Hop til indhold

Kan ikke logge på Eg

Featured Replies

Skrevet

Hvordan kan det være jeg ikke kan logge på EG fra iPad af. Har været logget på, men nu bedes der om login, og min kod afvises hver gang jeg forsøger. Fra iPhone er der ingen problemer. Hvem retter jeg henvendelse til, når eg support ikke har svaret efter 4 dage.

Skrevet

Hvis forbindelsen ikke er helt stabil, så er det min oplevelse at man hurtigt bliver sparket af EG.

Skrevet

i have the same experience

my another account suddently cant login any more

Skrevet

Når jeg bruger login delen fra menuen fejler min også og jeg kommer til en ny login skærm prøver jeg igen på den så kommer jeg ind - ergo hver gang jeg bruger min iPad skal jeg logge ind 2 gange. 

Skrevet
EmmaEmma skrev, for 57 minutter siden:

i have the same experience

my another account suddently cant login any more

Er det fra computer eller mobil?

Skrevet

it both cant login anymore

it keep say my account get locked

Redigeret af EmmaEmma

Skrevet
EmmaEmma skrev, for 2 timer siden:

it both cant login anymore

it keep say my account get locked

Could sound like you did something they didnt like and kicked you from site.

If its the case this will proberly allso soon happen to your new profile

Skrevet
Bellum skrev, for 6 timer siden:

听起来像是您做了他们不喜欢的事情并将您从网站上踢了出去。

如果是这种情况,这将很快发生在您的新个人资料中

i wasnt post anything or write any thing from that account

its just use for read some post

also it seems someone has been login my that account

i have send messag to eg but no answer yet

Skrevet
lille_peter skrev, den 11.3.2022 at 01:42:

@Administrator kan du hjælpe med at løse problemet? 

Har skrevet til admin for fem dage siden, men intet svar. Adgangskode afvises på iPad, men fungerer fra iPhone.

Skrevet

@El Caliente prøv at slette cookies i din browser på iPad'en og genstart den og derefter tænker jeg at du kan logge ind igen ;)

1》Sådan gør du, hvis du vil slette dine cookies og beholde din historik, skal du gå til Indstillinger > Safari > Avanceret > Webstedsdata og derefter trykke på Fjern alle webstedsdata.

2》Genstart iPad'en.

3》log på.

Venlig hilsen 

lille_peter 

Skrevet
lille_peter skrev, for 11 timer siden:

@El Caliente prøv at slette cookies i din browser på iPad'en og genstart den og derefter tænker jeg at du kan logge ind igen ;)

1》Sådan gør du, hvis du vil slette dine cookies og beholde din historik, skal du gå til Indstillinger > Safari > Avanceret > Webstedsdata og derefter trykke på Fjern alle webstedsdata.

2》Genstart iPad'en.

3》log på.

Venlig hilsen 

lille_peter 

Sjovt nok kan en support ikke byde ind med noget konkret, end ikke i privat besked, talentløst…

Skrevet
El Caliente skrev, for 8 timer siden:

Sjovt nok kan en support ikke byde ind med noget konkret, end ikke i privat besked, talentløst…

Har du afprøvet det som jeg skrev og virker det for dig?

Skrevet
lille_peter skrev, for 7 timer siden:

Har du afprøvet det som jeg skrev og virker det for dig?

Nej ikke endnu, da jeg ikke har iPad ved hånden. Kan se andre har samme problem, men det gider support ikke tage sig af. Undre mig at der ingen reaktion er, fra deres side af, ved personlig henvendelse.

Skrevet
El Caliente skrev, for 6 minutter siden:

Nej ikke endnu, da jeg ikke har iPad ved hånden. Kan se andre har samme problem, men det gider support ikke tage sig af. Undre mig at der ingen reaktion er, fra deres side af, ved personlig henvendelse.

Okay, giver du lige en tilbagemelding når du har prøvet mit forslag? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.