General 18 Skrevet 14. Marts, 2022 (edited) https://annoncelight.dk/showad/335873 Karo100 frarøvede mig kr 1700 Ung Østeuropa Udenlandsk kvinde tog pengene og løb ud affald døren uden sex Hun brokkede sig om rengøring, langner, badeværelset derefter løb hun ud af yder døren Redigeret 14. Marts, 2022 af General 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 15. Marts, 2022 General skrev, for 7 timer siden: Karo100 frarøvede mig kr 1700 Hvordan blev du truet til at udlevere pengene? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 15. Marts, 2022 Han betalte vel inden akten, og så løb hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenen2 1 Skrevet 15. Marts, 2022 Tror du har forvekslet hende med en anden? Jeg har haft besøg af hende 2 gange og var tilfreds begge gange. Hun snakker flydende dansk og er sød og rar at omgås. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 15. Marts, 2022 Grenen2 skrev, for 30 minutter siden: Tror du har forvekslet hende med en anden? Jeg har haft besøg af hende 2 gange og var tilfreds begge gange. Hun snakker flydende dansk og er sød og rar at omgås. Dejligt at du oprettede en profil for at fortælle os det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
General 18 Skrevet 15. Marts, 2022 Det troede jeg også hun var men hun ville kun snakke engelsk, sms på dansk. Hun kom i sorte stillet sko, cowboy husker og sort læder jakke, hun bekræftede aftale, vi gik i soveværelset, så ændrede hun adfærd ville ikke sex, der skulle nye lagner på som var nye, bagefter ville hun på badeværelset og der stak hun af prøvede at stoppe hende, men var halvnøgen bør i boligblok så har naboer diskret var hun ikke, langt lyst hår og med sul på kroppen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
General 18 Skrevet 15. Marts, 2022 https://annoncelight.dk/showad/339539 Kp1 hun er på spil igen ligesom tammy hun stjal kr 1600 fra mig næsten samme fremgangsmåde hun ødelagte lidt af mit badeværelset dengang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 15. Marts, 2022 Så den samme pige har røvet dig 2 gange? Det kan simpelthen ikke være muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pav1 3 Skrevet 15. Marts, 2022 Jeg havde besøg af hende i går. Hun er dansk og lyder som om at hun kommer fra sjælland. Hun var ok, men ikke prangende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
General 18 Skrevet 15. Marts, 2022 Nej hende her var igår og idag ændrede hun navn på hendes annonce karo100 til kp1 Den anden er for lang tid siden og hun er forsat under samme navn tammi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenen2 1 Skrevet 15. Marts, 2022 weber skrev, for 8 timer siden: Dejligt at du oprettede en profil for at fortælle os det. Har faktisk lavet en anmeldelse på piger, men er åbenbart blevet slettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenen2 1 Skrevet 15. Marts, 2022 pav1 skrev, for 6 timer siden: Jeg havde besøg af hende i går. Hun er dansk og lyder som om at hun kommer fra sjælland. Hun var ok, men ikke prangende. Jeg har heller ikke oplevet hun har snydt. Jeg har haft besøg af hende flere gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PaulusSyd 65 Skrevet 15. Marts, 2022 He he to profiler der lige er oprettet. Som roser hende. Slet ikke mistænkeligt.... 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pav1 3 Skrevet 16. Marts, 2022 PaulusSyd skrev, for 15 timer siden: He he to profiler der lige er oprettet. Som roser hende. Slet ikke mistænkeligt.... Ros og ros. Er faktisk blevet sikker på at hun havde det samme planlagt for mig. Hun havde sko og jakke på, helt ind i soveværelset (klar til at løbe måske), nok godt at jeg fik taget hendes jakke og trøje af, inden det kom der til. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
General 18 Skrevet 20. Marts, 2022 (edited) https://annoncelight.dk/showad/339861 Nu har hun skiftet navn på annoncen!!! Til kkka Redigeret 20. Marts, 2022 af General Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 12 Skrevet 22. Marts, 2022 Føj hendes mave er klam 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 22. Marts, 2022 Peter563 skrev, for 3 timer siden: Føj hendes mave er klam Tak for info, jeg nu også forventet en Fotomodel til den pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 12 Skrevet 22. Marts, 2022 Ikke en info , men min mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 25. Marts, 2022 (edited) Peter563 skrev, den 22.3.2022 at 20:31: Ikke en info , men min mening Jeg har også meninger om folks udseende, men går ikke og plaprer ud med ondsindede og unødvendige bemærkninger bare fordi jeg lige har en " mening". Men nogle mennesker er desværre sådan at for at de selv kan føle sig større,, bliver de nødt til at gøre andre mindre. Redigeret 25. Marts, 2022 af Den lille frøken 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 12 Skrevet 25. Marts, 2022 Den lille frøken skrev, for 56 minutter siden: Jeg har også meninger om folks udseende, men går ikke og plaprer ud med ondsindede og unødvendige bemærkninger bare fordi jeg lige har en " mening". Men nogle mennesker er desværre sådan at for at de selv kan føle sig større,, bliver de nødt til at gøre andre mindre. Jamen så har jeg da ondt af dig , hvis du er sådan en lille frøken . ked af , hvis du er mindre end andre . Du kan bare skrive igen , hvis du vil af med mere. Er god til , at lytte . Måske andet du trænger til . Vh Peter . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 25. Marts, 2022 Jamen jeg har da også en mening Peter 563 og det er den samme som Frøkens.... og det behøver du ikke have ondt af,.....men du kan da godt få det...hæhæ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 12 Skrevet 25. Marts, 2022 Lady Cherie skrev, for 1 minut siden: Jamen jeg har da også en mening Peter 563 og det er den samme som Frøkens.... og det behøver du ikke have ondt af,.....men du kan da godt få det...hæhæ Tak . Elsker når det gør ondt . Vil du banke noget jern i mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 25. Marts, 2022 (edited) Peter563 skrev, for 6 timer siden: Jamen så har jeg da ondt af dig , hvis du er sådan en lille frøken . ked af , hvis du er mindre end andre . Du kan bare skrive igen , hvis du vil af med mere. Er god til , at lytte . Måske andet du trænger til . Vh Peter . Jeg har nu stærke tvivl om dine lytterevner. Men du er sikkert eminent til at finde fejl. Og stolt udtrykke at du har fundet dem Redigeret 25. Marts, 2022 af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 25. Marts, 2022 Peter563 skrev, den 22.3.2022 at 20:31: Ikke en info , men min mening Normalt deltager jeg ej i tråde som sådan afsporer, da de som regel ender i ligegyldigheder men lige i dette tilfælde blev min P stiv og ku slet ikk styre den, vi herinde tænker forskelligt, men lad mig opstille et eks. (noget jeg normalt fraviger) Du går på en Kunstudstilling og ser et billede du absolut ikk bryder dig om, du sætter dig staks i hugstilling og lægger en lille puha på gulvet (din kone går staks videre) du smører den på lærredet og sætter din underskrift under billedet, det billede var ikk lige mig? (din kone har allerede forladt Udstillingen) men du blev til du fik ret igen, tilbage til til virkeligheden og Ts Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg