Hop til indhold
Manfredo

Rabat ved lang aftale

Recommended Posts

Hvis man besøger en GP og gerne vil have besøget varer f.eks. to timer - hvad er prisen så for det? Typisk har en GP en pris for en time i sin annonce. Og den inkluderer "rabat" i forhold til kortere besøg. Men hvad synes I man kan gøre med prisen = rabatten, ved besøg over en time. 2 timer må kunne gøres med en lille tillæg til prisen for een time. Ikke.

På forhånd tak for indspark 

//Manfredo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flere skriver hvad ekstra timer koster, samt evt. En nat osv. Hvis ikke det står i annoncen, så må du nok spørge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næste gang du hyrer en håndværker eller bilmekaniker, så kan du jo prøve, om han ikke vil arbejde 1 time mere for "et lille tillæg".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vilket pris man får vid en längre träff beror väldigt mycket vilken "kemi" som man har etablerat med flickan (pigen). Med "hobby" GP:er som jag har haft en bra relation så har det flera gånger hänt att priset för en helnatt hamnat på ungefär det dubbla i förhållande till vad jag har betalat för en vanlig träff på cirka en timme. Jag har också varit med om att GP:er inte har haft lust att åka hem till sig när det blivit sen kväll och mörkt ute och frågat om de får stanna kvar över natten (utan att det kostat mig något extra). Men det har varit fråga om studentskor.

Jag vet från GP:er som jag känner att de tar bra betalt för längre träffar om det handlar om klienter som de inte känner eller inte personligen är så angelägna om, medan stamkunder vars sällskap de uppskattar rent personligen kan få kraftig rabatt på längre träffar ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Mine priser kører med 15 min intervaller og prisen pr 15 minutter falder jo længere aftalen bliver. Fordi jeg ikke spilder tid på bade pause mens den samme kunde er på besøg. Omvendt skal prisen heller ikke så langt ned at det bedre kan betale sig at tage 2-3 30mins kunder. Så det er en hårfin ballance. Mens husk det er aldrig pigens skyld hvis du/I booker mere tid end det er brug for. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, den 3.3.2022 at 22:48:

Mine priser kører med 15 min intervaller og prisen pr 15 minutter falder jo længere aftalen bliver. Fordi jeg ikke spilder tid på bade pause mens den samme kunde er på besøg. Omvendt skal prisen heller ikke så langt ned at det bedre kan betale sig at tage 2-3 30mins kunder. Så det er en hårfin ballance. Mens husk det er aldrig pigens skyld hvis du/I booker mere tid end det er brug for. 

Som klient kan vi tycka att det är mycket pengar för en "helkväll" med middag eller en "helnatt". Men vi får inte glömma att för en GP kan inkomsterna bli högre med att ha flera korta träffar istället.

Jag har ett flertal gånger träffat en svensk lyxeskort för en "dinnerdate" och jag vet att det var många som tyckte att hon var rätt dyr. Tidigare hade hon bland annat arbetat på klinik i Köpenhamn och bordell i Berlin. Hon berättade att hon egentligen tjänade mer när hon arbetade på klinik, men hon tyckte att det var trevligare och gav henne mer att vara eskort – efter 4-5 kunden för dagen på klinik fick hon inte orgasm längre och det var ju liten tid för mer personlig kontakt mellan kunderna.

Jag gissar att anledningen till att vissa eskorter ger rätt rejäla stamkundsrabatter (om man räknar på timpriset) för helkvällar eller helnätter till de stamkunder hon trivs med är för att det ger henne något utöver pengarna medan kunder som hon inte känner något särskilt för får betala enligt "prislistan".

Själv tycker jag också att längre träffar är trevligare och då jag har en god inkomst bokar jag gärna sådana. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...