Hop til indhold

sugarhyggen københavn

Featured Replies

Skrevet

https://sugardaters.com/da/profile/nEZQrBEdoA
Er der nogle med erfaringer, med hende. Hun havde også en veninde , som hun tog ud med, men vi endte uden aftale
Hun er på i korte perioder og så ikke igen i måneder. Det er umuligt at få hende under 3000 og alm sex. Men måske er det prisen
værd ?

Skrevet
Miller223 skrev, for 53 minutter siden:

hun var til at træffe på hotel i går til 3k, 2k er max for mig

ja ok, og hvad fik man så for de 3 ? Det må da være mere end en halv time , ? og er hun til al sex eller
var hun alene , eller med en veninde

Redigeret af nielsev

• 2 weeks later...
Skrevet

https://sugardaters.com/da/profile/b.RxKBj_R4
Ser ud til de nu er to på en ny profil ??? hende på de lille foto er vist sugarhyggen. Men så er der lagt op til dobbelt så dyrt og ikke dobbelt så sjovt i weekenden )

Skrevet

Ja , det er underligt, med to profiler, hvor den ene er aktiv og ikke den anden ? kunne se ud som om den ene er falsk ?? eller begge ??

• 3 weeks later...
Skrevet

Hun er slet ikke tiden eller penge værd.. narrefisse, Big time..sød pige, med lidt for høje tænker om sig selv.. efter en måned med kun tom snak, får en endelig en aftale med hende.. et par timer, med go ryger og en masse oralsex, 1500kr. Hun gav et bj, og det var det.. også en masse tom snak, om og kneppe hende næste gang.. som aldrig blev til noget.. spild af tid.

Redigeret af malerenchris

Skrevet
malerenchris skrev, for 3 timer siden:

Hun er slet ikke tiden eller penge værd.. narrefisse, Big time..sød pige, med lidt for høje tænker om sig selv.. efter en måned med kun tom snak, får en endelig en aftale med hende.. et par timer, med go ryger og en masse oralsex, 1500kr. Hun gav et bj, og det var det.. også en masse tom snak, om og kneppe hende næste gang.. som aldrig blev til noget.. spild af tid.

Ok tak for info, hvor lang tid er det siden ?

Skrevet
nieels skrev, for 2 timer siden:

Ok tak for info, hvor lang tid er det siden ?

Ca. 14dage..

Skrevet

Prøvede efterfølgende i de 14dage og lave en ny aftale med hende,. Meget stædig gik hun med til 2k for en 1,5 time med sex. 5min før den aftalte tid, skriver hun bliver ik i dag... det kan man sku ikke bruge til noget..

Skrevet

Tror ikke hun vil noget til 2000 , Hun er i mindst 3000 for en times tid 
Nå tak for info

Skrevet
nieels skrev, for 2 timer siden:

Tror ikke hun vil noget til 2000 , Hun er i mindst 3000 for en times tid 
Nå tak for info

Men hvorfor så aftaler det?.

Men slet ik det værd, sorry..

• 2 months later...
Skrevet

Hun var på, for en sjældent gang skyld i går, åbnede mail, men svarer ikke 
Tror det meste af det som er skrevet om hende er lyv )
Har fede videoer med hende og fotos, men hun vil ikke mødes, leger kun med tanken ??

Skrevet

Hun er været aktiv on and off i hvert fald siden 2018 - så enten skal der lægges lidt moms til alderen eller også har hun været meget ung, da hun startede :)

Skrevet
Advokat1 skrev, 1 time siden:

Hun er været aktiv on and off i hvert fald siden 2018 - så enten skal der lægges lidt moms til alderen eller også har hun været meget ung, da hun startede :)

hun har to profiler https://sugardaters.com/da/profile/b.RxKBj_R4 den her bruger hun ikke , der er hun 18 
er ret sikker på hun fik kørekort for ca 4 år siden dont ask why det er en privat oplysning

Skrevet

Enig, 18 år var hun for noget tid siden.

Tror hun er seriøs nok, har et par billeder på sms, hoppede fra da kroppen ikke helt passede på en 18 årig...

Skrevet
daddyo skrev, for 14 timer siden:

Hun var på, for en sjældent gang skyld i går, åbnede mail, men svarer ikke 
Tror det meste af det som er skrevet om hende er lyv )
Har fede videoer med hende og fotos, men hun vil ikke mødes, leger kun med tanken ??

Hun er ikke det værd.. 

Skrevet
malerenchris skrev, for 2 timer siden:

Hun er ikke det værd.. 

Det bliver du ved at sige , hun laver ikke aftaler under 3000 , så at du har fået hende til det halve hmm ? tror dig ikke faktisk, for at sige det ligeud. Tror du har fået nej og er sur

Skrevet
daddyo skrev, for 5 timer siden:

hun har to profiler https://sugardaters.com/da/profile/b.RxKBj_R4 den her bruger hun ikke , der er hun 18 
er ret sikker på hun fik kørekort for ca 4 år siden dont ask why det er en privat oplysning

rettelse hun fik kørekort i 2020 , så hun er nok 20 nu

• 3 weeks later...
Skrevet

hun er ikke til møder, sælger videoer af hende og en ven(kæreste, eller live shows hvor de boller, hm underlig pige, bruger sit eget navn på snap og mobil pay er i faderens navn
men det er hende, har mødt hende irl ved et tilfælde

Skrevet
daddyo skrev, den 9.7.2022 at 22:52:

Det bliver du ved at sige , hun laver ikke aftaler under 3000 , så at du har fået hende til det halve hmm ? tror dig ikke faktisk, for at sige det ligeud. Tror du har fået nej og er sur

Det tror du da bare, god dag der.

Skrevet
malerenchris skrev, for 12 timer siden:

Det tror du da bare, god dag der.

tak, og det mener hun også, nu har jeg spurgt hende, og du har aldrig eksisteret ) i hendes verden
g dag til dig også

Skrevet
daddyo skrev, for 15 timer siden:

tak, og det mener hun også, nu har jeg spurgt hende, og du har aldrig eksisteret ) i hendes verden
g dag til dig også

Selvtak, så hils hende fra high&horny, så ved hun vist godt hvem jeg er, hehe.  Go dag der, eller noget...

Skrevet
malerenchris skrev, for 8 timer siden:

Selvtak, så hils hende fra high&horny, så ved hun vist godt hvem jeg er, hehe.  Go dag der, eller noget...

det er lige før jeg giver dig ret, hun virker da virkelig ubegavet

Skrevet
daddyo skrev, 1 time siden:

det er lige før jeg giver dig ret, hun virker da virkelig ubegavet

Havde hende på snapchat i 2 måneder, hvor hun bare har snakket tomsnak.. og jeg blev sur og til sidst slettede hende.. så spild af tid.. go aften der.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.