Hop til indhold
Guest sugarshooter

Natasha fake billeder

Recommended Posts

Guest sugarshooter

Var forbi Natasha havde bestilt en time synes jeg kunne huske billederne. Døren blev åbnet og det var en anden pige end på billederne så jeg nedjusterede til 30min og fik et blæs og et knald men absolut heller ikke mere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det virker ret tydeligt at ansigtet er photoshoppet på - bare kig på billederne 6 og 7 lige efter hinanden. Der kommer ikke noget resultat når jeg søger på dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter
kad skrev, for 7 timer siden:

Så var jeg gået lige på stedet. 

Ja det kan jeg godt forstå, jeg fortryder som sådan ikke at jeg blev, men jeg fik ikke det jeg havde forventet inden døren åbnede. Det er vel lidt ligesom at kigge tilbudsavis og tage ned efter mørbrad på tilbud men så er der kun koteletter tilbage, men det smager jo også fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Det virker ret tydeligt at ansigtet er photoshoppet på - bare kig på billederne 6 og 7 lige efter hinanden. Der kommer ikke noget resultat når jeg søger på dem.

Du har ret, jeg sad og cruisede billeder på telefonen og lagde ikke mærke til det i første omgang, og ironisk nok er jeg selv photoshop haj så jeg burde have spottet det. Jeg synes jeg kunne kende ansigtet fra "engang" og mine planer for dagen var gået lidt fløjten så der blev en luftlomme til at få stemt kødfløjten. Som man siger, hastværk er lastværk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...