-)

Så vidt jeg kan se det står det netop ikke i annoncen.

Men tak for svaret. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ANALyst skrev, for 9 timer siden:

Skal man betale ekstra for flere udløsninger, eller må man komme så ofte man kan?

Tænker det kommer an på hendes humør, første gang jeg besøgte hende sagde hun selv “1 hour you can two times no problem “ anden gang virkede hun lidt stresset over et eller andet så intet oplæg til runde to.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...