Hop til indhold

Recommended Posts

Indrømmet, jeg er kræsen og går efter kvalitet.  Jeg er ikke bleg for at gå igen hvis ikke pigen lever op til sine fotos eller virker anderledes end kommunikationen med hende.  

For nogle dage siden fik jeg en aftale med Rafaella. En ung smuk og særdeles indbydende pige som i den grad lever op til hvad man kan ønske til en GFE. Hun er i den dyre ende, men kvalitet af hendes kaliber koster og ønsker man mindeværdige oplevelser, så er hun bestemt værd at gå efter. 

Hvad og hvordan, bliver mellem hende og jeg. Men et er sikkert. Jeg skal retur igen  og igen. Pas godt på hende, for hun er en helt unik stjerne på denne himmel. 

Rafaella

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Warrior skrev, for 5 timer siden:

Indrømmet, jeg er kræsen og går efter kvalitet.  Jeg er ikke bleg for at gå igen hvis ikke pigen lever op til sine fotos eller virker anderledes end kommunikationen med hende.  

For nogle dage siden fik jeg en aftale med Rafaella. En ung smuk og særdeles indbydende pige som i den grad lever op til hvad man kan ønske til en GFE. Hun er i den dyre ende, men kvalitet af hendes kaliber koster og ønsker man mindeværdige oplevelser, så er hun bestemt værd at gå efter. 

Hvad og hvordan, bliver mellem hende og jeg. Men et er sikkert. Jeg skal retur igen  og igen. Pas godt på hende, for hun er en helt unik stjerne på denne himmel. 

Rafaella

Enig.

Jeg har en aftale i næste uge med Bella Rafaella. Vi skal elske sensuale, på italiensk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hello kind gentlemen!:wub:

First of all, I want to thank you for your warm welcome. It was incredible to be in that beautiful city and to be able to enjoy every detail with you. 
:P I hope to be able to return soon to continue connecting with special people like many that I had the pleasure of meeting! :wub:

Thank you all for giving me magical and unforgettable moments! And thanks for the messages written here so nice and others so sincere! I liked!

A very passionate greeting to all

<3BELLA RAFAELLA <3

Until next time

Redigeret af Bella Rafaella

Del dette indlæg

Link til indlæg
Newbii2022 skrev, for 18 minutter siden:

where do we find your add?

Lige ovenover - i hendes indlæg : Tryk på: Annonceprofil …

Del dette indlæg

Link til indlæg

YIHAAAAA! Majoren vil få pumpet dækkene på sin trofaste og kun lettere ramponerede Jeep og asap sætte kurs mod den skønne rekrut Rafaellas bivuak.

Redigeret af MajorTom

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Bella Rafaella 1 time 1800 kr. Hun er sød,  køn og imødekomne . Kommunikation 10 af 10 . Gfe 10 af 10.Sex and b2b massage 10 af 10. Tungekys 10 af 10. Bj uden standard. Stedet 10 af 10

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Gentleman52 skrev, den 23.4.2022 at 11:46:

Har besøgt Bella Rafaella 1 time 1800 kr. Hun er sød,  køn og imødekomne . Kommunikation 10 af 10 . Gfe 10 af 10.Sex and b2b massage 10 af 10. Tungekys 10 af 10. Bj uden standard. Stedet 10 af 10

Det kan jeg bekræfte, selv om jeg ikke har skrevet anmeldelse. Rafaella - lei é bellissima!

Del dette indlæg

Link til indlæg
MajorTom skrev, den 20.4.2022 at 15:36:

YIHAAAAA! Majoren vil få pumpet dækkene på sin trofaste og kun lettere ramponerede Jeep og asap sætte kurs mod den skønne rekrut Rafaellas bivuak.

Majoren kan også rapporterer, at rekrut Rafaella er i fornemmeste kampform:x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
MajorTom skrev, for 8 minutter siden:

Majoren kan også rapporterer, at rekrut Rafaella er i fornemmeste kampform:x

Især 69-formationen gjorde lykke hos rekrutten, da jeg øvede diverse fremstød med hende for nylig. Sukket kunne høres helt i Malmø, hvorefter hun udbrød:

- Maaaamma mia, lei e professionale.... 

Og jeg undskylder på forhånd for at låne udtryk fra den fantasifulde skribent. Honnør herfra for de fine fortællinger fra MajorTom. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Persiskhingst

Det kunne være så godt have trekant med hende og aghata . Men prisen er voldsom dyr . Aghata er uden tvivl eksepctionel som jeg prøvet flere gange. Jeg må vælge en af dem da

Ok økonomien ikke tillader begge snøft 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Persiskhingst skrev, for 2 timer siden:

Det kunne være så godt have trekant med hende og aghata . Men prisen er voldsom dyr . Aghata er uden tvivl eksepctionel som jeg prøvet flere gange. Jeg må vælge en af dem da

Ok økonomien ikke tillader begge snøft 

Jeg var hos Aghata fredag og besøger Rafaella i morgen søndag. Hviledag lørdag. Fantastisk weekend.

Måske skriver jeg en anmeldelse af disse top-erotiske dage med alt hvad den kan trække af lækkerier fra middelhavsområdet. Måske. For som jeg svarede en mine mange trofaste kritikere herinde, så er det rigtigt, at jeg ligger ned. Men det er med en dejlig pige ovenpå. 

Herligt, brusende, berusende. Livsglæde for fulde omdrejninger. Så finder jeg nok nogle penge i maj at dække kontomat-udtrækkene med.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Jeg var hos Aghata fredag og besøger Rafaella i morgen søndag. Hviledag lørdag. Fantastisk weekend.

Måske skriver jeg en anmeldelse af disse top-erotiske dage med alt hvad den kan trække af lækkerier fra middelhavsområdet. Måske. For som jeg svarede en mine mange trofaste kritikere herinde, så er det rigtigt, at jeg ligger ned. Men det er med en dejlig pige ovenpå. 

Herligt, brusende, berusende. Livsglæde for fulde omdrejninger. Så finder jeg nok nogle penge i maj at dække kontomat-udtrækkene med.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Der bliver trængsel på adressen søndag. Risiko for sammenstød :ph34r:

Redigeret af sanook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 4 timer siden:

sanook skrev, for 3 timer siden:

Der bliver trængsel på adressen søndag. Risiko for sammenstød

Så var det heldigt, at majoren kunne yde sit bidrag til at holde rekrutten i topform lørdag:x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
MajorTom skrev, for 11 minutter siden:

Så var det heldigt, at majoren kunne yde sit bidrag til at holde rekrutten i topform lørdag:x

God smag. God stil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Peter.Pan skrev, for 58 minutter siden:

Virkelig fristende. Hvad vil I skyde alderen til?

30.

Som den er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er i vildrede. Planlægger et gp-besøg i næste uge i GFE-afdelingen og vakler nu mellem Curly Candy Mary og så Rafaella her efter jeres lovprisninger. Har desværre hverken tid eller råd til begge, så skal vælge. Hvem ville I vælge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter.Pan skrev, for 46 minutter siden:

Jeg er i vildrede. Planlægger et gp-besøg i næste uge i GFE-afdelingen og vakler nu mellem Curly Candy Mary og så Rafaella her efter jeres lovprisninger. Har desværre hverken tid eller råd til begge, så skal vælge. Hvem ville I vælge?

Jeg kan godt forstå du er i vildrede. Jeg har ikke besøgt nogen af dem, men efter anmeldelserne at dømme, så er der ikke mulighed for at trække en nitte.

Jeg har givet dem hver et nummer, så hvis du vælger mellem 1 og 2, så skal jeg gerne fortælle dig hvilken en af kvinderne du har valgt ;) 

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...