Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have kigget på Erikas billeder i lang tid og læst en masse gode anmeldelser fik jeg endelig besøgt hende i går.

Erika ligner sig selv på billederne, og hun er megalækker. Hun er også meget sød.

Hvad sex angår, var det til gengæld virkelig kedeligt. Startede med et gennemsnitligt blowjob. Sådan et hvor man hverken bliver mere eller mindre liderlig af at have pikken i munden på hende.

Derefter blev der pjasket godt med glidecreme på os begge to, og så red hun mig. Det var også ret kedeligt. Jeg suttede dog på hendes lækre bryster, hvilket  nok var det bedste ved hele seancen.

Efter noget tid kom hun ned at ligge på ryggen, og så kørte jeg løs. Hun sagde, at hendes bryster var helt ømme, efter jeg havde været i gang med dem, så nu var de off limits. Og efter (for) kort tid blev jeg bedt om at gøre mig færdig, hvilket skete med et handjob fra hende.

Jeg elsker at blive afsluttet af pigen på denne måde - det kan virkelig være frækt, hvis pigen prøver at fornemme hvor man er og gør det til en pirrende oplevelse. Sådan var det ikke med Erika. Der var ét formål med øvelsen: Jeg skulle komme så hurtigt som muligt.

Vi havde sex i lidt over et kvarter ud af den halve time, jeg havde betalt for, og det er lidt symptomatisk for hvordan jeg oplevede Erika. Det er klart et servicejob for hende, hvor hun lægger krop til at jeg kan komme ved hjælp af hendes og hendes krop - og gerne så hurtigt som muligt. Der var absolut intet forsøg på selv at finde nydelse i hvad vi lavede. Jeg er godt klar over, at det netop er et job, men jeg synes bare ikke, at hun er særlig god til sit job.

Hendes forhold til glidecreme var ret spøjst. Hun kom masser af det på, men hun var samtidig ret hysterisk med, at det ikke måtte komme på andre steder af hendes krop. Så hvis jeg rørte ved min pik, skulle jeg straks tørre fingrene af med en vådserviet, hvorefter der kom et ekstra skvulp glidecreme på.

Erika var okay sød, men hun var også super-ufræk og kedelig i sengen, og hendes liderlighed skulle jeg kigge meget, meget langt efter. Jeg kan ikke anbefale et besøg hos hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag har träffat Erika ett par gånger och jag måste säga att jag inte känner igen det du beskriver. 

Mina erfarenheter är goda, hon är artig, alltid ordning och reda, hon stressar aldrig utan håller sig till den tid man avtalat. 60 min är 60 min. Hon är söt, sexig, trevlig och inte minst äkta :)

Kanske fick ni inte rätt "feeling" bara? Det får man ju inte alltid, det gäller att hitta kemin. 

Frågar ni mig så rekommenderar jag ett besök hos Erika. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Mikkel.R skrev, for 7 minutter siden:

Jag har träffat Erika ett par gånger och jag måste säga att jag inte känner igen det du beskriver. 

Mina erfarenheter är goda, hon är artig, alltid ordning och reda, hon stressar aldrig utan håller sig till den tid man avtalat. 60 min är 60 min. Hon är söt, sexig, trevlig och inte minst äkta :)

Kanske fick ni inte rätt "feeling" bara? Det får man ju inte alltid, det gäller att hitta kemin. 

Hej,

Svaret är rëtt.

Erika har jeg besøgt mindst 20 gange og hver gang med glæde.

Venlig hilsen fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkel.R skrev, for 15 timer siden:

Absolut enig! Hun er meget nærværende, kigger ikke på klokken og passer aligevel tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkel.R skrev, den 15.3.2022 at 21:30:

det gäller att hitta kemin.

Naturligvis. Og det var rigtig hyggeligt at møde hende. Jeg syntes som skrevet, at hun var rigtig sød. Men i sengen var vi ikke et godt match.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...