Hop til indhold

Støvring - Hadsten / Dansk Q

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle 

Jeg besøgte søde “Rie Hansen” som hun kalder sig på snapchat. For er par uger siden.

Dansk Q - Støvring / Hadsten

Efter en lang uge, måtte der lidt forkælelse til i weekenden ;) Jeg fandt derfor “Rie” og skrev til hende på snapchat. Her ligger hun en lækker historie op, og fortæller hvor og hvornår hun er at træffe! 
Efter lidt hurtig skriveri frem og tilbage aftalte vi en tid på motellet i Støvring. 
Jeg bankede på og blev hurtigt lukket ind i det lille værelse. Efter aftale om hvad der skulle foregå samt et hurtigt bad, lagde hun sig på sengen hvor forestillingen startede! - Vi havde aftalt et frækt blow uden, med mulighed for at komme hvor jeg lystede… ;) 

Rie er en dejlig fyldig pige med dejlige runde former! Hun er derfor også udstyret med nogle fantastiske store dejlige bryster, der indbyder til fræk leg!

Rie startede dejligt ud, og lod min nyvaskede pik undersøge og langsomt forkæle. Undervejs lå vi på sengen i en 69’er hvor jer fik lov til at lege med hendes ualmindelige våde fisse. Rie lod til at blive yderligere tændt af en let omgang fingerknep mens hun havde min pik i munden! - Dejligt!

Da tiden nærmede sig afslutningen lå Rie på sengen på ryggen, og kunne derfor tage mig langt ned i halsen i den lækreste deeptroath.. Da tiden var inde sprøjtede jeg ud over Ries dejlige bryster og ned i hendes frække mund! - Rie slikkede sig om munden.

Jeg kan varmt anbefale Rie, hvis man er til en sød dansk kvinde med dejlige former, og fantastiske bryster!

Stedet 4/10 - hun havde desværre fået et af værelserne mod vejen, så det var ikke super diskret. 

Pigen 8/10

Blow 10/10

Garanti for en gentagelse!!

Peace out!

Redigeret af Hamderjyden

Skrevet

Hva måtte du give for det blowjob og hun lyder vildt frækt 

Skrevet
  • Author
Brian62 skrev, den 19.3.2022 at 09:09:

Hva måtte du give for det blowjob og hun lyder vildt frækt 

500,- ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.