Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Sparetider og fremtiden

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Hvis vi fortsat skal have mange dejlige GPs at besøge, så tror jeg, at det er tid at få brugt nogle penge nu. Efter Corona og nu krig i Europa er det blevet småt med besøgene hos en del piger, har de fortalt mig.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Hvis vi fortsat skal have mange dejlige GPs at besøge, så tror jeg, at det er tid at få brugt nogle penge nu. Efter Corona og nu krig i Europa er det blevet småt med besøgene hos en del piger, har de fortalt mig.

Nogen må gøre noget, men Ingen tager det alvorligt og så udvikler krisen sig  (ligesom konflikten østpå)

Snart.

Kun 3, nej 2... ud af 6 steder tilbage i Storkøbenhavn. 4 steder forsvundet på hvad..8 år..

Hvorfor skulle det være interessant for nye piger at gå ind i branchen, hvis der er så få kunder...?

Skal nok prøve at få besøgt PG og Seduction noget mere. Havde ellers håbet på at det varmere vejr snart kom og ville vække liderligheden noget mere.

Kunne være rart at vinde i Lotto for altid stiger i pris..Madvarer, Lys og varme og for de flestes vedkommende er GP besøg noget som der er plads til, må man vel gå ud fra, når de faste udgifter er betalt..

Og når alting stiger i pris...undtagen ens løn, så kan det være svært.

Men der har jo aldrig rigtigt været steder hvor der køres med rabat for at få folk indenfor. Bevares enkelte piger på PG har gjort det, men ikke som en enhed.

Det ender som forholdene i Sverige

(Det er Rød Blok vel rimelig godt tilfredse med, ellers må de komme med hjælpepakker)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Mr. Sensual skrev, for 41 minutter siden:

Nu du selv siger så kan min bil dog ej køre uden men den kan dog godt uden Gp besøg, hvilket giver sig selv, så fremover ingen besøg, beklager men min bil kan dog ej uden :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mutha
Mr. Sensual skrev, for 50 minutter siden:

- er det hos de danske piger, besøgs tallene er faldet markant?????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg er først nu begyndt at se hvor meget ting er begyndt at stige i pris, såsom benzin, og andre ting. Shit det var en dyr omgang da jeg skulle fylde benzin på Bilen i morges. Men ja angående besøg hos gperne så er jeg mere til at besøge de faste når pengene og lysten er til det, det med at besøge nye var noget jeg gjorde i starten, nu er det noget jeg gør Sjældent. Jeg kan forstå at det ser skidt ud for de danske og udenlandske  gp’er rundt omkring og bordellerne i København , i må rette mig hvis det er forkert. Jeg kan også forstå på nogle af de danske gp’er at de har kunne Mærke det i denne situation vi står i. I Århus er der virkelig ikke særlig mange danske gp’er, ellers leder jeg bare ikke det rigtige sted for jeg har mødt 0 danske gp’er i Århus, i Århus har vi heller ikke danske bordeller som for eksempel pussy galores eller seduction girls, og det er lidt ærgeligt da Århus er stor nok by til det vil jeg mene. Det er ærgeligt at det skal være sådan her for gp’erne. Jeg håber på bedre tider for gp’erne.

Redigeret af N10Ah
Tilføjelser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Tjaa der er nok fald i mængden af besøg hos de skønne kvinder, alle priser er steget meget og lønninger står stille, og jeg tror at selvom det går godt vil lønninger ikke stige voldsomt og nu vil politikerne opkræve lidt mere i skat til grøn omstilling og øget forsvarsudgifter så en større andel af mænd har færre penge at købe sex for. Surt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Der vil altid være piger at besøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 8 minutter siden:

Forhåbentlig også de smukke unge danske modeller på lysthusene.

Ellers skal man til at bruge datingsapps og så er det ikke sikkert der er hurtig response.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
ppd skrev, Lige nu:

Ellers skal man til at bruge datingsapps og så er det ikke sikkert der er hurtig response.

Nu er jeg selv på tinder Og happn og andre datingapps og  nogle gange får du slet ikke respons. Selvom du har matched med en pige og man skriver til hende  på tinder for eksempel, så er det ikke nødvendigvis at du får svar. Men tinder er et fremragende sted at være især også hvis pengene ikke er til et besøg hos en gp. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mutha

Flere og flere udenlandske har sat priserne op, normen var tidligere 800kr for 30min, nu ser vi mange med 900, 1000 og endda 1200kr - det holder nok ikke i disse tider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Mutha skrev, for 41 minutter siden:

- er det hos de danske piger, besøgs tallene er faldet markant?????

Jeg tror, det er generelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Serviceydelser der ikke er essentielle er noget af det første man sparer på, det er vel egentlig sund fornuft.

De fleste liberale erhverv vil nok komme til at mærke nedgang og det hjælper næppe at sætte prisen op, derimod skal udgifterne ned. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
ppd skrev, for 55 minutter siden:

Men der har jo aldrig rigtigt været steder hvor der køres med rabat for at få folk indenfor. Bevares enkelte piger på PG har gjort det, men ikke som en enhed.

Det er svært at køre kollektive og ens priser. Og dermed også rabatter. Langt fra alle kan kommunikere på samme sprog der findes ingen sted hvor vi alle er samlet til at blive enige. Ingen fagforening til at tage sig af det. 

Så det er op til den enkelte pige at vurdere hvilke pris hun kan/vil/bliver nødt til at udbyde sig til. 

Tillader mig at blande mig, da jeg selv havde et opslag om emnet for nylig. (Det har rusket lidt op i gamle kunder og kunder der længe havde overvejet. Og ikke ønsker jeg forsvinder fra markedet)

Hvis kvaliteten skal være i top kan vi kun tage et vist antal pr dag. Og derfor skal prisen også være til at leve af. Efter skat, omkostninger til lokalet, strøm, vand, varme, sæbe osv. 

Mutha skrev, for 25 minutter siden:

Flere og flere udenlandske har sat priserne op, normen var tidligere 800kr for 30min, nu ser vi mange med 900, 1000 og endda 1200kr - det holder nok ikke i disse tider.

Ja så er min pris i al fald ikke problemet. Men har nu også altid forsøgt at holde den rimelig efter princippet alle skal ha råd. Men med retfærdig for både kunder og mig. 

Og da jeg for ca 6 mdr ændret dem var det en regulering der gjorde de der får mindst betaler mindst og omvendt. Så mange burde stadig ha råd, måske så kun til den lille pakke. 

Jeg synes det er svært at sammenligne priser og finde markedsniveauet. Uden at kigge flere 100 annoncer igennem.

Skulle finde lignede piger mht. alder, højde drøjde og geografisk. For landsdel, sågar by til by. Har betydning. Altså igen den enkelte må prøve at finde sit niveau hvor den ønske kunde kategori, kan acceptere prisen, eller nok af dem i al fald. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg må indrømmelser at det eventyr jeg har glædet mig til i lang tid, ikke vil blive til noget. Jeg arbejder på en af de virksomheder, som måske vil få lukket for gassen, med afskedigelser/nedsat tid til følge, så jeg tør ikke bruge penge, på en ikke nødvendig ting lige nu. Jeg er ikke til korte oplevelser, så heller vente til der er sparet nok op, men min opsparing ryger lige i tanken på bilen i øjeblikket, det er blevet dyrt, men nødvendigt.

Det er synd for pigerne, men sådan er livet. Og så regner jeg med, for første gang i 2 år, at rejse udenlands til sommer, det SKAL der være råd til, måske igen på bekostning af et besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Landsbytossen skrev, for 8 timer siden:

Men det er svært og finde bare en i Århus.

Redigeret af Den flittige
Danske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalermesterKbh

Stop nu alt dit ævl kævl igen og igen .

Hvad du gør med dine penge, rager mig en høstblomst, men bland dig venligst udenom hvad andre burde gøre .

Krise, inflation rammer os alle lige hårdt .

Redigeret af MalermesterKbh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Tjaa jeg mangler hverken penge eller sex hjemme, men ellser med længerere og længere (aldersbestemte intervaller) at besøge en smuk ung fuldbarmet GP. Det laver jeg ikke om på, russiks gas eller ej, priser styres af markedet, ingen kunder der vil betsle prisen må,prisen sættes ned eller butikken lukke. Service er også et parameter, for mange kedelige opleveler og kunder bliver væk, ydelser der ikke leveres kunder vliver væk, eksempelvis fransk uden kan det ikke fås hos en udbyder finder kunden en anden der vil levere fransk uden. 

Enkelt i al sin kynismne.

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 42 minutter siden:

Tjaa jeg mangler hverken penge eller sex hjemme, men ellser med længerere og længere (aldersbestemte intervaller) at besøge en smuk ung fuldbarmet GP. Det laver jeg ikke om på, russiks gas eller ej, priser styres af markedet, ingen kunder der vil betsle prisen må,prisen sættes ned eller butikken lukke. Service er også et parameter, for mange kedelige opleveler og kunder bliver væk, ydelser der ikke leveres kunder vliver væk, eksempelvis fransk uden kan det ikke fås hos en udbyder finder kunden en anden der vil levere fransk uden. 

Enkelt i al sin kynismne.

Bødlen

Tja..

Sexysecret, Romantica, Cluberotica og Cassiopeia med kun danske piger/ og enkelte nordiske, i og omkring København ville ikke gå på kompromis med priserne og når klienter en så bliver væk, bliver studinerne også væk og så lukker stederne.

Måske.Primært fordi østeuropæiske arbejder privat  og tilbyder ydelser som for år tilbage ikke var så tilgængeligt på danske lysthuse som så tiltrækker (nogle) klienter?.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@MalermesterKbh

Som Gp, er jeg naturligvis glad for nogen sætter fokus på problemet. Selvom jeg også udemærket ved, man ikke kan bruge penge man ikke har. Fremgår også af mit eget indlæg om samme emne. 

Men ja man skal altid passe på hvordan man får sig formuleret, og    @Mr. Sensual formulering kan virke provokerende, som om det er for dårligt hvis I / andre mænd ikke er med til at afhjælpe det. 

Omvendt kunne du bestemt også selv ha valgt et bedre sprogbrug. 

Pointen med mit eget opslag var i al fald kun at informere (til de der måske ikke tænkte så langt) det er et problem. I ender med ingen eller helt nye piger efter krisen. 

Ganske ligesom andre serviceting forsvinder, restauranter lukker, zoo’s er i krise mm.

Men med min erfaring om mænd, ved jeg bare, der vil være nogen der står om 1-2 måneder eller år... pikken dunker, der søges efter yndlings pigen (eller bare et kendt ansigt) og så klør vedkommende sig i håret og tænker hvad filan, hvor er de henne. 

Så skader jo ikke sige: Hej, jer der måske har råd, der er og vil altid være nogen som har mere end andre, husk lige pigerne. En rig person kan ikke redde alle. Men lidt opråb om og opmærksomhed på emnet skader ikke. Alle kan frit scrolle videre. Uden af læse

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalermesterKbh
SweetMilf6630 skrev, for 5 timer siden:

@MalermesterKbh

Som Gp, er jeg naturligvis glad for nogen sætter fokus på problemet. Selvom jeg også udemærket ved, man ikke kan bruge penge man ikke har. Fremgår også af mit eget indlæg om samme emne. 

Men ja man skal altid passe på hvordan man får sig formuleret, og    @Mr. Sensual formulering kan virke provokerende, som om det er for dårligt hvis I / andre mænd ikke er med til at afhjælpe det. 

Omvendt kunne du bestemt også selv ha valgt et bedre sprogbrug. 

Pointen med mit eget opslag var i al fald kun at informere (til de der måske ikke tænkte så langt) det er et problem. I ender med ingen eller helt nye piger efter krisen. 

Ganske ligesom andre serviceting forsvinder, restauranter lukker, zoo’s er i krise mm.

Men med min erfaring om mænd, ved jeg bare, der vil være nogen der står om 1-2 måneder eller år... pikken dunker, der søges efter yndlings pigen (eller bare et kendt ansigt) og så klør vedkommende sig i håret og tænker hvad filan, hvor er de henne. 

Så skader jo ikke sige: Hej, jer der måske har råd, der er og vil altid være nogen som har mere end andre, husk lige pigerne. En rig person kan ikke redde alle. Men lidt opråb om og opmærksomhed på emnet skader ikke. Alle kan frit scrolle videre. Uden af læse

At du falder for hans mundlort, er helt op til dig, Verdensmanden har det hele i sin mund, der er ikke dem han lover at besøge og give gaver/julegaver til etc ... Det er hul og tom snak alt sammen . Når det er sagt, så rammer krisen også den lille håndværksmester som mig . Er du klar over en liter benzin snart koster 20 kr ? Gas/varme er steget 80 procent, en litter yougurt koster en 20 er, sådan kunne jeg blive ved. Skulle jeg bede mine kunder om at betale mere fordi jeg er hårdt ramt ? Er du klar over hvor mange penge jeg bruger bare på benzin og kilometer om dagen ???? Det er dybt provokerende opslag han igen og igen kommer med og ved at han ikke har lang snor hos Admin tilbage .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@MalermesterKbh

Jeg falder ikke for noget som helst. Som skrevet i af mine svar her på tråden. Havde jeg et opslag om det for et par dage siden. Formuleret mere, sådan “øv at verden ser sådan ud nu” ikke “kom og red mig”

Men derfor kan jeg da godt bakke op om hans forsøg på at større os gp’er. 

Og nej tiden er ikke til at os små virksomheder hæver prisen. Men derfor kan man jo godt håbe og ønske, at nok kunder bliver. Tænker da også du stadig reklamerer og gør opmærksom på din forretning alle steder du kan. 

Og jo er opmærksomhed på priserne ude i butikker, brændstof mm. Jo netop derfor det er hårdt at miste indtægt og stadig leve. Og var det eneste jeg “pev over” i min tråd. Og så lavede jeg den også for at få en finger på pulsen, om jeg var den eneste der var ramt. Hvilket jeg logisk ikke tænkte jeg var, men man kan ho hurtigt have trådt nogen over tæerne, som har spredt rygter og skræmt kunder væk. 

Om den her tråd er en udspringer af min tråd eller andre piger har nævnt det for ham ved jeg ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalermesterKbh
SweetMilf6630 skrev, Lige nu:

@MalermesterKbh

Jeg falder ikke for noget som helst. Som skrevet i af mine svar her på tråden. Havde jeg et opslag om det for et par dage siden. Formuleret mere, sådan “øv at verden ser sådan ud nu” ikke “kom og red mig”

Men derfor kan jeg da godt bakke op om hans forsøg på at større os gp’er. 

Og nej tiden er ikke til at os små virksomheder hæver prisen. Men derfor kan man jo godt håbe og ønske, at nok kunder bliver. Tænker da også du stadig reklamerer og gør opmærksom på din forretning alle steder du kan. 

Og jo er opmærksomhed på priserne ude i butikker, brændstof mm. Jo netop derfor det er hårdt at miste indtægt og stadig leve. Og var det eneste jeg “pev over” i min tråd. Og så lavede jeg den også for at få en finger på pulsen, om jeg var den eneste der var ramt. Hvilket jeg logisk ikke tænkte jeg var, men man kan ho hurtigt have trådt nogen over tæerne, som har spredt rygter og skræmt kunder væk. 

Om den her tråd er en udspringer af min tråd eller andre piger har nævnt det for ham ved jeg ikke. 

Nej, reklamere ingen steder, lever udelukkende af tilfredse kunder som anbefaler mig via mund til mund metode, ligesom man gør på EG, den allerbedste reklame man kan få .

Jeg er overbevidst om at der er kunder til alle de piger som har en god omtale samt er attraktive for diverse kunder.

Jeg personligt går ikke op i om en pige koster 1000 el 1200 kr, hvis hun er attraktiv for mig og yder en god service .

Det var mere det provokerende opslag fra verdensmanden der slog mig, for han skal lære at blive over på sin egen boldgade og ikke forslå/diktere hvad andre skal bruge deres penge.

Nu har jeg så ikke set dit opslag, men havde opslaget været fra en Gp havde jeg reageret helt anderledes, han er blot ude på at score billige point, men igen, alt hvad der kommer ud fra hans mund er det rene tom snak . 

Jeg vil gøre mit til at han snart får en pause herfra da han fylder alt for meget og har gjort det længe .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@MalermesterKbh nu ved jeg at mine kunder hidtil ikke har skrevet så meget om mig herinde, for ikke at gøre køen længere. Og jo nogen holder da ved og får også stadig en ny af og til. Men de der ikke har råd lige nu har bare ikke råd og sådan er det. Og de der har kom lidt til lommerne da de opdagede køen ikke var så lang lige nu, efter mit opslag. Til gengæld har jeg en lille håndfuld gode anbefalinger på min egen hjemmeside og det er jo rart. Og betyder også at nye kunder, der kommer videre fra annoncen eller EG, ved at jeg måske er et besøg værd, hvis min krop og ydelser falder i deres kategori. 

Hvad du gør eller ikke gør i forhold til Mr.S er helt op til dig 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad koster en liter diesel for tiden i Kbh? Måske er det smart at køre der ovre med nogle dunke og på samme gang endelig få besøgt nogen pige?

Covid og Putin har jo næsten smidt mig ud i cølibat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalermesterKbh
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Hvad koster en liter diesel for tiden i Kbh? Måske er det smart at køre der ovre med nogle dunke og på samme gang endelig få besøgt nogen pige?

Covid og Putin har jo næsten smidt mig ud i cølibat.

Nu må vi ik tale politik, så det undlader jeg, men jeg er mere trist/bange over den ufred, samt krig som er i europa lige nu og de stakkels mennesker/børn som må forlade hus og hjem samt efterlade deres kære som de måske aldrig ser i live igen, frem for penge og økonomi .

Syntes hellere den kære MR.verdensmand skulle donere nogle af sine mange penge til Ukraines børn og ofre istedet for at være optaget af at nogle Gp er ikke lige har så mange kunder pt, det er sygt i mine øjne og bliver virkelig provokeret af sådan et opslag .

Ja ku er det øv, men der er altså ting som er vigtigere pt .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...