Hop til indhold
Guest SweetMilf6630

Verdens situationen

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630

Ved ikke med de andre piger. Men jeg kan godt mærke på business hvor der spares i krisetider. 

Må nok bare ud og finde et deltidsjob ved siden af.

Håber der er nogen privat/diskret og klinikker der overlever indtil alt forhåbentlig vender igen. 

Eller for jer mænds skyld at nye starter op til den tid. Så I har steder at få lettet trykket. 

Utroligt at Putin skal lave en ny krise, mens hele verden stadig kæmper for at komme sig efter corona. :( øv øv 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, vi må jo til at boycotte de russiske og belarussiske piger og foretrække især ukrainske ;-)

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Ja, en krig gør folk nervøse, når de samtidig hører at alt vil stige i pris.

Jeg har ikke glemt dig, skal bare finde muligheden.

Vi har jo også den anden beklædningsdeal vi skal ha fundet ud af på den ene eller anden måde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Pophair skrev, for 1 minut siden:

Ja, en krig gør folk nervøse, når de samtidig hører at alt vil stige i pris.

Jeg har ikke glemt dig, skal bare finde muligheden.

Vi har jo også den anden beklædningsdeal vi skal ha fundet ud af på den ene eller anden måde ;)

Ved godt du ikke har glemt mig. Mht til beklædningen har jeg mere brug for cool cash end clothes pt. 

Men må bare spare hvor der kan spares til alt måske bliver godt igen. 

Men man vil vel altid hellere ha er sjovt job som blive slavepisket i en anden virksomhed. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Ja, vi må jo til at boycotte de russiske og belarussiske piger og foretrække især ukrainske ;-)

Ok så må jeg lige søge ukrainsk statsborgerskab. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
SweetMilf6630 skrev, for 6 minutter siden:

Ved godt du ikke har glemt mig. Mht til beklædningen har jeg mere brug for cool cash end clothes pt. 

Men må bare spare hvor der kan spares til alt måske bliver godt igen. 

Men man vil vel altid hellere ha er sjovt job som blive slavepisket i en anden virksomhed. :P

Vi finder nok ud af noget, en gave kan jeg altid give oven i :)

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Jeg ved at nu kommer jeg i modvind, men når jeg i perioder er lidt i økonomisk lavvande, så handler jeg det hvor der er gode tilbud, jeg skal jo stadig have noget at spise, det kunne jo være at hvis det ikke kostede mellem 1500 og 2000kr for en time, at der så ville komme lidt kunder i butikken. Det er bare en tanke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Pool skrev, Lige nu:

Jeg ved at nu kommer jeg i modvind, men når jeg i perioder er lidt i økonomisk lavvande, så handler jeg det hvor der er gode tilbud, jeg skal jo stadig have noget at spise, det kunne jo være at hvis det ikke kostede mellem 1500 og 2000kr for en time, at der så ville komme lidt kunder i butikken. Det er bare en tanke. 

Forstår hvad du mener. Men jeg har aldrig været oppe i de priser og er det heller ikke nu. Men når husleje, strøm og vand til bad og tøjvask (håndklæder og sengetøj) også skal betales. Kan time prisen kun komme ned på et vist niveau. 

Hvis det giver minus eller i al fald så lidt overskud at man ikke kan leve for det. Er det ikke værd at ligge krop og sind til det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
SweetMilf6630 skrev, for 10 minutter siden:

Ved ikke med de andre piger. Men jeg kan godt mærke på business hvor der spares i krisetider. 

Må nok bare ud og finde et deltidsjob ved siden af.

Håber der er nogen privat/diskret og klinikker der overlever indtil alt forhåbentlig vender igen. 

Eller for jer mænds skyld at nye starter op til den tid. Så I har steder at få lettet trykket. 

Utroligt at Putin skal lave en ny krise, mens hele verden stadig kæmper for at komme sig efter corona. :( øv øv 

Hej SweetMilf,

Som selvstændig deler jeg i høj grad dine tanker og overvejelser. Finanskrise, Corona og Putin. Alt indenfor relativt kort tid. Det er sjældent, at en generation oplever så mange tilbageslag. Personligt har jeg aldrig nogensiden tabt så meget omsætning på så kort tid (som i de sidste to år). Vi må alle bruge hovedet og finde nye løsninger, mens et samlet Vesten hjælper det modige og demokatiske folk i Ukraine i kampen mod det syge og den syge. Jeg tror, at Vesten står stærkt imod djævelen.

Hvad angår liderligheden er den på lavt blus lige nu. Ukraines kamp fylder alt hos mange. Det folks lidelser gør ondt langt ind i sjælen.

Men det bliver godt igen. Friheden vinder til sidst. Og lysten vender tilbage.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Jernsvinet skrev, for 18 minutter siden:

Kan godt forstå din reaktion, men pigerne er jo komplet uskyldige i det her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Mr. Sensual skrev, for 1 minut siden:

Hej SweetMilf,

Som selvstændig deler jeg i høj grad dine tanker og overvejelser. Finanskrise, Corona og Putin. Alt indenfor relativt kort tid. Det er sjældent, at en generation oplever så mange tilbageslag. Personligt har jeg aldrig nogensiden tabt så meget omsætning på så kort tid (som i de sidste to år). Vi må alle bruge hovedet og finde nye løsninger, mens et samlet Vesten hjælper det modige og demokatiske folk i Ukraine i kampen mod det syge og den syge. Jeg tror, at Vesten står stærkt imod djævelen.

Hvad angår liderligheden er den på lavt blus lige nu. Ukraines kamp fylder alt hos mange. Det folks lidelser gør ondt langt ind i sjælen.

Men det bliver godt igen. Friheden vinder til sidst. Og lysten vender tilbage.

Mange hilsener Mr. Sensual

Præcis man kan vel også nærmest kalde det er luksus problem ikke lige at kunne opretholde den levestandard man var vant til. 

I forhold til hvad Ukraine gennemgår. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
SweetMilf6630 skrev, for 1 minut siden:

Præcis man kan vel også nærmest kalde det er luksus problem ikke lige at kunne opretholde den levestandard man var vant til. 

I forhold til hvad Ukraine gennemgår. 

Ja, det er jeg 100 procent enig i. Vores problemer blegner i sammenligning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg kan godt forstå jer glædespiger og selvstændige at i bliver bekymret for jeres business. Det er virkelig en forfærdelig situation vi står i, men endnu værre en situation Ukraine står i. Men kan godt forstå at i piger og de selvstændige bekymre jer for jeres business. 
Jeg kan huske da jeg var stadig var lærling i starten af 2021, der blev jeg vinterfyret fordi der ikke var nok arbejde i det firma jeg arbejdet i og jeg kunne bare ikke finde nyt job, fordi dem jeg søgte hos havde bare ikke nok arbejde til en malerlærling, der blev jeg også bekymret for om jeg overhovedet ville få arbejde igen, eller om jeg skulle i skolepraktik, for det ville så betyde at mig og min daværende kæreste skulle flytte fra den lejlighed vi boede i for så havde vi bare ikke råd. Så jeg kan virkelig godt forstå jeres bekymringer.

Som du selv nævner @SweetMilf6630 ville det måske være en god ide at have et sidejob, så man kan tjene noget ekstra mønt så der kan komme smør på brøddet.  Men jeg synes ikke i skal ændre jeres priser, det er den der ejer grisen der giver prisen og det synes jeg er helt fair. 

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
N10Ah skrev, for 44 minutter siden:

Jeg kan godt forstå jer glædespiger og selvstændige at i bliver bekymret

Ja det er meget bekymrende. Jeg har da udgifter jeg kan skære væk. Men bestemt ikke ting jeg ønsker at give afkald på. 

Kunne opsige klinik lokalerne og arbejde i privaten igen. Og gå af med mine kæledyr osv. Men hvem har råd og lyst til at overtage dem. Og især klinikken det vil bare være supertræls at give afkald på den. Også måneden efter bliver det optur og jeg ikke kan få den tilbage. Der er mange overvejelser. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja vi har det rigtig skidt her i Danmark...  Men så længe vi ikke får bomber smidt i hovedet er jeg egentligt godt tilfreds.. 

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
SweetMilf6630 skrev, for 35 minutter siden:

Ja det er meget bekymrende. Jeg har da udgifter jeg kan skære væk. Men bestemt ikke ting jeg ønsker at give afkald på. 

Kunne opsige klinik lokalerne og arbejde i privaten igen. Og gå af med mine kæledyr osv. Men hvem har råd og lyst til at overtage dem. Og især klinikken det vil bare være supertræls at give afkald på den. Også måneden efter bliver det optur og jeg ikke kan få den tilbage. Der er mange overvejelser. 

Du finder en løsning........og pas godt på dine kæledyr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tager gerne en GP ind for kost og logi. Så må vi lige aftale nærmere hvordan lommepengene skal fordeles. Men højere udgifter rammer alle nu, energi, mad, transport, medicin. Mon ikke det gavner genbrugskulturen og vi ser flere vejboder den næste tid. Håber du finder en løsning på din udfordring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 3 timer siden:

Selv grønne thai massage klinikker kan mærke effekten, fik jeg oplyst af ejeren i sidste uge, så tror det rammer bredt pt, derudover er februar normalt lav sæson fortalte hun mig, men i år er der langt mellem gæsterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden:

Kunne opsige klinik lokalerne og arbejde i privaten igen. Og gå af med mine kæledyr osv

Jeg kan godt forstå dine bekymringer, men jeg er sikker på du nok skal klare den. Vi må jo håbe på bedre tider. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Troede ikke der var krise..... regeringen laver da ikke andet, end at fortælle om hvor fantastisk det hele går....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Prinz skrev, for 15 minutter siden:

Troede ikke der var krise..... regeringen laver da ikke andet, end at fortælle om hvor fantastisk det hele går....

Tja men de får jo også deres fede minister løn. Så de har vel ingen problemer. Men nu må vi ikke lave politisk indhold. 

Faktum er jo bare priserne stiger på alt. Og vi må alle finde vores vej i det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool
SweetMilf6630 skrev, for 12 timer siden:

Forstår hvad du mener. Men jeg har aldrig været oppe i de priser og er det heller ikke nu. Men når husleje, strøm og vand til bad og tøjvask (håndklæder og sengetøj) også skal betales. Kan time prisen kun komme ned på et vist niveau. 

Hvis det giver minus eller i al fald så lidt overskud at man ikke kan leve for det. Er det ikke værd at ligge krop og sind til det. 

Jeg er godt klar over at der er regninger som skal betales, men jeg tænker alligevel at en kunde om dagen sf bare 1009kr det giver en bruttoløn på 30000kr om måneden, det er der mange som ikke kan tjene på et 37 timers job. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre
Prinz skrev, for 12 timer siden:

Ja det siges det går godt i Danmark, trods corona er dansk økonomi vokset med 4,1 procent det sidste år, den største vækst i 27 år, men for almindelige danske forbrugere er virkeligheden at vi har den største inflation siden 2008 og købekraften er stærkt forringet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Mr. Sensual skrev, for 17 timer siden:

Kan godt forstå din reaktion, men pigerne er jo komplet uskyldige i det her.

Hvor ved du det fra? Det kan være nogle af dem  har stemt på ham. Andre har måske undladt at stemme......De 2 kategorier er ihvertfald ikke uskyldige. Det er jo ikke fordi mandens rablende galskab kommer som en overraskelse.

Dem der så har stemt på andre, kan du måske argumentere for er uskyldige.... Det vil jeg dog stadig opponere imod. De er måske individuelt uskyldige, men alle russere er kollektivt skyldige. Kun de kan fjerne galningen. Vi andre kan ikke. Ikke uden en krig. Og indtil de fjerner ham, tilhører de ikke det gode selskab......

Der er sådan set kun 2 sider i denne konflikt. Enten er man med Ukraine eller med Rusland. Nuancer betyder man er med Rusland, eftersom det er dem, der dræber uskyldige civile - og tvivl/diskussion/tid/undskyldninger kun betyder flere civile ofre.

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Hvor ved du det fra? Det kan være nogle af dem  har stemt på ham. Andre har måske undladt at stemme......De 2 kategorier er ihvertfald ikke uskyldige. Det er jo ikke fordi mandens rablende galskab kommer som en overraskelse.

Dem der så har stemt på andre, kan du måske argumentere for er uskyldige.... Det vil jeg dog stadig opponere imod. De er måske individuelt uskyldige, men alle russere er kollektivt skyldige. Kun de kan fjerne galningen. Vi andre kan ikke. Ikke uden en krig. Og indtil de fjerner ham, tilhører de ikke det gode selskab......

Kollektiv afstraffelse? 

Jeg ved sgu ikke om jeg mener at alle skal straffes fordi deres lands overhoved er forrykt. 

Er kollektiv afstraffelse igrunden ikke ret kommunistisk i sin grundtanke? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...