Hop til indhold
General

Karo100 frarøvede mig kr 1700

Recommended Posts

Guest next
General skrev, for 7 timer siden:

Karo100  frarøvede mig kr 1700

Hvordan blev du truet til at udlevere pengene?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du har forvekslet hende med en anden? Jeg har haft besøg af hende 2 gange og var tilfreds begge gange. Hun snakker flydende dansk og er sød og rar at omgås. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenen2 skrev, for 30 minutter siden:

Tror du har forvekslet hende med en anden? Jeg har haft besøg af hende 2 gange og var tilfreds begge gange. Hun snakker flydende dansk og er sød og rar at omgås. 

Dejligt at du oprettede en profil for at fortælle os det. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det troede jeg også hun var men hun ville kun snakke engelsk, sms på dansk. 

Hun kom i sorte stillet sko, cowboy husker og sort læder jakke, hun bekræftede aftale, vi gik i soveværelset, så ændrede hun adfærd ville ikke sex, der skulle nye lagner på som var nye, bagefter ville hun på badeværelset og der stak hun af prøvede at stoppe hende, men var halvnøgen bør i boligblok så har naboer diskret var hun ikke, langt lyst hår og med sul på kroppen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde besøg af hende i går. Hun er dansk og lyder som om at hun kommer fra sjælland. Hun var ok, men ikke prangende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej hende her var igår og idag ændrede hun navn på hendes annonce karo100 til kp1

 

Den anden er for lang tid siden og hun er forsat under samme navn tammi

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 8 timer siden:

Dejligt at du oprettede en profil for at fortælle os det. :rolleyes:

Har faktisk lavet en anmeldelse på piger, men er åbenbart blevet slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pav1 skrev, for 6 timer siden:

Jeg havde besøg af hende i går. Hun er dansk og lyder som om at hun kommer fra sjælland. Hun var ok, men ikke prangende.

Jeg har heller ikke oplevet hun har snydt. Jeg har haft besøg af hende flere gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaulusSyd skrev, for 15 timer siden:

He he to profiler der lige er oprettet. Som roser hende. Slet ikke mistænkeligt....:D

 

Ros og ros. Er faktisk blevet sikker på at hun havde det samme planlagt for mig. Hun havde sko og jakke på, helt ind i soveværelset (klar til at løbe måske), nok godt at jeg fik taget hendes jakke og trøje af, inden det kom der til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Peter563 skrev, for 3 timer siden:

Føj hendes mave er klam 

Tak for info, jeg nu også forventet en Fotomodel til den pris 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter563 skrev, den 22.3.2022 at 20:31:

Ikke en info , men min mening 

Jeg har også meninger om folks udseende, men går ikke og plaprer ud med ondsindede og unødvendige bemærkninger bare fordi jeg lige har en " mening".

Men nogle mennesker er desværre sådan at for at de selv kan føle sig større,, bliver de nødt til at gøre andre mindre. 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 56 minutter siden:

Jeg har også meninger om folks udseende, men går ikke og plaprer ud med ondsindede og unødvendige bemærkninger bare fordi jeg lige har en " mening".

Men nogle mennesker er desværre sådan at for at de selv kan føle sig større,, bliver de nødt til at gøre andre mindre. 

Jamen så har jeg da ondt af dig , hvis du er sådan en lille frøken . 
ked af , hvis du er mindre end andre . Du kan bare skrive igen , hvis du vil af med mere. Er god til , at lytte . Måske andet du trænger til . Vh Peter . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 minut siden:

Jamen jeg har da også en mening Peter 563 og det er den samme som Frøkens....

og det behøver du ikke have ondt af,.....men du kan da godt få det...hæhæ:ph34r::D

Tak . Elsker når det gør ondt . Vil du banke noget jern i mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter563 skrev, for 6 timer siden:

Jamen så har jeg da ondt af dig , hvis du er sådan en lille frøken . 
ked af , hvis du er mindre end andre . Du kan bare skrive igen , hvis du vil af med mere. Er god til , at lytte . Måske andet du trænger til . Vh Peter . 

Jeg har nu stærke tvivl om dine lytterevner. Men du er sikkert eminent til at finde fejl. Og stolt udtrykke at du har fundet dem

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Peter563 skrev, den 22.3.2022 at 20:31:

Ikke en info , men min mening 

Normalt deltager jeg ej i tråde som sådan afsporer, da de som regel ender i ligegyldigheder men lige i dette tilfælde blev min P stiv og ku slet ikk styre den, vi herinde tænker forskelligt, men lad mig opstille et eks. (noget jeg normalt fraviger) Du går på en Kunstudstilling og ser et billede du absolut ikk bryder dig om, du sætter dig staks i hugstilling og lægger en lille puha på gulvet (din kone går staks videre) du smører den på lærredet og sætter din underskrift under billedet, det billede var ikk lige mig? (din kone har allerede forladt Udstillingen) men du blev til du fik ret :huh: igen, tilbage til til virkeligheden og Ts 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...