Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Sparetider og fremtiden

Recommended Posts

MalermesterKbh skrev, for 6 minutter siden:

Nu må vi ik tale politik, så det undlader jeg, men jeg er mere trist/bange over den ufred, samt krig som er i europa lige nu og de stakkels mennesker/børn som må forlade hus og hjem samt efterlade deres kære som de måske aldrig ser i live igen, frem for penge og økonomi .

Det er jeg fuldstændigt enig i. Man kan jo næppe være andet.

Med det forhindrer jo ikke at man kan stille et pragmatiskt spørgsmål vel? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Det er svært ikke at være sorgmodig i disse tider og over det der sker i Europa. 

Jeg bliver trist når folk dør i meningsløse krige, jeg bliver trist når folk mister alt og må flygte for deres liv, jeg bliver trist over meningsløs ondskab, jeg bliver trist over at mennesker kan være så onde, jeg bliver trist når jeg tænker på hvad millioner af mennesker gennemlever af frygt, armod, angst, ulykker, terror, bombninger. Og det sker i vores baghave 700 km herfra. 

Nu er jeg ikke her for at forsøge at score billige point hos GPere, da jeg har selvrespekt og ingen behov for dette. Derfor kan jeg også klart sige, at tiden pt for mig ikke er til så mange besøg hos GPer, men jeg har aldrig i et år bidraget så meget til nødhjælp som jeg har i år 2022 og året er kun et par måneder gammel. Og beklager bliver et gammelt forslag herinde rejst igen om nødhjælp til GPerne i Danmark så bruger jeg igen mine penge til nødhjælp til andre. 

Folks proportioner nogle gange… Men det siger jo også lidt om mennesket desværre. 

https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab?gclid=Cj0KCQiA95aRBhCsARIsAC2xvfyBljGDKUzqgCh2hlyfOgPTeWFFelx35wMg_075T5OwogSR0C9nZe0aAnFDEALw_wcB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Den flittige skrev, for 15 timer siden:

Men det er svært og finde bare en i Århus.

Så du kan ikke finde en GP i hele Aarhus?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken

Det kunne jo være man skulle se i øjnene at købesex er luksus og at når tiderne er trange og økonomien stram, ja så er der altså ikke råd til luksus. 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Landsbytossen skrev, for 9 timer siden:

Så du kan ikke finde en GP i hele Aarhus?

Ikke en dansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Den flittige skrev, for 5 timer siden:

Ikke en dansk.

Gpere er der ellers nok af ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Heldigvis har jeg styr på min økonomi, og tænker at bruge nogle af de penge jeg har gemt i madrassen.

Det er jo trods alt Kvindedagen :)

(Hvis det er tilladt at sige.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalermesterKbh
Knaldesen skrev, for 4 timer siden:

Heldigvis har jeg styr på min økonomi, og tænker at bruge nogle af de penge jeg har gemt i madrassen.

Det er jo trods alt Kvindedagen :)

(Hvis det er tilladt at sige.)

nå for søren, det var da rart at få af vide .

Del dette indlæg

Link til indlæg

I begyndelsen af 2021 gik jeg banzai i et forbrugsorgie som nogenlunde kan sammenlignes med Saddam Husseins paladsbyggerier. Jeg ved ikke hvorfor. Men nu skulle jeg lige pludselig have en ny bil, nyt køkken og nyt badeværelse i huset. Desuden havde jeg overbevist mig selv om at jeg var den fødte skipper og skulle endelig udleve drømmen om have en båd. Lad os bare sige at det sidste ikke var helt gennemtænkt. Det var bilen egentlig talt heller ikke. Men hvis jeg skulle dø af c-19, kunne jeg lige så godt gå ned med stil. Det skal måske tilføjes at min kone ikke helt var på bølgelængde med mig om ideen om hele denne, på tidspunktet, fantastiske forbrugsfest. Køkkenet og badeværelset var faktisk en del af en snu forhandlingsplan med hende. De kom først til da jeg sagde ordene "ny bil til mig" og "båd". 

På det tidspunkt tænkte jeg at jeg burde have en pris for at være så dygtig til at manipulere med min kone. Goddaw mand økseskaft. Nok verdens dårligste økonomiske logik, set i bagklogskabens klare lys. Og ganske rigtigt. Som så ofte før, må jeg bare erkende at hun er mig totalt overlegen hvad manipulation og visdom angår. 

Nu skriver vi marts 2022 og vi kan sætte flueben ved nyt køkken, badeværelse og bil. Hovhov, tænker den observante læser. Hvad med båden? Det skal jeg skam fortælle dig. Jeg havde en Bayliner 2052 (ja, det hed lortet) i lige præcis 4 måneder. Og så snakker vi ikke mere om det. 

For at gøre en lang historie kort, har jeg brugt alt for mange penge sidste år. Så min bøn til pigerne er at sætte prisen ned til en tyver for 30 min. med økoblæs. Aftale?

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 timer siden:

I begyndelsen af 2021 gik jeg banzai i et forbrugsorgie som nogenlunde kan sammenlignes med Saddam Husseins paladsbyggerier. Jeg ved ikke hvorfor. Men nu skulle jeg lige pludselig have en ny bil, nyt køkken og nyt badeværelse i huset. Desuden havde jeg overbevist mig selv om at jeg var den fødte skipper og skulle endelig udleve drømmen om have en båd. Lad os bare sige at det sidste ikke var helt gennemtænkt. Det var bilen egentlig talt heller ikke. Men hvis jeg skulle dø af c-19, kunne jeg lige så godt gå ned med stil. Det skal måske tilføjes at min kone ikke helt var på bølgelængde med mig om ideen om hele denne, på tidspunktet, fantastiske forbrugsfest. Køkkenet og badeværelset var faktisk en del af en snu forhandlingsplan med hende. De kom først til da jeg sagde ordene "ny bil til mig" og "båd". 

På det tidspunkt tænkte jeg at jeg burde have en pris for at være så dygtig til at manipulere med min kone. Goddaw mand økseskaft. Nok verdens dårligste økonomiske logik, set i bagklogskabens klare lys. Og ganske rigtigt. Som så ofte før, må jeg bare erkende at hun er mig totalt overlegen hvad manipulation og visdom angår. 

Nu skriver vi marts 2022 og vi kan sætte flueben ved nyt køkken, badeværelse og bil. Hovhov, tænker den observante læser. Hvad med båden? Det skal jeg skam fortælle dig. Jeg havde en Bayliner 2052 (ja, det hed lortet) i lige præcis 4 måneder. Og så snakker vi ikke mere om det. 

For at gøre en lang historie kort, har jeg brugt alt for mange penge sidste år. Så min bøn til pigerne er at sætte prisen ned til en tyver for 30 min. med økoblæs. Aftale?

If it floats, fuck’s or fly’s rent it. 

Redigeret af DETH

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 11 timer siden:

Kære Underdog

Jeg forstår godt din hårde situation

Så jeg vil da godt lave en aftale med dig, hvis du kommer og lægger en tyver så må du da gerne stå nøgen ude i min baghave i 30 min i blæsevejr... sådan skal det da heller ikke være.

Vi skal da hjælpe hvor vi kan.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Kære Underdog

Så jeg vil da godt lave en aftale med dig, hvis du kommer og lægger en tyver så må du da gerne stå nøgen ude i min baghave i 30 min i blæsevejr... sådan skal det da heller ikke være.

Han må ikke stå i min have. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 9.3.2022 at 07:14:

Kære Underdog

det lyder fantastisk. koldt blæsevejr og en nøgen mand. kan det blive bedre? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Lady Cherie skrev, den 9.3.2022 at 07:14:

Kære Underdog

Der er jeg meget mere human, jeg vil give ham en plæneklipper eller haveredskaber, så han kan arbejde sig til varmen, bare at stå og fryse er ikke pænt. Hvis han så ser godt ud, så vil jeg kræve entre af nabo konerne for at kigge på ham. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, den 13.3.2022 at 18:42:

Hvis han så ser godt ud, så vil jeg kræve entre af nabo konerne for at kigge på ham. :D

Jeg er temmelig sikker på at mange vil sige at jeg er en ret flot mand...eller en pæn mand, måske....eller snarere en mand med pæne træk.....eller en mand med et frækt glimt i øjet....eller måske nok bare en mand....eventuelt bare en svagt udviklet version af en neandertaler men som har en smuk sangstemme.....eller......       

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære hr.Grydeske

Se nu er vi jo ude i noget af det rigtige i denne tråd, og vi skal jo hjælpe hinanden i denne hårde tid,  så Underdog skal jo starte med at komme og lægge en tyver hos mig, (så langt så godt) så skal han være nøgen, for han har jo nok en gudekrop, som han selv beskriver som en ......øh neandertaler:D, og hvem har ikke haft lyst til at se det,?.... i min baghave? så der er mulighed for at tage entre, og for at han ikke skal fryse, i blæsevejret (det skal jo være i blæsevejr, det har han jo betalt for, så har jeg en gammel håndskubber af en græsslåmaskine, han kan vimse rundt med (vi skal tænke på benzinpriserne, så det er no go med at starte havetraktoren.....her på slottet har vi en:  UNDERDOG 40.:D

Og med noget træning af Underdog, vil han kunne lejes ud, han skal bare betale 20 kr til mig hvergang og jeg kan sikkert afsætte ham til nabokonerne for en 50,er til at han blæser rundt og slår deres græs......nøgen, hans adonis krop vil blive vildt berømt, som den kendte græsslåer UNDERDOG 40.....NU MED SANG! :D:D

Nu erklæret Aalborglook godt nok, at Underdog ikke måtte stå i hans have, men det vil han nok ændre, mening om, når han hører om hvor fantaske godt en UNDERDOG 40 er.

Videoklip kan købes og der er mulighed for facetime og twitter og hele ballade med UNDERDOG 40:D

Henvendelse  til mig på mail, dog ikke på pm.

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg føler mig groft udnyttet, misbrugt og som et stakkels offer i  @Lady Cheries ruffer-imperium. Tænk sig at man bliver betragtet som et stykke mundgodt, som andre bare kan hapse lidt af for lidt ussel mammon. Vor Herre bevares. I burde alle have en dårlig smag i munden. 

Desuden! En nøgen mand med en græsslåmaskine? I er jo ikke rigtigt kloge. Det er svært at holde balancen når man er smurt ind i babyolie fra top til tå, siger jeg bare. Og den ulykke ønsker jeg ikke ambulancefolk skal komme ud til. Vi har rigeligt med ptsd-ramte reddere i forvejen. 

Jeg ved snart ikke om jeg skal anmelde Jer alle sammen til strisserne eller oprette et cvr-nummer. Det kunne jo være at det stik mod alle forventninger gik hen og blev en ganske indbringende forretning, på trods af hende den grådige mutter bag det slørede gardin med curlers i håret og læbestift på tænderne.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...