Zonk 212 Skrevet 19. Marts, 2022 Hej med jer, jeg håber ikke denne efterlysning er for meget off target, men jeg har i lang tid haft lyst til at besøge en swingerklub, men har ingen kæreste eller kone, som vil tage med, og er lidt utryg ved at tage ind i sådan en klub første gang alene, så jeg vil høre, om der er nogen af jer, som kommer i en swingerklub og ville tage mig med og vise mig rundt? Send mig en besked, hvis nogen har lyst til at tage en 52-årig meget frisk, slank, blond og velholdt mand, som på en eller anden underlig måde også er bi, for jeg har haft fine (aktive) oplevelser med tre mænd (bl.a. en sort amerikaner, som jeg desværre ikke har kontakt med længere, for han var meget heftig og leverede det bedste blowjob jeg nogensinde har fået, på et toilet i en klub med efterfølgende besøg på mit hotel. Stor oplevelse, for ca. 5 år siden i Memphis) og to transer gennem tiden, så selvom jeg er langt mest til kvinder, så er jeg nysgerrig på alt. Hvem ved, om jeg en dag også springer min "mødom" til en mand:-) Har ikke prøvet meget SM og andet ekstremt mv., men har da fået til småslag og golden shower her og der. Lad mig høre, om nogen er interesseret i at introducere mig for den verden med swingerklubber. Jeg skal nok prøve at finde en kvinde som vil tage med på et tidspunkt, hvis det er mest velanset. Har et par stykker, som jeg kan spørge, så hvem ved. Jeg er i øvrigt godt gift, så fortrolighed er forventet begge veje. Jeg vil være meget taknemmelig for nogle seriøse og positive private beskeder. Mange tak. Vh. Zonk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14364 Skrevet 19. Marts, 2022 Zonk skrev, for 9 timer siden: og er lidt utryg ved at tage ind i sådan en klub første gang alene, så jeg vil høre, om der er nogen af jer, som kommer i en swingerklub og ville tage mig med og vise mig rundt? De fleste swingerklubber har introaftener, hvor man inden almindelig åbningstid kan blive vist rundt (påklædt) og få at vide, hvordan det foregår Jeg har kun været et sted, der bliver man spurgt, om det er første gang, så får man lige en intro først Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg