Hop til indhold

Recommended Posts

Erika er blevet anmeldt mange gange her, men hun fortjener al den gode omtale, hun kan få. En perfekt 10 ud af 10 stjerner i begge mine øjne.

Jeg havde den vidunderlige ære at møde Erika i går eftermiddags. Nervøs, med en flaske prosecco (hun er italiensk) som gave, blev jeg let lukket ind.
Kvinden er så vidunderlig smuk, at jeg var blevet målløs. Der var hun i en sexet krop, vi gik ind på hendes værelse, penge skiftede ejere, og jeg fik besked på at klæde mig af, mens hun fandt glas og åbnede proseccoen.
Nøgne stod vi begge og drak prosecco og snakkede om alt muligt – som det mest naturlige i verden. Erika får dig virkelig til at slappe af.
Jeg ville starte med en lille massage (idiotisk nok, fordi jeg tænkte, at jeg skulle berolige mine nerver – det var der ingen grund til), og snart var hun i gang. Den bedste massage i lang tid. Vi snakkede og jokede, og til sidst gik vi videre til en mere seriøs forretning. En fantastisk bj med empati, øjenkontakt og alle de rigtige moves.. -og så fik jeg en tur, der endte så hurtigt, som den aldrig gør. Det var med én stilling denne gang ... -Som hun humoristisk bemærkede.

Efter lidt mere snak gik jeg i bad, tog tøjet på, kyssede prinsessen farvel og gik ud i den københavnske myldretid med mig ...

Selvfølgelig vender jeg tilbage. Forestil dig en dag i hendes selskab ... Er det muligt....?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Karsteng skrev, for 35 minutter siden:

Erika er blevet anmeldt mange gange her, men hun fortjener al den gode omtale, hun kan få. En perfekt 10 ud af 10 stjerner i begge mine øjne.

Jeg havde den vidunderlige ære at møde Erika i går eftermiddags. Nervøs, med en flaske prosecco (hun er italiensk) som gave, blev jeg let lukket ind.
Kvinden er så vidunderlig smuk, at jeg var blevet målløs. Der var hun i en sexet krop, vi gik ind på hendes værelse, penge skiftede ejere, og jeg fik besked på at klæde mig af, mens hun fandt glas og åbnede proseccoen.
Nøgne stod vi begge og drak prosecco og snakkede om alt muligt – som det mest naturlige i verden. Erika får dig virkelig til at slappe af.
Jeg ville starte med en lille massage (idiotisk nok, fordi jeg tænkte, at jeg skulle berolige mine nerver – det var der ingen grund til), og snart var hun i gang. Den bedste massage i lang tid. Vi snakkede og jokede, og til sidst gik vi videre til en mere seriøs forretning. En fantastisk bj med empati, øjenkontakt og alle de rigtige moves.. -og så fik jeg en tur, der endte så hurtigt, som den aldrig gør. Det var med én stilling denne gang ... -Som hun humoristisk bemærkede.

Efter lidt mere snak gik jeg i bad, tog tøjet på, kyssede prinsessen farvel og gik ud i den københavnske myldretid med mig ...

Selvfølgelig vender jeg tilbage. Forestil dig en dag i hendes selskab ... Er det muligt....?

Min favorit-GP lige siden jeg mødte Erika første gang. En ægte middelhavspige med stor personlighed og varme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klipklap skrev, for 1 time siden:

Er der noget der har prøvet 15 min til 500 ? 

Det vil helt sikkert virke (hun får helt sikkert de fleste soldater op af skyttegravene på rekordtid) - men med den vidunderlige Erika vil jeg hellere anbefale at øge tiden ... Du vil ikke fortryde...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der må jeg sige jeg havde en helt anderledes oplevelse. Nuvel, hun er da sød, men ret kedelig. 

Underlig langsom og dominerende i retning af det kvindechauvinistiske.

Værst var da, at jeg ikke måtte holde mig selv på ..., efter der var kommet gummi på. Hun virkede angst for bakterier, på trods af at jeg faktisk både er velsoigneret og altid holder en meget høj hygiejnestandard.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobstar skrev, for 7 timer siden:

Der må jeg sige jeg havde en helt anderledes oplevelse. Nuvel, hun er da sød, men ret kedelig.

Jeg er helt enig. Dog vil jeg beskrive min oplevelse med hende som røvkedelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Karsteng skrev, 1 time siden:

@Bobstar og @Morabito - så bliver der kun mer Erika til oss andre. Hyg jer med de andere ikke så kedelige :D

Vi er meget forskellige, GPs som skribenter herinde. Jeg holder endnu mere fast i min elskerinde nr. 1. Erika/Italia.

Buona Notte fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vi helt bestemt! Og det er bestemt ikke et forsøg på at tale jeres oplevelser med hende ned. Det var bare for at bringe nogle andre nuancer ind i den generelle omtale af Erika, som helt sikkert er en sød pige: Hun kan af nogle opleves som værende kedelig i kanen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...