Guest Mortenkok Skrevet 14. Marts, 2022 Bananas skrev, for 16 timer siden: Ja, du husker forkert. Hun var svensk. Korrekt og en voldsom fejl i hukommelsen hun hed Kim Wall og var Svensker Bananas skrev, for 16 timer siden: Men det er stadig de færreste som skærer pikken af sine kærester. Har dog heller ej hørt om et tilfælde og nu ligger det ligesom ej til Thai at være voldlig (tværtimod) dog har de vel også ret til at udtrykke sig, også når dansk mand bliver for meget, hvilket de gør alene af den grund at de tror de ejer dem fordi de har penge, eller sagt på en anden måde, der er en Verden til forskel og netop derfor jeg startet den tråd da jeg syntes den er ret vigtig at få belyst netop i disse tider osv. Om jeg så er alene i den tankegang må tråden så vise om end vi er Svensker eller Dansker eller Thai, Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 413 Skrevet 14. Marts, 2022 Hvad går denne tråd egentlig ud på ? Er det nogen der kan oversætte for mig ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 14. Marts, 2022 Klipklap skrev, 1 time siden: Hvad går denne tråd egentlig ud på ? Er det nogen der kan oversætte for mig ? ฉันรักผู้ชายสวีเดน กล้วยก็อร่อย 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type Skrevet 15. Marts, 2022 Interessant inputs og betragtninger. Det desværre sådan, at ud af FN's 195 anerkendte suveræne stater, er der er lige nøjagtigt to lande hvor man bliver mødt med voldsomme fordomme og forhånende tanker - hvis ens partner kommer derfra. Det er desværre et ry en kombi af thai-massage industrien og div. tv-programmer som "Købt til Kærlighed", har været med til at skabe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 15. Marts, 2022 Bananas skrev, for 8 timer siden: ฉันรักผู้ชายสวีเดน กล้วยก็อร่อย ปลอม! กล้วยดูไม่เหมือนในรูปเลย 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 15. Marts, 2022 AB455 skrev, for 1 time siden: ปลอม! กล้วยดูไม่เหมือนในรูปเลย ผู้หญิงไทยทุกคนชอบกล้วย ผู้หญิงไทยไม่เคยโกหก 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 15. Marts, 2022 Bananas skrev, for 1 time siden: ผู้หญิงไทยทุกคนชอบกล้วย ผู้หญิงไทยไม่เคยโกหก Stooooop - Det er skide besværligt at oversætte fra/til thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 16. Marts, 2022 Klipklap skrev, den 14.3.2022 at 22:15: Hvad går denne tråd egentlig ud på ? Såfremt man ej forstår mit budskab/skriv er man naturligvis i sin gode ret til at scrole videre til næste tråd, det er ej et krav at vi forstår hinanden herinde (da det ikk er FB) men blot respekt for andres meninger og ikke mindst holdninger, uanset om det handler om Gpèr eller blot de mennesker vi er nærmest, lige i dette tilfælde handlede det så om den Verden som gør forskellen mellem Thai og Danmark, altså Thai i Danmark, såfremt man ikke ønsker at deltage i tråden er man naturligvis i sin gode ret til at takke fra, mit ønske var dog blot at få belyst denne del af Verden men forlangte måske for meget, pt har jeg dog ej yderlig kommentar men blot ønsker i får en go Aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 16. Marts, 2022 Mortenkok skrev, for 22 minutter siden: mit ønske var dog blot at få belyst denne del af Verden men forlangte måske for meget, pt har jeg dog ej yderlig kommentar men blot ønsker i får en go Aften Du kunne prøve, at spørge en thai -de er faktisk ret gode til at fortælle, så man kan forstå... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 25. Marts, 2022 Bananas skrev, den 12.3.2022 at 16:46: I hvert fald; jeg spurgte den nygifte flotte kvinden hvis hun elskede sin nye rige mand. Hun svarede at hun elskede det liv kan kunne give hende. Ja, svarede jeg, men elsker du ham? "Det skal jeg nok lære mig efterhånden", var hendes svar. Jeg har en del års erfaring med Thailand og Thailandske kvinder. @Bananas beskrivelse af Thai kvinders opfattelse af ægteskabet med en ikke Thai, er skåret ind til benet helt præcis. Om det samme gælder for kvindens ægteskab med en Thai mand tror jeg. Men ikke sikker. Thai kvinder søger position (High So) og sikkerhed for dem selv og deres familie. Money is magic. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 25. Marts, 2022 sanook skrev, for 18 minutter siden: Jeg har en del års erfaring med Thailand og Thailandske kvinder. @Bananas beskrivelse af Thai kvinders opfattelse af ægteskabet med en ikke Thai, er skåret ind til benet helt præcis. Om det samme gælder for kvindens ægteskab med en Thai mand tror jeg. Men ikke sikker. Thai kvinder søger position (High So) og sikkerhed for dem selv og deres familie. Money is magic. Thailandske kvinder er også meget forskellige -hvis det var en måde de kunne forsøge dem selv og deres familie -uden at gifte sig til det med en gammel farang -er jeg sikke på mange ville vælge den. Døtre forventes at tag sig af familien(forældrene) mange thai mænd er uduelige -er utro, drikker, slår... Normalt almindeligt arbejde i thailand er underbetalt, og de skal arbejde mange timer hverdag (ingen fridage) De har få muligheder for økonomisk sikkerhed, hvis de ikke har noget i forvejen (fakta) Hvis en kvinde ser godt ud er det en mulighed for indtjening, og økonomisk sikkerhed -i branchen "Farang" Det er så flere mulighedere de kan vælge... Og folks fordomme og bedømmelse af dem -bunder som regel i uvidenhed, manglende forståelse for nogen der ikke er som en selv... Men det er så let som kunde at være ligeglad -bare man får god service, og det man kom for...;-) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg