Wegmann 16 Skrevet 18. September, 2013 Hej alle FKK fan og andre brugere. Jeg er ny i dette medie, og det er en af de første indlæg jeg skriver. Har brugt eroguide igennem nogen tid og fundet megen inspiration det sidste års tid. Tak for det. Skal nok skrive nogle indlæg med tiden som jeg håber at andre kan gøre brug af. Har nogle overvejelser om at tage en tur til Hamburg i den kommende weekend. Har forsøgt at følge lidt med de forskellige indlæg som i har skrevet, men kunne godt tænke at spørge lidt ind til Optasia og Flat 99. Hvor ofte er der gangbang på Optasia og er det svært at får pigerne med op på værelset ?. Flat 99: er der nogen der har erfaring derfra ?. Mvh Wegmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. September, 2013 Hvis du går ind under "FKK Sauna klubber" er der flere nyere tråde omkring Optasia (på første side). Der er skrevet en del om stedet. Flat99 er vist også omtalt et par gange. Brug evt. søgefunktionen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 19. September, 2013 Hvor ofte er der gangbang på Optasia og er det svært at får pigerne med op på værelset ?. Flat 99: er der nogen der har erfaring derfra ?. Mvh Wegmann Se evt. mine seneste anmeldelser i denne tråd: viewtopic.php?f=11&t=3452 Det er lidt forskelligt, om det er svært at få pigerne med op på værelset - de har åbenbart en regel om at alle pigerne skal være med til GangBang hver anden time på ulige tidspunkter - og så dur det ikke at nogen ligger og hygger sig på værelserne istedetfor - derfor er det fra halv i ulige tidspunkter - svært at lokke dem enkeltvis til det. Men prøv omkring lige tidspunkter at kontakte den udkårne - så har du nok bedst held - men start med at flirte og blinke lidt til dem - eller bare kig godt og grundigt efter dem, når de går forbi. Klap evt. lidt på sofaen ved siden af dig - pludselig kommer de måske selv over og sætter sig, flirter lidt og så må du måske selv være lidt aktiv og poppe spørgsmålet. Ofte er det også pigerne der vælger dig og spørger selv. Jeg var der netop i tirsdags og da jeg ikke ville rende rundt med € 50,- inden jeg tog bad, stak jeg dem bare til den første den bedste pige, der sad indenfor - det har nok været Monika http://lovegirlshh.de/home/girl/Monika#jump . Efter badet satte jeg mig op i baren og fik en cola - hun kom så op, gav mig armbånd på, satte sig og begyndte at flirte lidt. Jeg må indrømme jeg egentlig ikke var specielt interesseret i hende, da hun havde en lidt for bred røv, små faste bryster, et bredt men ellers kønt ansigt, sødt smil og nogle søde øjne, men da hun så efter et stykke tid spurgte om vi ikke skulle hygge os sammen, gik jeg alligevel med og ville se, hvor det nu kunne føre mig hen Ville have haft hende med ovenpå, men der skulle vist snart være GangBang, så det skulle absolut være i det store GangBang rum. Ikke noget med at stå og kæle og hilse lidt på hinanden først - nej jeg skulle bare ligge mig på håndklædet hun havde bredt ud og hun startede med at sutte uden kondom og efter et stykke tid ville hun have jeg skulle hoppe på hende efter hun havde monteret et kondom. Nu virkede hun til en start måske lidt uinteresseret - men jeg tænkte bare: det skulle sateme være løgn og begyndte stille og roligt at køre rundt med pikken helt i bund. Først den ene vej og så den anden vej. Efter et stykke tid blev hun lidt mere interesseret, løste lidt op og slappede mere af, for til sidst at stramme mere og mere op og klemme ballerne sammen. Tju Bang og skomagerpigen blev glad. Jeg kunne nu ikke komme og gemte lidt til senere. Det blev så Jasmin http://lovegirlshh.de/home/girl/Jasmin#jump, der var så sød at komme over og snakke lidt. Tvivler på det er hende på billedet, da hun har et meget mere klassisk flot smalt ansigt med mere markante øjenbryn, der går langt tilbage og en stor flot næse. Hun er imidlertid en af de piger, der godt kunne fortjene en brystoperation, men det lod hun sig ikke gå på af og var ofte ude på gulvet og danse med tingeltangelskørt og gøre sig til. Hende fik jeg lokket med ovenpå til det lyseste værelse og poppede hende i lang tid liggende på siden, hvor jeg havde rigtig godt fast om røven på hende. Hun har en lidt dyb sexet stemme og blev ved med at komme med udbrud og gejle mig op, men jeg tror ikke hun selv fik så meget ud af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wegmann 16 Skrevet 19. September, 2013 Tak til DenrødeBaron og Jernsvinet. Der er masser af materiale herinde - skal lige lære at bruge mediet. Tror det muligvis bliver Flat 99, synes at pigerne ser utroligt lækre ud der. Men man bliver jo nød til at teste det af for at se om det er noget som tiltaler en. Tak for hjælpen Wegmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 19. September, 2013 Spændt på at høre om dine oplevelser Wegmann. Har selv planer om at tage afsted i nær fremtid, men ved ikke lige hvor og hvordan jeg skal gribe det an.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 19. September, 2013 Spændt på at høre om dine oplevelser Wegmann. Har selv planer om at tage afsted i nær fremtid, men ved ikke lige hvor og hvordan jeg skal gribe det an.. Nu har du i hvert fald fået en masse gode råd og ideer med på vejen - så det er bare at kaste dig ud i det og så husk at skrive en anmeldelse her på EG om din oplevelser ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wegmann 16 Skrevet 24. September, 2013 Jeg slutter denne tråd her, da jeg har skrevet min beretning under "Tyskland" og "FKK Sauna klubber" ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg