Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Sweetdana https://annoncelight.dk/showad/336154 så det behøver du ikke gøre! 

Kommunikation var sådan set ok, men da jeg mødte op på adressen var det tydeligt at billederne ikke er af hende selv. Lyset i entreen var ikke så godt, men det var stand klart at billederne ingen sammenhæng overhovedet har med den pige man møder. Jeg burde være gået igen, men hun er heller ikke Voldemort…

Vi kom i gang med akten og hun beklagede sig konstant over enten det ene eller andet. Alt var forkert og det var naturligvis min skyld. Noget jeg tidligere har mødt hos piger som er meget prof på den negative måde. Det handler kun om at få dig ud af døren igen hurtigst muligt og med så lille indsats som muligt. Hendes attitude er forfærdelig. 

Alt i alt en oplevelse som var gennemført forfærdelig. Normalt kan jeg finde et eller andet positivt i et mislykket forsøg, men her havde det  æret meget bedre at blive hjemme, trække i banditten og proppe 800op i røven.

Bliv væk!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...