JackSJ 6 Skrevet 5. Marts, 2022 Var på besøg hos petite Andreea Først og fremmest, så hun er helt utrolig sød, venlig, og velduftende. Hun er så fin, og lille, at jeg følte jeg kunne holde i hende i en arm. Fik et lækkert blow uden, og sex med kondom Ville have haft cim, men er vist ikke lige hendes stærke side. Vil ikke sige jeg manglede det specielt, men havde en forestilling om, at det var på programmet Ser vi lige bort fra det, var det en dejlig oplevelse. Lille værelse, men pænt og rent. Hun var nem at tale med, og da jeg desværre havde travlt, kunne jeg ikke blive. Men må indrømme, at jeg havde lyst til at blive og snakke, putte og bare blive holdt om. Svært at forklare, men hun udstråler en helt utrolig charme, som bare er svær ikke at holde af Og ja, det er godt nok min første anmeldelse, men har været med på sidelinjen længe, og nej, er ikke en falsk profil eller reklame. Bare en glad mand, som endelig tog sig sammen til at bidrage herinde https://annoncelight.dk/showad/333355 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4416 Skrevet 5. Marts, 2022 Tak for anmeldelsen og velkommen ombord som skribent, @JackSJ. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 5. Marts, 2022 JackSJ skrev, for 16 minutter siden: Og ja, det er godt nok min første anmeldelse, men har været med på sidelinjen længe Lige præcis ovennævnte, er der mange debuttanter der nævner; så jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal tro på ..... go´ aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 5. Marts, 2022 Høvdingen skrev, for 4 minutter siden: Lige præcis ovennævnte, er der mange debuttanter der nævner; så jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal tro på ..... go´ aften 37 minutter er da lang tid på sidelinien i håndbold er det 2/3 af en kamp og i fordbold er det lige under en halv kamp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4416 Skrevet 5. Marts, 2022 Høvdingen skrev, for 2 minutter siden: Lige præcis ovennævnte, er der mange debuttanter der nævner; så jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal tro på ..... Kan godt forstå, hvad du mener, og der har da været et par tvivlsomme og meget lovprisende anmeldelser på det seneste. I min optik virker @JackSJs anmeldelse dog reel. Det er vel egentlig ikke så ualmindeligt, at nye anmeldere har fulgt med som læsere i noget tid, inden de selv bidrager til vores fælles erfaringspulje. Anders-and skrev, Lige nu: 37 minutter er da lang tid på sidelinien i håndbold er det 2/3 af en kamp og i fordbold er det lige under en halv kamp Mon ikke de fleste først opretter deres bruger, når de har tænkt sig at lave et indlæg eller en anmeldelse? 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JackSJ 6 Skrevet 5. Marts, 2022 Høvdingen skrev, for 9 minutter siden: Lige præcis ovennævnte, er der mange debuttanter der nævner; så jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal tro på ..... go´ aften Tro lige hvad du vil. Bliver da en lang og trist læsning for dig, hvis du alligevel ikke tror på nogen som helst. Ligegyldig kommentar. Hold dig hellere til den nævnte profil, så får alle mere ud af dine skriv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JackSJ 6 Skrevet 5. Marts, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 12 minutter siden: Tak for anmeldelsen og velkommen ombord som skribent, @JackSJ. Takker Har et par stykker mere at anmelde, men tænker en af gangen. Startende med en positiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 6. Marts, 2022 JackSJ skrev, for 1 time siden: Tro lige hvad du vil. Bliver da en lang og trist læsning for dig, hvis du alligevel ikke tror på nogen som helst. Ligegyldig kommentar. Hold dig hellere til den nævnte profil, så får alle mere ud af dine skriv Enig, jeg tror lige det jeg vil! I forhold til ligegyldig kommentar; så har du hermed udlignet ´stillingen - og jeg holder mig til lige det jeg vil - beklager jeg har været skeptisk; der har nemlig i et godt stykke tid været flere end mange ´spøjse´ anmeldelser; derfor - jeg har squ´ da intet i mod dig, da jeg ikke kender dig; det var anmeldelsen jeg kommenterede; Hr; - så stort tillykke med en sublim anmeldelse ;;;;; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2408 Skrevet 6. Marts, 2022 Tak for anmeldelsen @JackSJ Hun har lidt forskellige anmeldelser https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=333355&search_and_or=or 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 6. Marts, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden: Mon ikke de fleste først opretter deres bruger, når de har tænkt sig at lave et indlæg eller en anmeldelse? Jo det tror jeg helt sikkert kan være en god forklaring :) men livet bliver sjovere hvis man ikke tager det for højtideligt laver lidt sjov med hinanden…. jeg har personligt ikke nogen holdning til om han er reel . Mange af de “gamle” laver også både anmeldelser der er kanon brugbare og nogle hvor jeg på ingen måde har oplevet det samme som dem. men jeg synes det er sjovt at man her i forrum er nød til at have være med siden malteserbosjet blev opfundet og derfor er nød til at forsvare sig som ny bruger :) så jeg kommenterer mere på “klassikeren” at han har været med på sidelinien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg