Guest sugarshooter Skrevet 3. Marts, 2022 Jeg har nu oplevet nogle gange, hos forskellige GP, at jeg får en skøn ridetur og nyder synet af denne skønne kvinde der rider det bedste hun har lært. Den ene hånd finder måske vej til hendes hofte eller bryst, men den anden har tendens til at lande bag mit eget hovede hvilket har udmøntet i en kommentar fra pigen om jeg er der "for at sove" eller om jeg er "doven" eller sågar en halvsvada. Det tager jeg nu i rimelig stiv .... arm, seneste gang det skete virkede pigen nærmest lidt stødt over det. Måske er vi ude i noget kulturelt, måske sender jeg et forkert signal eller også er jeg bare en doven stodder - er der andre der har oplevet lignende? Bevares, det er måske lidt mageligt, men jeg er der jo trods alt for at nyde - og lige netop den stilling er jo absolut en nyderstilling for manden, de fleste andre skal man jo yde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Marts, 2022 sugarshooter skrev, for 2 minutter siden: Bevares, det er måske lidt mageligt, Det er altså ikke behageligt at ligge med baghovedet nede i madrassen, og det er svært at se pigen ordentligt, især hvis man bruger briller. På thaiklinikkerne er der heldigvis altid en god fast pude, og som oftest putter pigen den kærligt på plads før hun misbruger ens krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 3. Marts, 2022 Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden: Det er altså ikke behageligt at ligge med baghovedet nede i madrassen, og det er svært at se pigen ordentligt, især hvis man bruger briller. På thaiklinikkerne er der heldigvis altid en god fast pude, og som oftest putter pigen den kærligt på plads før hun misbruger ens krop. Jamen jeg er enig, jeg er nærsynet så jeg kan fint ondulere damer mens hinkestenene er parkeret, men selv med en hovedpude har jeg det nu meget godt med armen bag hovedet. Jeg kan også nogen gange bare sidde med armene bag hovedet. Hvis jeg billedgoogler "relaxed guy" er det første resultet en fyr med armene oppe bag hovedet og 5 ud af de første 10 billeder viser den stilling. Så konklusionen må vel være at jeg IKKE er doven, blot afslappet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RazzBessh 18 Skrevet 3. Marts, 2022 Umiddelbart fremstår du ikke som en stodder Derudover synes jeg ikke det er decideret negativt at være doven. Måske du bare skal fake med lidt fryd\lyd, som ikke lytter som snorken . Så må alle være glade! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Marts, 2022 Jeg har også oplevet ved flere gp'er efter en meget kort ridetur nærmest at blive beordret til at skulle tage dem bagfra.. man skulle tro de ville have en bedre stamina, eller måske de har været udmattede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2941 Skrevet 4. Marts, 2022 LeifNissen skrev, for 4 timer siden: Jeg har også oplevet ved flere gp'er efter en meget kort ridetur nærmest at blive beordret til at skulle tage dem bagfra.. man skulle tro de ville have en bedre stamina, eller måske de har været udmattede? Eller fordi, de så ikke kan se dig/mig/os imens ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 4. Marts, 2022 Sidst var det i hvert fald ikke stamina, for hun red mig som en djævel da jeg først tog godt fat i hendes hofter. Nej stodder er jeg ikke, men jeg har egentlig ikke lyst til at skulle opføre mig på en måde der falder mig unaturligt når jeg har købt et knald. Pigerne er mennesker, det er vi jo også... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2554 Skrevet 4. Marts, 2022 sugarshooter skrev, den 3.3.2022 at 19:50: en kommentar fra pigen om jeg er der "for at sove" eller om jeg er "doven" eller sågar en halvsvada. Haha, ja, jeg oplevede noget lignende for ikke så længe siden ... Jeg tager det positivt, så lader det da til at pigen er "på" .. når hun bliver irriteret over at man ikke rører hende som hun gerne vil ... ;) Det er lidt af en udfordring, for hvordan får man sig placeret så man kan 'komme til' pigen, og hun samtidig har stor bevægelsesfrihed .. ? Tror det er en stilling der rent fysisk stimulerer nogle piger meget ... En stor skråpude ville måske være en løsning ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1740 Skrevet 5. Marts, 2022 LeifNissen skrev, den 3.3.2022 at 23:00: Jeg har også oplevet ved flere gp'er efter en meget kort ridetur nærmest at blive beordret til at skulle tage dem bagfra.. man skulle tro de ville have en bedre stamina, eller måske de har været udmattede? Måske pigen oplever at manden kommer hurtigere i doggy-style. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 9. Marts, 2022 sneræven skrev, den 4.3.2022 at 22:22: Haha, ja, jeg oplevede noget lignende for ikke så længe siden ... Jeg tager det positivt, så lader det da til at pigen er "på" .. når hun bliver irriteret over at man ikke rører hende som hun gerne vil ... ;) Det er lidt af en udfordring, for hvordan får man sig placeret så man kan 'komme til' pigen, og hun samtidig har stor bevægelsesfrihed .. ? Tror det er en stilling der rent fysisk stimulerer nogle piger meget ... En stor skråpude ville måske være en løsning ... Jeg er til dels enig, det er helt ok pigen er "på" og kommunikerer sin lyst - giver et vink, men at kalde kunden doven er sgu ikke vejen frem! Jeg sætter faktisk stor pris på de piger der signalerer, hvis jeg kan så vil da hellere end gerne gøre det godt for dem! Det plejer jo at give sig mangefold tilbage og har gennem tiderne sågar givet mig nogle bonusoplevelser der ikke var på menukortet ;) Når en GP rider mig så kan jeg fint tage godt fat i hofterne og hjælpe med at sætte tempoet, eller en hånd på babs og en på hoften, i nogle tilfælde et godt tag på ballerne af de kære kvindfolk. Men i starten kan jeg godt lide at nyde lidt tid, så skal intensiteten nok komme. Men ok, jeg oplever også nogle piger der er lidt forvirret over jeg ikke satser på to knald på en time, men hellere et langt forspil og et langvarigt samleje der ikke er i duracell-kanin tempo i starten. Jeg kender efterhånden min krop nogenlunde godt og ved jeg skal holde et begrænset tempo indtil et bestemt punkt, herefter kan jeg give den pænt god gas i længere tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 19. Marts, 2022 (edited) Reading this thread makes me smile... lie down, put your hand behind your head and "Spot on" or "Turn on Netfiix".... A question for "the stronger sex": Do any of you like to have sex with a woman who lies down, one hand behind her head, willingly opens her legs.... and watches impassively what the man is doing - actually her described the same situation, only in reverse. For my part, I'm glad I didn't meet these self-proclaimed "lazy" men. I prefer to enjoy mutual pleasure TOGETHER with a gentleman who is able to merge with me in a dance of love Redigeret 19. Marts, 2022 af Tantra 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 19. Marts, 2022 Hvis jeg skal have sex, så skal begge parter deltage, og være aktive, det mener jeg giver det bedste resultat. Hvis man er så magelig anlagt at bare vil modtage, så kan jeg anbefale en rigtig god Tantra oplevelse, det bare at være i modtagerens rolle i flere timer, det kan ikke blive bedre, og selv om man slapper fuldstændig af og bare modtager og nyder, så er fuldstændig “brugt” bagefter, på den ekstrem gode måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 19. Marts, 2022 sugarshooter skrev, den 3.3.2022 at 19:50: Jeg har nu oplevet nogle gange, hos forskellige GP, at jeg får en skøn ridetur og nyder synet af denne skønne kvinde der rider det bedste hun har lært. Den ene hånd finder måske vej til hendes hofte eller bryst, men den anden har tendens til at lande bag mit eget hovede hvilket har udmøntet i en kommentar fra pigen om jeg er der "for at sove" eller om jeg er "doven" eller sågar en halvsvada. Det tager jeg nu i rimelig stiv .... arm, seneste gang det skete virkede pigen nærmest lidt stødt over det. Måske er vi ude i noget kulturelt, måske sender jeg et forkert signal eller også er jeg bare en doven stodder - er der andre der har oplevet lignende? Bevares, det er måske lidt mageligt, men jeg er der jo trods alt for at nyde - og lige netop den stilling er jo absolut en nyderstilling for manden, de fleste andre skal man jo yde. Tænker du skal tage det som et kompliment, betyder jo blot du rigtig gerne må røre hende , nogle piger kan også blive usikre om de gør det godt nok,hvis du ligner en dovenlas men jeg ville tage det som et kompliment at du er en dejlig mand man gerne vil have der skal rører og ellers er det jo bare at oplyse fra starten at det nyder du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 599 Skrevet 19. Marts, 2022 Tantra skrev, for 8 timer siden: I prefer to enjoy mutual pleasure TOGETHER with a gentleman who is able to merge with me in a dance of love Well, I mean, I do confess I very much enjoy the girl being on top. I enjoy the view so much. But I do very much hope I am not as you say, lazy. I would get so bored in the situation you are describing. I am More than happy to spend a long time pleasuring the girl. But if there's no response.... Then, it becomes, whats the point ? I can only hope that our meeting was like you described. And that goes for all the girls I have meet. I do think I have a reason to think that the last girl I meet enjoyed the meeting. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 19. Marts, 2022 sugarshooter skrev, den 3/3/2022 at 19:50: Måske er vi ude i noget kulturelt, måske sender jeg et forkert signal eller også er jeg bare en doven stodder Jeg tænker i al fald fra du skal vælge Gp ud fra at det er sådan du ønsker sceancen. F.eks hos en gfe skal du nok regne med der forventes gensidig sex. Personligt ville jeg ikke brokke mig. Men afvise et evt forsøg på booking en anden gang. Eftersom du nævner det kunne være kulturelt. Antager jeg du mest besøger udenlandske og aner ikke hvad de forventer, men siden du får “skæld ud” så synes de nok du er lidt kedelig at have sex med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5566 Skrevet 20. Marts, 2022 Tantra skrev, den 19.3.2022 at 11:19: A question for "the stronger sex": Do any of you like to have sex with a woman who lies down, one hand behind her head, willingly opens her legs.... and watches impassively what the man is doing - actually her described the same situation, only in reverse. Det er en fin måde at stille det op på. Især hvis man samtidigt tænker på, at mange mænd har ønsker om en GFE-agtig adfærd fra den pige, man besøger. Reelt er dit modeksempel dog ikke helt fair, med mindre du antager, at kvinden i dit eksempel betaler for mødet. Men pointen er god nok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 21. Marts, 2022 Tantra skrev, den 19.3.2022 at 11:19: Reading this thread makes me smile... lie down, put your hand behind your head and "Spot on" or "Turn on Netfiix".... A question for "the stronger sex": Do any of you like to have sex with a woman who lies down, one hand behind her head, willingly opens her legs.... and watches impassively what the man is doing - actually her described the same situation, only in reverse. For my part, I'm glad I didn't meet these self-proclaimed "lazy" men. I prefer to enjoy mutual pleasure TOGETHER with a gentleman who is able to merge with me in a dance of love I appreciate your input. Let me make one thing clear, I am not looking into the ceiling or into eternity. I watch with pleasure and try to connect with the girl. My other arm is usually touching, I don't just lie back with both my arms behind my head and gaze... I prefer to be there, in the moment, with the girl I am visiting. The situation you describe as the reverse adds the assumption that I am acting passive or not present which seems kinda biased. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 21. Marts, 2022 TheQueen skrev, den 19.3.2022 at 12:23: Tænker du skal tage det som et kompliment, betyder jo blot du rigtig gerne må røre hende , nogle piger kan også blive usikre om de gør det godt nok,hvis du ligner en dovenlas men jeg ville tage det som et kompliment at du er en dejlig mand man gerne vil have der skal rører og ellers er det jo bare at oplyse fra starten at det nyder du Tak for dit input - Ja komplimenter kan vel godt være camoufleret under skideballer. Vrede er vel ret beset ofte en reaktion på man bliver såret. Jeg forstår godt det er en frustration der kommunikeres, og dejligt med masser af varieret input til debatten i denne tråd. Jeg har spurgt for at lære, og det har jeg :) Jeg nyder skam at røre, og armen forbliver der bestemt heller ikke. Men kommunikation er nøglen og så skal jeg nok være mere opmærksom på hvad jeg gør og læse pigerne når vi skifter til ridetimen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 21. Marts, 2022 SweetMilf6630 skrev, den 19.3.2022 at 22:18: Jeg tænker i al fald fra du skal vælge Gp ud fra at det er sådan du ønsker sceancen. F.eks hos en gfe skal du nok regne med der forventes gensidig sex. Personligt ville jeg ikke brokke mig. Men afvise et evt forsøg på booking en anden gang. Eftersom du nævner det kunne være kulturelt. Antager jeg du mest besøger udenlandske og aner ikke hvad de forventer, men siden du får “skæld ud” så synes de nok du er lidt kedelig at have sex med. Jamen det har du fuldstændig ret i. Jeg vælger faktisk med omhu efter hvad jeg har lyst til netop for at matche pigen op med mit behov, det giver bedre oplevelser for begge parter. Jeg synes flere antyder jeg ikke forventer gensidighed, og det er egentlig ret interessant, omend det ikke er tilfældet. Jeg besøger skønne kvinder, ikke bollemaskiner, og føler mig egentlig rimelig afklaret om at jeg skal komme med noget(udover penge) for at få noget igen. Jeg er flere gange over årene blevet komplementeret af pigerne for min måde at være på, hvilket har virket oprigtigt. Men jeg vil helt sikkert fremadrettet fokusere på netop denne situation, jeg er jo netop ikke interesseret i at virke doven eller uinteresseret eller for den sags skyld at jeg er en kedelig sexpartner. Jeg besøger primært udenlandske piger, men kommentarerne i tråden her fra danske piger lagt til mine erfaringer, så er det næppe kulturelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 21. Marts, 2022 Den_glade_amatør skrev, den 20.3.2022 at 13:10: Det er en fin måde at stille det op på. Især hvis man samtidigt tænker på, at mange mænd har ønsker om en GFE-agtig adfærd fra den pige, man besøger. Reelt er dit modeksempel dog ikke helt fair, med mindre du antager, at kvinden i dit eksempel betaler for mødet. Men pointen er god nok. Modeksemplet tillægger også at jeg kigger uengageret på pigen, hvilket heller ikke er en helt fair antagelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 21. Marts, 2022 Grydeskeen skrev, den 19.3.2022 at 11:48: Hvis jeg skal have sex, så skal begge parter deltage, og være aktive, det mener jeg giver det bedste resultat. Hvis man er så magelig anlagt at bare vil modtage, så kan jeg anbefale en rigtig god Tantra oplevelse, det bare at være i modtagerens rolle i flere timer, det kan ikke blive bedre, og selv om man slapper fuldstændig af og bare modtager og nyder, så er fuldstændig “brugt” bagefter, på den ekstrem gode måde. Jeg kan godt følge dig, men jeg synes det er lidt af en tilsnigelse at konkludere jeg er magelig og bare vil modtage, baseret på en beskrivelse der rummer et så lille udsnit af et GP besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg