Hop til indhold

Recommended Posts

"For my payments :
-no mobilpay
-no cash
Only payement via master card,bank card, PayPal.
No call,no message.
Only write me via WhatsApp or via mail"

Jeg bliver lidt mistænkelige,  det lugter lidt af forudbetaling! 

Send for guds skyld ikke penge før du er ved hende. Og nej heller ikke for at få værelses nummeret....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ALDRIG finde på at sende penge før jeg er ved hende @lille_peter

Hun skriver lange beskeder om at hun er legit nok, og at hun nok skal yde det som hun lover. Det der er det mest underlige er, at kontanter ikke er

godt nok, men at hun skal have dem i Transcash. Så jeg tror sgu ikke jeg tager afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne forestille mig at det for mange udenlandske piger er besværligt at sætte penge ind i en bank i Danmark og eftersom de også har udgifter i deres hjemland som skal betales så det måske den nemmeste måde for dem at få penge på en konto de kan bruge til faste udgifter.. Det jo rimelig sikkert at anvende sit betalingskort da det vel først kan gøres når man står der.. Det med at ikke modtage mobilepay er nok tegn på hun ikke har en dansk konto..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg kunne forestille mig at det for mange udenlandske piger er besværligt at sætte penge ind i en bank i Danmark og eftersom de også har udgifter i deres hjemland som skal betales så det måske den nemmeste måde for dem at få penge på en konto de kan bruge til faste udgifter.

Ja, det er nok den historie, de gerne giver. I praksis kan det også være lidt problematisk at have store kontantbeløb, både i forhold til at sætte i banken, i forhold til at tage med over grænsen og i forhold til risikoen for at blive berøvet. Men det har det fleste nok en løsning på.

Det ændrer dog ikke ved, at det virker rimelig suspekt, når en pige ikke ønsker at modtage kontanter. Det bliver et nej tak herfra. Og hvordan er det i øvrigt lige, at man skulle betale pigen med sit MasterCard?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Ja, det er nok den historie, de gerne giver. I praksis kan det også være lidt problematisk at have store kontantbeløb, både i forhold til at sætte i banken, i forhold til at tage med over grænsen og i forhold til risikoen for at blive berøvet. Men det har det fleste nok en løsning på.

Det ændrer dog ikke ved, at det virker rimelig suspekt, når en pige ikke ønsker at modtage kontanter. Det bliver et nej tak herfra. Og hvordan er det i øvrigt lige, at man skulle betale pigen med sit MasterCard?

I saunaen havde vi en lille kort automat eller hvad det hedder.. Det kan sagtens lade sig gøre.. Jeg kender selv til problemet med at sætte penge i banken hvor banken stadig har lyst til at have en som kunde.. Sandheden er bare at bankerne ikke er glade for kontanter længere.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Ja, det er nok den historie, de gerne giver. I praksis kan det også være lidt problematisk at have store kontantbeløb, både i forhold til at sætte i banken, i forhold til at tage med over grænsen og i forhold til risikoen for at blive berøvet. Men det har det fleste nok en løsning på.

Det ændrer dog ikke ved, at det virker rimelig suspekt, når en pige ikke ønsker at modtage kontanter. Det bliver et nej tak herfra. Og hvordan er det i øvrigt lige, at man skulle betale pigen med sit MasterCard?

Det kan gøres med paysend, der kan du overføre fra et Visa/MasterCard til et andet, og overførslen kan ses med det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...