Hop til indhold
youngatheart

Hvor svært er det at skrive noget så simpelt som et bynavn i ens overskrift?

Recommended Posts

Kan da godt lige prøve en gang til ;-) Hvorfor i alverden kan folk ikke finde ud af at skrive noget så simpelt som bynavnet i deres overskrift. Er så mega irriterende at man altid skal igennem at skulle åbne links for at finde ud af at de anmeldte piger er flere 100 km væk fra en. Hvor svært er det bare lige at skrive det skide bynavn i overskriften?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Nu er det vel op til den enkelte bruger hvordan de har lyst til at udforme deres indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det er et større plot mod dig, det ville da være skønt hvis der var perfekt, men nogen glemmer, andre tænker knap så langt, tredjepart måske fløjtende ligeglade. #ANALfabet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det For mig en total ligegyldighed med by navn, Da pigerne skifter mellem mange byer.

Kan man i principet  ikkr bruge by navnet til noget. For mig er det pigens betydning ikke byens.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
TT123 skrev, for 37 minutter siden:

Det For mig en total ligegyldighed med by navn, Da pigerne skifter mellem mange byer.

 

Det har du ret i, men det er alligevel rart når man bruger forummet til at finde en pige, der aktuelt er i byen lige nu, at det så står i overskriften, hvilken by hun rent faktisk befinder sig i lige nu. 
 

Jeg er helt på bølgelængde med @youngatheartDet kan også være et lille irritationsmoment for mig en gang i mellem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, for 6 timer siden:

Nu er det vel op til den enkelte bruger hvordan de har lyst til at udforme deres indlæg.

Det kan du da have absolut ret i. Men hvad vil du selv foretrække hvis du skulle være ærlig? Synes du ikke selv at overskuelighed er en dejlig ting?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 6 timer siden:

Hvor svært er det at skrive i det rette forum? :ph34r:

Ja det er jo så åbenbart svært som du kan se :P Hvilket forum havde jeg da skrevet det i (mener det var i efterlysninger, hvilket vel ikke er helt galt da jeg efterlyste at folk skrev bynavn), men kan da godt nu se det måske hører mere hjemme i generel debat. Men folk som er ved at oprette indlæg fik nok bedre øje på det på selve det sted de var ved at lave et indlæg hvis den stod på stedet. Der er jo masser der meget sjældent læser i generel debat hver dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RazzBessh skrev, for 4 timer siden:

Mon ikke det er et større plot mod dig, det ville da være skønt hvis der var perfekt, men nogen glemmer, andre tænker knap så langt, tredjepart måske fløjtende ligeglade. #ANALfabet

Jo selvfølgeligt er det da et plot imod mig. Men ændrer ikke på at det hele ville være meget lettere hvis bare folk kunne finde ud af at stave til et bynavn. #ANALfabet

Men du har jo nok bare god tid og er ligeglad. Forstår ikke alt den mod debat her for noget som burde gøre det hele så meget lettere for alt og alle, inklusiv de der glemmer, de der tænker knap så langt, samt de der er fløjtende ligeglade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TT123 skrev, for 4 timer siden:

Det For mig en total ligegyldighed med by navn, Da pigerne skifter mellem mange byer.

Kan man i principet  ikkr bruge by navnet til noget. For mig er det pigens betydning ikke byens.

Bare helt ok. Jeg vil da ellers gå ud fra at folk de søger på det der ligger i nærheden af dem. Tvivler på at ret mange herinde ligger og kører 350 km, frem for at finde noget i nærheden af deres eget område. Ved godt pigerne skifter imellem byerne, men det er jo det der foregår nu her folk leder efter, og ikke en kvinde som nu befinder sig i Århus, som efterfølgende tager til København, osv, for inden vedkommende når til ens egn har man jo glemt alt om hende (hvis hun nogensinde kommer)

Del dette indlæg


Link til indlæg
massage er fedt skrev, 1 time siden:

Det er ligeså svært som at skrive i det rigtige forum :D

 

Så du havde lige behov for at gentage Langes bemærkning. Jeg forstod godt meningen med Langes bemærkning som du kan se:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, 1 time siden:

Ja det er jo så åbenbart svært som du kan se :P Hvilket forum havde jeg da skrevet det i (mener det var i efterlysninger, hvilket vel ikke er helt galt da jeg efterlyste at folk skrev bynavn), men kan da godt nu se det måske hører mere hjemme i generel debat. Men folk som er ved at oprette indlæg fik nok bedre øje på det på selve det sted de var ved at lave et indlæg hvis den stod på stedet. Der er jo masser der meget sjældent læser i generel debat hver dag.

Den var oprettet under anmeldelser, men er jo mere et debat-oplæg. Men ellers er jeg enig med det du skrev. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør
youngatheart skrev, for 3 timer siden:

Det kan du da have absolut ret i. Men hvad vil du selv foretrække hvis du skulle være ærlig? Synes du ikke selv at overskuelighed er en dejlig ting?

Jeg kan ikke huske en eneste gang hvor jeg har haft den tanke. Jeg klikker normalt på link til annoncen, og ser hvor det er.

 

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 6 timer siden:

Jo selvfølgeligt er det da et plot imod mig. Men ændrer ikke på at det hele ville være meget lettere hvis bare folk kunne finde ud af at stave til et bynavn. #ANALfabet

Men du har jo nok bare god tid og er ligeglad. Forstår ikke alt den mod debat her for noget som burde gøre det hele så meget lettere for alt og alle, inklusiv de der glemmer, de der tænker knap så langt, samt de der er fløjtende ligeglade.

Hvad baserer du dog det på? Lidt hurtig på aftrækkeren ?

Tror bare min Fiberline og 5g og de ca. 3-5 kliks gennemføres på under 7 sekunder. Hvilket hvis jeg akkumulerede det ville tage pænt langt tid at indhente med den tid jeg har brugt her i forhold til..

Derudover er der heller ingen der tvinger dig til at klikke på alle overskrifter, der ikke lever op til din normen. Eller man kan søge på bynavn og det hjælper ganske fint. Personligt vil jeg hellere se nogle anmeldelser, end nogen bliver tilbageholdende eller slettet fordi der mangler et bynavn, da de som nævnt ofte ikke er stationære. 

Det er jo åbenbart ikke nemt at forstå hvor og hvordan man placere sig indlæg nogen gang ;) (Den der med drivhuset og stenene )

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
RazzBessh skrev, for 37 minutter siden:

Den der med drivhuset og stenene )

Tror bare alle de nye har forstået konceptet korrekt eller mangel på samme, det kan altså ikke være så svært at skrive Bynavn og navn på pigen uanset hvor tit hun skifter navn og By, alt andet vil blot give gætteri, ingen kan vel gætte sig til hendes næste navn og By, så derfor må vi nødvendigvis ta udgangs punkt fra hva hun hedder nu og her og hvor hun træffes lige pt, altså By, hvis man feks bor i Skagen er det vel næppe vigtig at læse om en pige i Tønder og omvendt, uanset hvad hun hedder og tilbyder :huh:

Det kan vel  ej heller være svær og da slet ikk som de nye som har en 5 G :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 12 timer siden:

Tror bare alle de nye har forstået konceptet korrekt eller mangel på samme, det kan altså ikke være så svært at skrive Bynavn og navn på pigen uanset hvor tit hun skifter navn og By, alt andet vil blot give gætteri, ingen kan vel gætte sig til hendes næste navn og By, så derfor må vi nødvendigvis ta udgangs punkt fra hva hun hedder nu og her og hvor hun træffes lige pt, altså By, hvis man feks bor i Skagen er det vel næppe vigtig at læse om en pige i Tønder og omvendt, uanset hvad hun hedder og tilbyder :huh:

Det kan vel  ej heller være svær og da slet ikk som de nye som har en 5 G :huh: 

Det tænker jeg da heller ikke det er. Men virkelig ikke noget der kan få mit pis i kog, hvis man ikke vil se en anmeldelse eller en tråd, så har man jo muligheden for at lade være? Jeg påpeger det virkelig er i pelitesse afdelingen, det er lidt som dem der smøre madpakken og så brokker sig til frokost over hvor kedelig den er.  Der er nogen der skriver en anmeldelse og glemmer et bynavn og skaber positiv aktivitet. Så er der nogen der placere debatoplæg forkert vedr. Andres ageren.. Hvis man er træt af dig arbejde, så find noget andet. Hvis man ikke gider røg i øjnene så lad være med at drikke på en bodega. Der er virkelig bare så mange ting man ikke kan redde/ændre ,  men derfor er vel fair nok jeg forsøger at skabe en lille form for modtryk. Måske lidt selvrefleksion, på den anden side er håbet ikke højt. Faktisk har jeg ingen forventninger om at nå ind. Men det skal virkelig ikke fjerne fokus fra de typer der kaster med sten, selvom de bor i et glashus. Kan forstå det ej heller er en der vækker en tiger i dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det får ikke mit pis i kog, men jeg tror, når jeg tænker over det, at jeg går glip af nogle gode input, fordi jeg simpelthen ikke gider klikke ind på en anmeldelse, der ikke angiver by/sted

Det må, i mine øjne, være udtryk for enten en forglemmelse, og så er det jo bare ærgerligt, eller for sjusk. Hvis man overhovedet gider lave en anmeldelse, må man vel også være interesseret i, at den bliver læst og “brugt”; eller er det bare for at kompensere for, at de grå sider aldrig trykte en af de historier, man indsendte?:lol:

Jeg synes, det er rart og selvfølgeligt med angivelse af sted, men jeg springer bare over de indlæg, der ikke indeholder det. Ingen sure miner:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, for 20 timer siden:

Jeg kan ikke huske en eneste gang hvor jeg har haft den tanke. Jeg klikker normalt på link til annoncen, og ser hvor det er.

 

Mvh

Må da være skønt at have så meget tid så man bare kan klikke på samtlige annoncer:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
RazzBessh skrev, for 17 timer siden:

Hvad baserer du dog det på? Lidt hurtig på aftrækkeren ?

Tror bare min Fiberline og 5g og de ca. 3-5 kliks gennemføres på under 7 sekunder. Hvilket hvis jeg akkumulerede det ville tage pænt langt tid at indhente med den tid jeg har brugt her i forhold til..

Derudover er der heller ingen der tvinger dig til at klikke på alle overskrifter, der ikke lever op til din normen. Eller man kan søge på bynavn og det hjælper ganske fint. Personligt vil jeg hellere se nogle anmeldelser, end nogen bliver tilbageholdende eller slettet fordi der mangler et bynavn, da de som nævnt ofte ikke er stationære. 

Det er jo åbenbart ikke nemt at forstå hvor og hvordan man placere sig indlæg nogen gang ;) (Den der med drivhuset og stenene )

 

 

Dygtig. Må være skønt at have så super internet, og totalt overblik over det hele:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør
youngatheart skrev, for 1 time siden:

Må da være skønt at have så meget tid så man bare kan klikke på samtlige annoncer:rolleyes:

Det er faktisk sådan jeg bruger sitet, jeg klikker på de fleste posts, og læser de fleste annoncer, og kigger på alle billederne. Jeg bruger det hele som en slags inspiration, det er ikke så vigtigt om det lige er en gp jeg har mulighed for at besøge i øjeblikket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...