Hop til indhold

Recommended Posts

Sally uden sted - Annoncelight

Jeg beder jer holde fra hende, hun snyder og bedrager som en sæk i SunCenter i Øgaden.

Jeg havde en aftalt med hende 1 time for 1200 og jeg måtte komme 3 gange uden kondom. 

Så kom jeg første gang og så blev hun sur over jeg spermet hende og gik og truer med anmelde mig for voldtægt fordi det ikke var en aftale.

Så presser hun mig for betale 20.000 kr ud af det fordi hun sidder selv med en gæld.

Hun virker meget forvirret og rundt på gulvet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
3spermglatter skrev, 1 time siden:

Sally uden sted - Annoncelight

Jeg beder jer holde fra hende, hun snyder og bedrager som en sæk i SunCenter i Øgaden.

Jeg havde en aftalt med hende 1 time for 1200 og jeg måtte komme 3 gange uden kondom. 

Så kom jeg første gang og så blev hun sur over jeg spermet hende og gik og truer med anmelde mig for voldtægt fordi det ikke var en aftale.

Så presser hun mig for betale 20.000 kr ud af det fordi hun sidder selv med en gæld.

Hun virker meget forvirret og rundt på gulvet.. 

Hvis du er utryg ved hendes adfærd, så meld hende til politiet for afpresning.
Jeg havde selv en kedelig oplevelse for mange år siden, jeg meldte hende omgående til politiet, og de tog det meget seriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stangen skrev, for 25 minutter siden:

 

Hvor køber man en sådan ? Skal man købe dem i butik - jeg kan ikke umiddelbart finde det på nettet? 

Så må du klage til Google ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stangen skrev, den 19.3.2022 at 15:47:

 

Hvor køber man en sådan ? Skal man købe dem i butik - jeg kan ikke umiddelbart finde det på nettet? 

Oyster har dem. Og lad være med at betale med dk..Kun kontanter

Del dette indlæg


Link til indlæg
3spermglatter skrev, den 19/3/2022 at 13:53:

Sally uden sted - Annoncelight

Jeg beder jer holde fra hende, hun snyder og bedrager som en sæk i SunCenter i Øgaden.

Jeg havde en aftalt med hende 1 time for 1200 og jeg måtte komme 3 gange uden kondom. 

Så kom jeg første gang og så blev hun sur over jeg spermet hende og gik og truer med anmelde mig for voldtægt fordi det ikke var en aftale.

Så presser hun mig for betale 20.000 kr ud af det fordi hun sidder selv med en gæld.

Hun virker meget forvirret og rundt på gulvet.. 

1 time med 3 udløsninger uden gummi er egentlig også billigt ... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stangen skrev, den 19.3.2022 at 15:47:

 

Hvor køber man en sådan ? Skal man købe dem i butik - jeg kan ikke umiddelbart finde det på nettet? 

Jeg har købt en bollofon i Elgiganten. De vejleder gerne. :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der ik nye regler fra 1 Jan 2022 omkring telefoner med anonymt taletidskort? Er der andre som kan byde ind hvad de har gjort? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
3spermglatter skrev, den 19.3.2022 at 13:53:

Sally uden sted - Annoncelight

Jeg beder jer holde fra hende, hun snyder og bedrager som en sæk i SunCenter i Øgaden.

Jeg havde en aftalt med hende 1 time for 1200 og jeg måtte komme 3 gange uden kondom. 

Så kom jeg første gang og så blev hun sur over jeg spermet hende og gik og truer med anmelde mig for voldtægt fordi det ikke var en aftale.

Så presser hun mig for betale 20.000 kr ud af det fordi hun sidder selv med en gæld.

Hun virker meget forvirret og rundt på gulvet.. 

du kunne næsten ha regnet ud at hvis hun sagde ja til 3x cum uden gummi på 60min for before 1200, så var det nok noget galt.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Julius skrev, den 19.3.2022 at 15:07:

Hvis du er utryg ved hendes adfærd, så meld hende til politiet for afpresning.
Jeg havde selv en kedelig oplevelse for mange år siden, jeg meldte hende omgående til politiet, og de tog det meget seriøst.

Jeg har også været udsat for afpresning af en GP og anmeldte det til politiet. De noterede det og så skete der ikke mere. Afpresningen var dog kun telefonisk og på mit taletidskort. Jeg tog ikke afpresningen særligt seriøs og sagde fra starten at jeg ville melde hende for afpresning. Efter 3-4 forsøg over 2 dage hørte jeg ikke mere til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
hotmail skrev, den 22.3.2022 at 12:01:

Var der ik nye regler fra 1 Jan 2022 omkring telefoner med anonymt taletidskort? Er der andre som kan byde ind hvad de har gjort? 

Der er vist noget om at pr. 1 jan 2022 må der ikke længere sælges anonyme taletids kort, men man kan fortsat have udeladt eller hemmeligt nr. så man ikke kan slåes op i div. tlf. databaser m.m. uden dommerkendelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 11 minutter siden:

Der er vist noget om at pr. 1 jan 2022 må der ikke længere sælges anonyme taletids kort, men man kan fortsat have udeladt eller hemmeligt nr. så man ikke kan slåes op i div. tlf. databaser m.m. uden dommerkendelse.

korrekt, men du skal stadig oplyse cpr nr. og dermed er det ikke helt anonymt og der kunne nemt komme et brev i ny og næ som måske skal forklares hvad er :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotmail skrev, for 7 timer siden:

korrekt, men du skal stadig oplyse cpr nr. og dermed er det ikke helt anonymt og der kunne nemt komme et brev i ny og næ som måske skal forklares hvad er :-)

Jeg har da for nyligt købt et taletidskort, og taletid i en dagligvarebutik. Der skulle jeg ikke oplyse noget. Købt kontant, og bruger det i en "burner" mobil. Til den slags kontakter :wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En uartig pige blev sendt uden for døren og oprydning foretaget. Man holder sig til TS emne i en sober tone eller bliver sendt i skammekrogen!

Hvis man  mener at folk bryder reglerne så anmelder man dem og vi rykker ud. - ingen grund til at bekrige hinanden i en tråd.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaulusSyd skrev, den 24.3.2022 at 17:58:

Jeg har da for nyligt købt et taletidskort, og taletid i en dagligvarebutik. Der skulle jeg ikke oplyse noget. Købt kontant, og bruger det i en "burner" mobil. Til den slags kontakter :wink:

 

Cool. Netto, Føtex? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...