Hop til indhold

Spicy Candy

Featured Replies

Skrevet

"For my payments :
-no mobilpay
-no cash
Only payement via master card,bank card, PayPal.
No call,no message.
Only write me via WhatsApp or via mail"

Jeg bliver lidt mistænkelige,  det lugter lidt af forudbetaling! 

Send for guds skyld ikke penge før du er ved hende. Og nej heller ikke for at få værelses nummeret....

Skrevet
  • Author

Jeg kunne ALDRIG finde på at sende penge før jeg er ved hende @lille_peter

Hun skriver lange beskeder om at hun er legit nok, og at hun nok skal yde det som hun lover. Det der er det mest underlige er, at kontanter ikke er

godt nok, men at hun skal have dem i Transcash. Så jeg tror sgu ikke jeg tager afsted.

Skrevet

Jeg kunne forestille mig at det for mange udenlandske piger er besværligt at sætte penge ind i en bank i Danmark og eftersom de også har udgifter i deres hjemland som skal betales så det måske den nemmeste måde for dem at få penge på en konto de kan bruge til faste udgifter.. Det jo rimelig sikkert at anvende sit betalingskort da det vel først kan gøres når man står der.. Det med at ikke modtage mobilepay er nok tegn på hun ikke har en dansk konto..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg kunne forestille mig at det for mange udenlandske piger er besværligt at sætte penge ind i en bank i Danmark og eftersom de også har udgifter i deres hjemland som skal betales så det måske den nemmeste måde for dem at få penge på en konto de kan bruge til faste udgifter.

Ja, det er nok den historie, de gerne giver. I praksis kan det også være lidt problematisk at have store kontantbeløb, både i forhold til at sætte i banken, i forhold til at tage med over grænsen og i forhold til risikoen for at blive berøvet. Men det har det fleste nok en løsning på.

Det ændrer dog ikke ved, at det virker rimelig suspekt, når en pige ikke ønsker at modtage kontanter. Det bliver et nej tak herfra. Og hvordan er det i øvrigt lige, at man skulle betale pigen med sit MasterCard?

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Ja, det er nok den historie, de gerne giver. I praksis kan det også være lidt problematisk at have store kontantbeløb, både i forhold til at sætte i banken, i forhold til at tage med over grænsen og i forhold til risikoen for at blive berøvet. Men det har det fleste nok en løsning på.

Det ændrer dog ikke ved, at det virker rimelig suspekt, når en pige ikke ønsker at modtage kontanter. Det bliver et nej tak herfra. Og hvordan er det i øvrigt lige, at man skulle betale pigen med sit MasterCard?

I saunaen havde vi en lille kort automat eller hvad det hedder.. Det kan sagtens lade sig gøre.. Jeg kender selv til problemet med at sætte penge i banken hvor banken stadig har lyst til at have en som kunde.. Sandheden er bare at bankerne ikke er glade for kontanter længere.. 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Det kan gøres med paysend, der kan du overføre fra et Visa/MasterCard til et andet, og overførslen kan ses med det samme

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.