Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual
CPH skrev, for 5 minutter siden:

Hun er not fake 

får faktisk massage nu efter 1 times fun 

Fortæl noget mere. Hun ser spændende ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billederne er af af Linda og retvisende. Små Photoshop justeringer men absolut ikke noget jeg bemærkede.

Linda ankom til tiden og var utrolig serviceminded og hun var ikke bange for at tage initiativet. Dejlige store bryster som dog var justeret en smule men super bløde. Hendes engelsk er ikke perfekt men vi kunne da kommunikerer uden problemer

Jeg anbefalede hende at hun fik taget et billede med en dansk avis som hun fik med så, hvis nu der kommer et billede med Børsen er det fra mig. Dette for at fjerne mistanken om fake billeder. 

Linda er sød og ligetil uden BS 

Del dette indlæg

Link til indlæg
CPH skrev, den 11.3.2022 at 14:50:

Billederne er af af Linda og retvisende. Små Photoshop justeringer men absolut ikke noget jeg bemærkede.

Linda ankom til tiden og var utrolig serviceminded og hun var ikke bange for at tage initiativet. Dejlige store bryster som dog var justeret en smule men super bløde. Hendes engelsk er ikke perfekt men vi kunne da kommunikerer uden problemer

Jeg anbefalede hende at hun fik taget et billede med en dansk avis som hun fik med så, hvis nu der kommer et billede med Børsen er det fra mig. Dette for at fjerne mistanken om fake billeder. 

Linda er sød og ligetil uden BS 

Kan hun massere? eller er det kun sex hun sælger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...