½angel 1916 Skrevet 10. Marts, 2022 (edited) I kender nok dilemmaet selv, en GP som man har mødt nogle gange og som altid levere varen kommer til byen, og man er fristet, men på samme plan vil man også prøve at besøge en ny pige, som man aldrig har mødt før. Hvordan håndter I den, har du bare nogle få som du besøger igen og igen, har du aldrig besøg en GP flere gange eller er du som jeg lidt i en mellem vej, hvor man godt kan lide de fast GP’er, men ligeledes også vil søge nye oplevelser? Jeg står i hvert fald i dilemmaet nu Redigeret 10. Marts, 2022 af ½angel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 10. Marts, 2022 Jeg kender det alt for godt, og er faktisk lidt irriteret over, at lysten til at besøge en ny overtrumfer lysten til at besøge et sikkert valg igen. Jeg føler lidt jeg skuffer de piger jeg kender, som er i byen nu, og jeg bilder mig ind, at de håber jeg besøger dem igen, og undrer sig over, hvor jeg bliver af, nu når det var så lækkert sidste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 10. Marts, 2022 Søren A skrev, Lige nu: Jeg kender det alt for godt, og er faktisk lidt irriteret over, at lysten til at besøge en ny overtrumfer lysten til at besøge et sikkert valg igen. Jeg føler lidt jeg skuffer de piger jeg kender, som er i byen nu, og jeg bilder mig ind, at de håber jeg besøger dem igen, og undrer sig over, hvor jeg bliver af, nu når det var så lækkert sidste gang. Det har du ret i. De håber, du besøger dem igen. Stamkunder er guld på flere måder. Jeg holder fast i de søde piger, som vil mig/os det godt. Besøger dem igen og igen og eksperimenterer kun lidt. Det giver ro - og glæde. Til alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 10. Marts, 2022 ½angel skrev, for 20 minutter siden: I kender nok dilemmaet selv, en GP som man har mødt nogle gange og som altid levere varen kommer til byen, og man er fristet, men på samme plan vil man også prøve at besøge en ny pige, som man aldrig har mødt før. Hvordan håndter I den, har du bare nogle få som du besøger igen og igen, har du aldrig besøg en GP flere gange eller er du som jeg lidt i en mellem vej, hvor man godt kan lide de fast GP’er, men ligeledes også vil søge nye oplevelser? Jeg står i hvert fald i dilemmaet nu Hej, Interessant oplæg du giver. Se mit svar nedenfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knaldesen 39 Skrevet 10. Marts, 2022 (edited) Ja, jeg har det precis på samme måde selv Forrige møde var jo fejlfrit, og alligevel vil man prøve noget nyt.. Lidt dårlig samvittighed, men man er da bare et menneske med naturlige biologiske impulser Redigeret 10. Marts, 2022 af Knaldesen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1050 Skrevet 10. Marts, 2022 Jeg opsøger oftest det jeg ikke kender - jeg syntes det frækt at slikke en fisse for første gang - at tage en ny pige i forskellige stillinger, at opleve hende, hvordan hun tager mig. jeg tænder ikke på at komme hos den samme gp igen og igen. - jeg syntes det bliver for nemt, og at man kender gamet - jeg har dog ingen problemer i fast forhold, der er andre goder - og der er følelser imellem - syntes ikke man kan have det, når der er penge imellem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wauw 61 Skrevet 10. Marts, 2022 Jeg foretrækker at besøge en af mine tre favoritter. Men er de alle fraværende, og jeg gerne vil møde en gp, er der jo masser af fantastiske andre muligheder der frister. Så sker der 'desværre' ofte det, at jeg har en aftale i kalenderen med en ny gp, og en af favoritterne så pludselig dukker op. Eller en interessant pige jeg uden held tidligere har kontaktet, gør. Så ender jeg med to besøg i stedet for et. Med tilhørende logistisk, økonomisk og følelsesmæssigt (på den gode måde) besvær. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 10. Marts, 2022 Jeg foretrækker helt klar de faste favoritter. Man ved hvad man får og man ved hvad man går ind til, og man ved at de levere varen. Så ja jeg foretrækker helt klart de faste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5566 Skrevet 10. Marts, 2022 Fin tråd. Kan helt sikkert godt genkende problemstillingen. Der er nok flere årsager. I en anden tråd nævnte en bruger med et glimt i øjet, at hver GP er sit helt eget lækre stykke frugt, men mange mænd foretrækker frugtsalat. Deri er i hvert fald noget af forklaringen for mig. Det er simpelthen pirrende og spændende at besøge en ny pige og se, hvad det fører med sig. En anden grund til at se forskellige piger i stedet for at holde sig til en fast GP er, at jeg ikke ønsker at blive følelsesmæssigt involveret, mere end at vi nyder hinanden, mens vi er sammen. Egentlig går det meget godt med at holde styr på det, men man hører jo fra tid til anden om nogen herinde, som er blevet meget glad for at besøge en bestemt pige. Lidt i samme boldgade kan man vel sige, at nogen af os foretrækker ukendte, uforpligtende elskovsaftaler snarere end elskerinde-lignende forhold. Når det så er sagt, er det jo egentlig tosset, hvis man aldrig vil se en pige igen, som man ellers havde en super tilfredsstillende hyrdestund med. Så måske er jeg personligt så småt ved at ændre lidt på besøgsmønsteret. Der er jo også værdi i, hvis man på forhånd ved, at man både har en god kemi med og tænder på pigen. Men puh, det er ikke nemt med de mange dejlige muligheder. Der er så mange GP’er, som jeg gerne vil besøge, og også nogle stykker, jeg gerne vil se igen. Det er ofte svært at vælge. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14181 Skrevet 10. Marts, 2022 (edited) Det er altid dejligt at have lidt at veksle imellem - det tror jeg er en del af vores ur-natur - jeg oplever ihvertfald at når jeg har flere interessante kvinder at veksle imellem (som f.eks. på FKK eller Flattrate/Saunaclub), så har jeg ikke problemer med at få erection og udløsning flere gange på den samme dag - hvorimod det kan knibe mere, hvis jeg kun har den samme trunte - man kan nemlig bedre klare at være sammen med konen, hvis man kan ligge og drømme om det sidste besøg hos en sød, slank og lækker glædespige imens - tror mange husmødre skal takke glædespigerne, der giver deres mænd inspiration til også at kunne yde i den hjemlige dobbeltseng Redigeret 10. Marts, 2022 af Jernsvinet 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 596 Skrevet 11. Marts, 2022 Helt klart tiltrukket af suset i maven st man ikke ved hvad der vente bag døren. Har pt en jeg besøger igen og igen når jeg har råd men det er for at udforske hvad hun har oppe i "ærmet". Prøvede swingerklub forleden ... den yndige pige om 40 stikke pikke der alle kom i hendes mund. Det var mega frækt og noget helt andet Tror du er som jeg indledte for mig. Spændingen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1692 Skrevet 11. Marts, 2022 Interessant dillema. Jeg kan genkende spændingen før det første møde, følelsen, uvisheden når man træder ind ad døren for første gang fra mine første år i GP verdenen. Siden har tingene ændret sig væsentligt, således at jeg tænder meget mere på fordybelse, på at lære kvinden at kende igennem flere besøg, ofte med det resultat at det glider over i mere personlige relationer. I de perioder ser jeg kun én og jeg føler mig decideret utro ved tanken om, st skulle besøge andre, selvom lysten indimellem indtræffer. Det skal dog tilføjes, at jeg aldrig føler jalousi ved at hun har andre kunder, det er jeg helt afklaret med. Ja det strider sq imod hele pointen med at besøge GP’ere 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wauw 61 Skrevet 11. Marts, 2022 OldGentlemann skrev, for 8 timer siden: Ja det strider sq imod hele pointen med at besøge GP’ere Hvorfor det? Der er da ingen regler for hvordan og hvorfor man besøger gp'ere? Hvis din måde er den rigtige for dig, så er alt da godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1916 Skrevet 11. Marts, 2022 Jernsvinet skrev, for 21 timer siden: Flattrate/Saunaclub Hvad er en Flatrate club? Kan du skrive lidt mere om det, måske hvor de ligger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1916 Skrevet 11. Marts, 2022 Tak for alle kommentarerne. Kan høre jeg er helt alene med det dilemma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 11. Marts, 2022 (edited) ½angel skrev, for 5 minutter siden: Kan høre jeg er helt alene med det dilemma Det tror jeg da ikke du gør, selvfølgelig er det fedt at møde nye gp’er, jeg besøger da også selv en ny engang imellem. Jeg besøgte en ny her i onsdags fordi den faste favorit er taget hjem. Jeg tror bare mange foretrækker det de kender og ved hvad de får og går ind til ligesom mig selv. Men når det så er sagt så forstår jeg også godt dem der søger ny spænding, jeg elsker da også det sus i kroppen Man får man skal besøge en ny. jeg tror nu ikke du står alene med dit dillema. Man skal jo også have lov til at besøge andre piger Redigeret 11. Marts, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1916 Skrevet 11. Marts, 2022 N10Ah skrev, for 2 minutter siden: jeg tror nu ikke du står alene med dit dillema Det var også sarkastisk ment. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 11. Marts, 2022 ½angel skrev, Lige nu: Det var også sarkastisk ment. Ups det havde jeg ikke lige opfanget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14181 Skrevet 12. Marts, 2022 ½angel skrev, for 16 timer siden: Hvad er en Flatrate club? Kan du skrive lidt mere om det, måske hvor de ligger? Prøv selv at søge på Tysklandsforum, hvor det er beskrevet utallige gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 12. Marts, 2022 Jeg har det sidste 1,5 år, kun været “utro” EN gang, og på trods af en fantastisk oplevelse, så havde jeg det skidt med at være “utro”. jeg besøger den samme pige, og får en Tantra oplevelse, og det er nok også med til at gøre oplevelsen større for hver gang, da vi udvikler forholdet, lære hinanden bedre at kende, jeg lære mere om Tantra fra gang til gang. Så udover at jeg i øjeblikket holder på pengene, så vil jeg nok vælge at besøge en pige som jeg kender, frem for en ny. men indrømmet, jeg er sku lidt misundelig på alle de anmeldelser jeg læser om flotte, unge og sexede piger, men så må jeg bare vente til muligheden byder sig, for at besøge min unge, flotte og sexede pige igen, igen, igen…… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 12. Marts, 2022 Helt aktuelt, så har jeg lovet mig selv en aftale med en GP på tirsdag, og jeg har været langt omkring og kigget på flere mulige emner, men har nu langt om længe lagt mig fast på at besøge en pige jeg i forvejen kender, og som jeg ved er så lækker og serviceminded, at det nærmest ikke er muligt for mig, at få lækre sex end med hende. Har vidst i over en uge, at hun er i Aalborg i næste uge, og hvorfor fanden jeg så skal så langt omkring og bladre løs 20 gange dagligt på annoncesider for at nå til den konklusion, at det jo selvfølgelig er hende jeg skal besøge, er lidt noget underligt noget, men som flere skriver, så er det noget med spændingen ved at møde nye piger, der trækker i en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 13. Marts, 2022 ½angel skrev, den 10.3.2022 at 20:58: I kender nok dilemmaet selv, en GP som man har mødt nogle gange og som altid levere varen kommer til byen, og man er fristet, men på samme plan vil man også prøve at besøge en ny pige, som man aldrig har mødt før. Hvordan håndter I den, har du bare nogle få som du besøger igen og igen, har du aldrig besøg en GP flere gange eller er du som jeg lidt i en mellem vej, hvor man godt kan lide de fast GP’er, men ligeledes også vil søge nye oplevelser? Jeg står i hvert fald i dilemmaet nu Når du nu er i gamet så er det jo bare at springe ud i det, hvor intet vover intet vinder. For mit vedkommende så er jeg jo nød til at spille på flere heste fordi ingen af ens favorit gp'er ikke lige er her(når man har brugfor at besøge en) så derfor er jeg jo nød til at søge nye græsgange ellers kunne jeg jo risikere at komme til at vente mdr før en af dem vente tilbage til DK igen. Men den dag hvor jeg finder en Gp'er som opfylder de vigtigste af mine primære krav og er her i DK på permanent basis så stopper jeg min søgen omgående man har vel lov til at være vanemenneske på det område. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest den lykkelige Skrevet 13. Marts, 2022 (edited) Tidligere gjorde jeg det, at jeg vekslede mellem faste søde piger og nye. De sidste 2 år har jeg kun besøgt nogle få søde piger. Nu begynder jeg igen at have flere besøg. Jeg er ikke i tvivl om, at jeg i øjeblikket kun besøger de vidunderlige søde piger, som jeg plejer at besøge. De har klaret sig gennem 2 vanskelige år. Så dem vil jeg helt sikkert støtte nu. De er så vidunderlige og giver mig lige det jeg har brug for. Tak til alle jer vidunderlige søde piger. Redigeret 13. Marts, 2022 af den lykkelige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 13. Marts, 2022 Er selv i vildrede, har en ny på kornet men der er også hende jeg bare klikker så fedt med og der er fri adgang til alle huller. Det er ikke nemt med alle de fristelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 605 Skrevet 17. Marts, 2022 Prøv noget nyt en gang imellem, der er mange fantastiske og overraskende oplevelser derude. Der er lige så mange forskellige oplevelser som der er GP ere . Jeg har selv for nylig haft en sådan oplevelse af at besøge en for mig ukendt GP. Jamen hun havde de , uden overdrivelse, de dejligste flotte nøddebrune og naturligt store bryster som jeg måtte kysse og kramme alt det jeg ville og jeg måtte oven i købet cumme imellem dem uden ekstrabetaling , det var sgu en dejlig oplevelse som jeg ikke har haft med andre GP ere. Gør et ordentligt forarbejde , der er virkeligt mange hustlere derude . Alt for perfekte billeder og en kort tekst uden oplysninger om hvad de tilbyder bør mane til forsigtighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg