Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gutter

Jeg vil gerne finde en SB, men synes ærligt talt det virker lidt uoverskueligt. Sugardaters virker til at kræve uendeligt meget tid, penge og svært at finde seriøse piger. Har forsøgt Snapchat også - men også her er de fleste scammere. Er det en mere eller mindre umulig opgave for os, der er nye i gamet? Modtager gerne gode råd eller i pb. Også gerne om konkrete piger, hvis nogle skulle være så søde at ville anbefale nogen, som er seriøst og ikke vil have en halv milliard for et møde! 

kh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et godt og regelmæssigt sexliv kræver en indsats. 

Jeg har været nogenlunde heldig at holde gryden i kog med en god blanding af "konen" glædespiger, og nogle SB. Det med SBer: Jeg fik kontakt med en studine, som lukkede sin profil på SD inden vi nogensinde mødtes, men hun lagde et telefonnummer i en besked. Vi har mødtes nogle gange om måneden i et halvt års tid. Hun er ikke specielt "lækker" men hun er sød, og det er dejlig sex, som hun også sætter pris på.

Jeg ved ikke hvordan "man gør" ud over at man skal skrive pænt og være sød.

God jagt derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, der er naturligvis ingen særlig opskrift.  Men for mig lader det bare til, at det er svært overhovedet at navigere i junglen af scammers og piger, som tager helt vanvittige priser. Det sidste er nok bare gamet. 

Tinder har jeg okay succes med i forhold til at finde uforpligtende sex på siden - det er bare ikke studiner. Men til gengæld tilforladeligt at finde frække kvinder omkring de 30 - har faktisk en aftale i eftermiddag, haha. 
Må nok bare erkende, at man skal være heldig eller villig til at smide +3000 for en studine SB. Der vælger jeg nok at holde fast i Tinder for nu :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Det sku mærkelig. De unge tøser tror de er lavet af guld. De bare en penge maskine.ingen erfaring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, men der er vel mænd, der er villige til at give 3-5000 kr. Og så kan man jo på en eller anden måde ikke sige noget til, at prisen ryger derop. Har dog stadig på fornemmelsen, at det godt kan lade sig gøre. Jeg tror bare ikke, at det er på sugerdaters, for der er prisen røget helt i vejret. Med mindre man selvfølgelig så er villig til at smide de penge. Tinder er nok stadig min bedste løsning og så må jeg leve med, at det er svært at komme ned i aldersgruppen 20-25 :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved jeg jo ikke hvor gammel du er?...Jeg er snart 60, og jeg tænker hvad du vil med de helt unge piger? Da jeg var 25 havde jeg et forhold til en på 37. Det er stadig min favoritalder for en sexet kvinde. Sjovt at tænke på at hun må være 72 i dag:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sugardaters er blevet mere tids og pengekrævende end for 3-5 år siden.

Sås med en studine for 2½ år siden, kontaktede hende for nyligt via sms, spurgte om hun stadig var aktiv.

Der var hun on/off og ville gerne ses igen, dog var prisen steget fra1½ til 3k!  :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyde skrev, for 39 minutter siden:

Nu ved jeg jo ikke hvor gammel du er?...Jeg er snart 60, og jeg tænker hvad du vil med de helt unge piger? Da jeg var 25 havde jeg et forhold til en på 37. Det er stadig min favoritalder for en sexet kvinde. Sjovt at tænke på at hun må være 72 i dag:D

Jeg er 34. Er sådan set enig i, at sexen ofte er bedre med kvinder på 30+. Bl.a. også derfor, at jeg synes 3000+ er alt for meget. Men jeg synes stadig, at det er frækt at have sex med en smuk, unge studine. Oplevelsen er bare ikke, for mig, så mange penge værd, netop fordi selve sexen kan fås bedre andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller223 skrev, for 25 minutter siden:

Sugardaters er blevet mere tids og pengekrævende end for 3-5 år siden.

Sås med en studine for 2½ år siden, kontaktede hende for nyligt via sms, spurgte om hun stadig var aktiv.

Der var hun on/off og ville gerne ses igen, dog var prisen steget fra1½ til 3k!  :shock:

Det er vildt. 1500 ville jeg gerne give. Måske 2000 for en virkelig lækker studine. Men alt over er for mig helt skørt! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderbasse

Ikke at jeg har den gyldne opskrift, men på trods af rigtig mange beskeder, der er endt i ingenting eller strandet på urealistiske forventninger, så har jeg dog været sammen med vel 10 SB i alderen fra 18 til 27, og ser stadig tre af dem fast.

Den ene er 24 nu, og hende har jeg set i fire år. Vi ses 3-4 gange om ugen. Tit er det bare en tur ud og handle, men flere gange om ugen er hun med hjemme og spise og så ser vi en film i sofaen, og som regel slikker jeg hendes lækre fisse inden jeg kører hende hjem. Knalder hende også, men ikke så meget mere. Det betaler jeg ikke noget for som sådan, men det er klart mit dankort sidder lidt løst.

Den anden, jeg ser fast for tiden, er en 23-årig studerende, ren SB. 1500 pr. gang, men fuck hun er lækker. Bliver et par timer og bruger gerne en halv eftermiddag på at gejle mig op - sender billeder fra badeværelset når hun har valgt undertøj etc. Ser kun mig og er rigtig sød!

Den sidste er 18 år og går i 3G. Hun var bare nysgerrig på ældre mænd, så fik hende løftet af SB, og nu kommer hun på besøg, når jeg beder om det og som regel til overnatning. Tog hende med på en tur til Rom, men ellers er der ikke penge i det. Hun er bare nysgerrig og tænder på at underkaste sig, så den får ikke for lidt.

Det har så taget noget tid for mig at lære at slappe af og lade det komme i sit eget tempo. Men jeg har så også fordelen af at være fraskilt med to uger børnefri af gangen. Så kan der knaldes igennem :)

Så det kan lade sig gøre. For mig virker det at være helt ærlig om hvad jeg er og hvad jeg vil, og så ellers kommunikere med respekt. Og ja, jeg er småstresset for tiden, for havde ikke lige regnet med at stå med tre dejlige tøser…

Redigeret af Liderbasse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring (om End ikke mere end 1,5 år på SD) viser , at gode reelle beskeder og med en god tone kommer man langt. 

jeg sortere alle dem fra som alt for hurtigt hopper på en aftale, uden man har snakket lyster, kinks og no-goes. De er ofte scams eller professionelle. 

de fleste af dem jeg har mødtes med har kun haft deres profil midlertidigt og er ikke længere aktiv. Både studerende og andre unge piger. 

sidst sås jeg med littlepeacock, Som jeg klart kan anbefale. Hun var mega fræk (lidt buttet, men virkelig god røv og sindssygt blow) - hun kostede ikke en milliard. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...