Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, 

En del af de Thai piger jeg har haft 60 min FP oplevelser med har typisk kun været til 1 gang sex, og så måske til nød en håndtrold i 2 runde. 

Jeg kunne derfor godt tænke mig en anbefaling på en Erotisk grådig Thai som virkelig sexer, tungekysser (snaver dig i gulvet) og er fuldt på i samtlige 60 min.(multicome). Jeg har besøgt Jenny i Taastrup og hun lever fuldt op til det, men ville gerne høre om der er andre bud her på Sjælland / København?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet Adon hos Surin massage på Frederiksberg, men det var ingen succes. Hun giver ellers både en god massage og en dejlig håndtrold.

Du kan jo se om du har bedre held.:ugeek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin forespørgsel, @Exile-63.

Du kan lægge vejen forbi Ann hos Thai Smile i Buddinge. Det er hende i den pink kjole på billederne. Vær forberedt på en pige, som nok har rundet de 50, men som holder sig ret godt. Hun har med afstand det største sexdrive ud af dem, jeg har besøgt. Har lavet denne anmeldelse af et besøg, som efterhånden ligger lidt tilbage i tiden.

God tur, og skriv gerne en anmeldelse, når du får besøgt en pige, som falder inden for det, du søger. Uanset om det så bliver Ann eller en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Fin forespørgsel, @Exile-63.

Du kan lægge vejen forbi Ann hos Thai Smile i Buddinge. Det er hende i den pink kjole på billederne. Vær forberedt på en pige, som nok har rundet de 50, men som holder sig ret godt. Hun har med afstand det største sexdrive ud af dem, jeg har besøgt. Har lavet denne anmeldelse af et besøg, som efterhånden ligger lidt tilbage i tiden.

God tur, og skriv gerne en anmeldelse, når du får besøgt en pige, som falder inden for det, du søger. Uanset om det så bliver Ann eller en anden.

Har lige været derover for 5min siden. Hun holder sig alt andet end godt, det er en ROSIN du henviser til.

Desuden blev hende på nr 2 billede pisse sur fordi jeg valgte pænt at gå igen. Aldrig Thai smile igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Netflix&Chill skrev, 1 time siden:

Har lige været derover for 5min siden. Hun holder sig alt andet end godt, det er en ROSIN du henviser til.

Desuden blev hende på nr 2 billede pisse sur fordi jeg valgte pænt at gå igen. Aldrig Thai smile igen

Hon är äldre, men långt ifrån ett russin. Synd att du valde att gå för du missade en upplevelse. Ann är riktigt vild och jävligt fräck! Jag har besökt henne två gånger och kommer med säkerhet att besöka henne igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Exile-63 skrev, for 9 timer siden:

anbefaling på en Erotisk grådig Thai som virkelig sexer

Jeg er HELT enig med @Den_glade_amatør og helt uenig med @Netflix&Chill. Ellers må rosin betyde noget andet end det jeg tror det betyder. Hun holder sig betydeligt bedre end de fleste på hendes alder. Jeg mener også at hun er den der passer bedst på din efterlysning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...