Massage-testeren 242 Skrevet 4. Marts, 2022 Jeg tænker lidt nogen gange undre jeg mig over de steder der tar ekstra betaling for ekstra udløsning hvis du f.eks bestiller 60 minutter , så ser man nogen steder ( 2 x Udløsning xxx Kr ekstra ) Grunden til jeg studser over det er jo både kvinder og selv mange mænd ved det ikke , men en man får jo ikke altid orgasme ved at få udløsning, slet ikke hvis det er en udløsning der er kommet fordi man ikke har haft tid til at rive sig i banditten i 3 dage f.eks i streg. Og for mig er det tit et problem, fordi udløsningen kommer så tit ret hurtig og så tror kvinden "du fik blowjob til du fik orgasme" nej det gjorde jeg ikke jeg fik udløsning, fik ikke orgasme hvorfor tror du cocktail pølse stadig står 7 cm op i luften ? Sku da ikke fordi den er træt og har fået blodtrykket op og få musklerne i kroppen til at reagere. -- eksempel fra en virkelig forespørgsel -- Den var kort og direkte . - Mig : 15-20 min , BJ uden gummi , hvor meget du skal bare sætte dig på knæ foran hvor jeg sidder, åbne bukser, hov dine skønne store barm ud af bh ( ingen sex ) , kærtegne cocktail , sutte , udløsning, repeat extra. ( Grund - Tar 2 minutter for udløsningen , 2 minutters pause da jeg ved den ikke vil dø den opdager ikke engang den har skudt overskuds lageret af med 2 sorterings krudt - olie på igen, en varm tunge da den står og først nu vil den opfatte den rent faktisk er blevet vækkede - 10 minutter efter , med en kyndig behandling , så vil jeg kunne mærke orgasmen omkring samtidigt pumperne sender 1 klasse sorteringen i produktion ) Hun siger svar så følgende 15 minutter 700 kr , 20 minutter 800 .. tænker wow mængde rabat var trods alt ikke spørgsmål på prisen der skulle gøre forskellen men svare følgende. Mig : Okay, så kan jeg få 2 udløsninger til den pris Hendes svar 800, 2 udløsninger, noooooo Jeg svare Du nævner 2 priser og 2 tidspunkter jeg skriver bare 15-20 minutter det kan være alt imellem der, og jeg har 20 minutter så kan jeg vel selv vælge om jer vil få udløsning 20 gange , og den 20 giver mig orgasmen. Hun svarede blot Du behøver ikke komme så ... Fair nok Hvad med dem der fået fjernet deres sædleder tænker jeg ? DIsse personer kan teknisk set vel så bede om refundering, hvis det står udskrevet man kun får en udløsning, de får slet ikke nogen teknisk set. De vil kunne få ligeså mange orgasmer uden pigen kan bevise man har fået flere Og garantere besøger man dem som også kræver ekstra penge for ekstra udløsning hvis man køber på tid og ikke PR ydelse , så er det vel dobbelt moralsk, de giver jo ikke penge tilbage PR udløsning man kunne have haft , hvis man ikke engang får en inden for tiden, og jeg bestiller ikke 60 minutter for at skulle betale ekstra for at blive tilfredsstillet eller går der fra med en følelse af jeg synes det var en fed orgasme, føler kun begge punge er tømt uden egentlig nogen grund kunne have sparet tiden og pengene ved at lave en trekant der hjemme og bruge begge hænder samtidig. Man går jo hellere ikke på McDonalds og bestiller en Cheeseburger og skal betale 3 kr ekstra for osten. Nej du får hvad du betaler for. Hvsd siger i , både kunder og GP, ser i en ekstra udløsning ikke at forveksle med en orgasme værende et problem / at betale ekstra for når man bestiller på tid og ikke enkelt ydelse. Og igen selv mænd som aldrig har fået en rigtig orgasme tror også selv spermolade er afslappende ja, men det er ikke endorfin skabende i samme mængde som en orgasme , løb en tur skaber samme endorfiner, udløsning er bare mere koncentreret i øjeblikket. span widgepan widget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 5. Marts, 2022 Så skal du jo bare vælge en der ikke har begrænsning på udløsning. Det er som regel udenlandske gp'er der kører med "1 time cum, 2 time cum" Et blowjob for mig, er vel bare en udløsning og så ud af døren igen? Det er aldrig noget jeg køber, synes det er en flad omgang, siger mig ikke noget, jeg er kun til hele pakken . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 242 Skrevet 5. Marts, 2022 Pophair skrev, for 5 timer siden: Så skal du jo bare vælge en der ikke har begrænsning på udløsning. Det er som regel udenlandske gp'er der kører med "1 time cum, 2 time cum" Et blowjob for mig, er vel bare en udløsning og så ud af døren igen? Det er aldrig noget jeg køber, synes det er en flad omgang, siger mig ikke noget, jeg er kun til hele pakken . Et blowjob ja, hvis man bare skal have lettet trykkede så hellere tage en spiller, gider ikke bruge tid på at f.eks først bruge tid på et bad hjemmefra, afsted måske bruge 10-20 min på transport der hen, ind frem med banditten, blive suget da 1000 millioner børn mindre, på med tøjet og ud igen .. og netop det at man bare kommer for at komme er fair nok , men faktisk en flad fornemmelse som du siger. Men her er det fint når det er en enkelt ydelse , men som jeg nævner bestiller jeg en tid og betsler for 60 minutter vil jeg da ikke bruge tid på at fokusere på ikke at få udløsning fordi det er godt men bare lade den gå på mig, også fordi man tit oplever nogen piger når man endelig ikke kan holde den længere efter f.eks 30 minutter så er det bare som om det er færdigt , også selv om man ikke selv giver hint om det, men pigen nærmest tar tøjet på og gøre klar til man skal gå , og siger man så, jamen tiden er ikke færdig der er tid endnu så glor nogen dumt på en som om det ikke er hendes problem .. Det er jo ikke fordi det er mere arbejde i det fordi man lige har sprøjtede hendes bryster til , er jo ikke fordi det er som at skulle starte forfra Men vil gerne høre en god argumentation for de GP der tar for ekstra udløsning, hvad deres belæg er for at det skulle være grundlag for det, med mindre de tænker det er mere salg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 5. Marts, 2022 Jeg synes det virker lidt forvirrende det du skriver, og for at vi bedre skal kunne forstå dig, så roder du dig ud i nogle underlige sammenligninger, men det virker lidt modsat på mig. Jeg skal ikke gøre mig klog i det der med udløsning og orgasme, men tror nok jeg en enkelt gang selv har prøvet at få en udløsning uden orgasme - eller det vil sige, at det er jeg ret sikker på. Det var ved ganske lidt berøring at spermen ganske enkelt begyndte at løbe ud efter 14 dage uden orgasme. Ville nok kalde det en meget kraftig presperm, som hun så troede var en orgasme. Det var ved et 15 min besøg med lidt rollespil og det var også fint nok og jeg var mega tændt. Jeg kunne bare mærke bagefter, at det ikke havde været en orgasme, da min rejsning på ingen måde faldt, hvilket den ellers omgående gør efter orgasme. Men tilbage til din udfordring, så tror jeg ganske enkelt at kommunikation er vejen frem for dig. Du er nødt til at finde piger, som du forinden kan forklare din udfordring og som rent faktisk kan forstå det. For hvis pigen ikke kan forstå det her med, at det ikke er en orgasme du får, men bare en udløsning og du faktisk er i stand til at få orgasmen 10 minutter senere, så kan jeg godt forstå, at de ikke vil give dig to “orgasmer”, da de formentlig vil tænke, at det kommer til at kræve rigtig meget arbejde for dem, at få dig til at komme to gange, og derfor vil de have flere penge for mere end 1 “orgasme”, Håber det gav lidt mening det jeg skrev. Pøj pøj med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 242 Skrevet 5. Marts, 2022 Søren A skrev, for 5 minutter siden: Jeg synes det virker lidt forvirrende det du skriver, og for at vi bedre skal kunne forstå dig, så roder du dig ud i nogle underlige sammenligninger, men det virker lidt modsat på mig. Jeg skal ikke gøre mig klog i det der med udløsning og orgasme, men tror nok jeg en enkelt gang selv har prøvet at få en udløsning uden orgasme - eller det vil sige, at det er jeg ret sikker på. Det var ved ganske lidt berøring at spermen ganske enkelt begyndte at løbe ud efter 14 dage uden orgasme. Ville nok kalde det en meget kraftig presperm, som hun så troede var en orgasme. Det var ved et 15 min besøg med lidt rollespil og det var også fint nok og jeg var mega tændt. Jeg kunne bare mærke bagefter, at det ikke havde været en orgasme, da min rejsning på ingen måde faldt, hvilket den ellers omgående gør efter orgasme. Men tilbage til din udfordring, så tror jeg ganske enkelt at kommunikation er vejen frem for dig. Du er nødt til at finde piger, som du forinden kan forklare din udfordring og som rent faktisk kan forstå det. For hvis pigen ikke kan forstå det her med, at det ikke er en orgasme du får, men bare en udløsning og du faktisk er i stand til at få orgasmen 10 minutter senere, så kan jeg godt forstå, at de ikke vil give dig to “orgasmer”, da de formentlig vil tænke, at det kommer til at kræve rigtig meget arbejde for dem, at få dig til at komme to gange, og derfor vil de have flere penge for mere end 1 “orgasme”, Håber det gav lidt mening det jeg skrev. Pøj pøj med det. De kan da ikke sige det krævee meget arbejde for dem, jeg spørger altid om det er muligt med 2 udløsniger , fordi jeg ved jeg kommer efter 3-4 minutter når den har ligget i dvale i 2-3 dage. Jeg mener bare HVORFOR skal man betale for flere udløsninger når man vælger en tid, igen f.eks 30 minutter , jeg kan ikke se hvad det skulle være hårdt for .. kommer jeg ikke 2 gange så er det jo ikke Dres problem , men mit hvis tiden er gået. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 5. Marts, 2022 Jo det kan da sagtens medføre mere arbejde for dem med to udløsninger i træk. Du skulle næsten have lov til at spille min pik til orgasme, og så prøve om du kan få den til at sprøjte anden gang kort tid efter. Så tror jeg på, at du må skifte hånd nogle gange undervejs med to ganske trætte underarme til følge. Prøv så at tænke på, hvis det var din mund du skulle få den til at komme anden gang med eller din røv. Så jo, i mange tilfælde kræver det en del fra pigens side af, for at få en pik til at komme to gange. Med mindre der er tale om en udløsning første gang og ikke en orgasme. Og derfor skal du finde en pige, som du kan forklare, hvordan det her er for dig, så du ikke fremover står i de her situationer, hvor du går der fra uden, at du har fået en egentlig orgasme, men blot en udløsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5566 Skrevet 5. Marts, 2022 Massage-testeren skrev, for 35 minutter siden: Jeg mener bare HVORFOR skal man betale for flere udløsninger når man vælger en tid, igen f.eks 30 minutter Beklager, hvis jeg nu lægger dig ord i munden, men det lugter lidt af, at din grundholdning er, at når bare du har betalt for fx 30 minutter, så har pigen i bund og grund bare at makke ret og give dig den aftalte ydelse i alle 30 minutter, uanset hvad. For det er jo aftalen. Det er for mig en meget upersonlig måde at anskue pigen og hendes serviceydelser på. Hun skal bare holde kæft og sutte pik. For det er jo aftalen. Om pigen tilbyder, at du kan komme flere gange eller ej inden for den aftalte tid, varierer. Nogle piger (ofte mange danske, tror jeg) har holdningen, at det er tid, du køber, og at der er fri leg i den aftalte tid. Her vil du ikke løbe ind i problemer med dit ønske. Med mindre du selv ikke er i stand til at komme anden gang inden for tiden, men det er en anden snak. Derfor er det et godt råd, som @Søren A giver, nemlig at du bliver nødt til at lægge lidt flere kræfter i kommunikationen med pigen, hvis du vil være sikker på, at dit ønske er forstået, og at pigen er med på, at du kun er tilfreds, når du er kommet to gange. Vær dog opmærksom på, at du måske ved bookningen kan løbe ind i det problem , at pigen ikke gider en lang sms-korrespondance og opfatter dig som useriøs, hvilket du jo ikke er. Husk på, at det er GP’en, som bestemmer, hvad hun tilbyder, og til hvilken pris. Også om flere udløsninger med i prisen eller ej. Du kan ikke kræve en ekstra udløsning, bare fordi du mener, at nu har du købt tiden, og “det kan vi jo godt nå”. Til gengæld kan du gøre dig umage med at finde en pige, som udbyder lige præcis det, du ønsker. God jagt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. Marts, 2022 @Massage-testeren Nu har du allerede fået mange svar. Også svar hvor det egentlig ikke kan siges meget bedre. Forvirringen i dit spørgsmål/indlæg opstår for mig fordi du starter med at nævne et fiktivt eksempel med 60 min. Men i dit konkrete eksempel har du spurgt til 15-20 minutter. Rigtig mange piger tror ikke på 2 udløsninger (selv hvis vi kun taler udløsninger og ikke orgasmer) kan gennemføres på den tid. Så allerede der er der grundlag for ekstra betaling. For pigen kan ikke på forhånd vide om du er typen der vil acceptere det hvis det så ikke lykkedes med 2 udløsninger i det købte tidsrum. Og derfor vil de have ekstra betaling i tilfælde af du kræver de fortsætter til der har været udløsning to gange. Din korrespondance lyder meget som om det er en udenlandske pige. Kommunikationen med dem om priser og ydelser og det at have 100% forventnings afstemt. Eller i fald føle man på forhånd er enige, kan være meget svært. (har jeg læst) Og bliver jo så ikke lettere af du har så specifikt et behov. Så ja som alle andre siger læs hvad pigen tilbyder og find en der kan dække dit behov. Du kan ikke forvente/kræve, at en pige ændrer sine ydelser ellers sit prissystem for at tilpasse sig dig. Og hovedårsagen til jeg lige måtte blande mig med et svar. Alt på mig stritter, det sekund jeg læser Massage-testeren skrev, for 10 timer siden: du skal bare sætte dig på knæ foran hvor jeg sidder, åbne bukser, Ordet “bare”, som om en ydelse er lettere eller bør værre billigere end andre. Netop bj er faktisk den ydelse det er hårdest at udføre og da især, hvis du så forventer 2 udløsninger på kort tid. Så tænker, for du kan opnå at blive tilfreds ved en Gp skal du selv lave holdnings ændring. Være tydelig i din kommunikation og lave aftalen med en der rent faktisk forstår hvad du siger/skriver. Og hvor den pige du møder når du, når frem også er den pige du har lavet aftalen med. Held og lykke med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amazing Kimberly 244 Skrevet 5. Marts, 2022 (edited) I read the comments and wonder if the girls really take extra money for extra ejaculation? This is ridiculous or I am weak in economics and business. I believe that it is better to take the amount for the package of the meeting and not count the number of orgasms / sperm... It's strange that you have to talk about it. Redigeret 5. Marts, 2022 af Amazing Kimberly 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 5. Marts, 2022 Amazing Kimberly skrev, for 5 minutter siden: I read the comments and wonder if the girls really take extra money for extra ejaculation over time? This is ridiculous or I am weak in economics and business. I believe that it is better to take the amount for the package of the meeting and not count the number of orgasms / sperm... It's strange that you have to talk about it. Yes. Common sense. Why ruin the moment by counting orgasms and sperm., adding it on the final bill? Enjoy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. Marts, 2022 Amazing Kimberly skrev, for 1 time siden: I read the comments and wonder if the girls really take extra money for extra ejaculation? Some girls do, some girls don’t. I see why, but would never do it myself. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amazing Kimberly 244 Skrevet 5. Marts, 2022 SweetMilf6630 skrev, for 7 timer siden: Some girls do, some girls don’t. I see why, but would never do it myself. For me, this is stupid and insane I prefer to take the amount per package and not stress the client that he has 1 out of 2 ejaculation... Embarrassment. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 5. Marts, 2022 Amazing Kimberly skrev, for 5 minutter siden: For me, this is stupid and insane I prefer to take the amount per package and not stress the client that he has 1 out of 2 ejaculation... Embarrassment. Yes dear, See you soon..! My fault we didn't meet before. All the best from Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 5. Marts, 2022 Amazing Kimberly skrev, for 12 minutter siden: For me, this is stupid and insane I prefer to take the amount per package and not stress the client that he has 1 out of 2 ejaculation... Embarrassment. Thanks. sms you..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 7. Marts, 2022 (edited) Jeg beder da heller ikke hverken om rabat eller betaling fordi den dejlige glædespige får flere orgasmer under vores seance. Og det sker hver gang hos mine faste, og de bliver ikke faste hvis jeg ikke formår at give dem orgasme. Og en prostatamassage til mig giver enten en laaaaang orgasme eller flere efter hinanden, men ikke nødvendigvis en udløsning Så det er med at vælge de dejlige kvinder med omhu. Adskillige skriver at man køber deres tid og ikke enkeltydelser sådan kan jeg lide det. Feks leger jeg med en dejlig thaikvinde, og jeg kan bedst lide at vi sexer først og så fylder hun resten af tiden med massage, kærtegn eller bare ligge i ske og have hudkontakt. PS hun har givet mig de skønneste orgasmer jeg nogensinde har fået. PPS kom til at tænke på begrebet fri bar i en time der betaler man jo heller ikke ekstra fordi man kan drikke mere end sidemanden. Redigeret 7. Marts, 2022 af moden libertiner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg