Milner 305 Skrevet 1. Marts, 2022 Kan nogen fortælle mig hvad nummer på Klochsvej i Bording det foregår, skal finde noget diskret parkering til en firmabil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deepdiving 23 Skrevet 1. Marts, 2022 Det ville nok være unfair at give den specifikke adresse væk på dette forum...men jeg kan sige med sikkerhed, at du kan finde "ikke-suspekt" og/eller diskret parkering forholdsvis tæt på. Ankom lidt i god tid, så kan du selv se det 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 13127 Skrevet 1. Marts, 2022 Hvis de ikke reklamerer med vejnavn skal det ikke stå her, og da slet ikke nummer. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 305 Skrevet 1. Marts, 2022 Liv skrev, for 5 minutter siden: Hvis de ikke reklamerer med vejnavn skal det ikke stå her, og da slet ikke nummer. De skriver helt åbent om vejnavnet, - jeg ville bare gerne vide i hvilken ende, - eller om det er et helt alene liggende hus midt ude på landet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 13127 Skrevet 1. Marts, 2022 Milner skrev, for 9 minutter siden: De skriver helt åbent om vejnavnet, - jeg ville bare gerne vide i hvilken ende, - eller om det er et helt alene liggende hus midt ude på landet Super, så kan du jo spørge pigerne, hvor du kan parkere. Det der ikke står i annoncen, skal ikke stå her, diskretion. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæstepeter 28 Skrevet 1. Marts, 2022 Find ud af hvem du vil besøge og lav en aftale . Så får du sikkert adr af pigen ,derefter kan du tjekke p-pladser der er i nærheden . For nr får du når i har aftalt samværet . Så simpelt er det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæstepeter 28 Skrevet 1. Marts, 2022 Der er mange at vælge imellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 305 Skrevet 1. Marts, 2022 Gæstepeter skrev, for 2 minutter siden: For nr får du når i har aftalt samværet . Har været ude for at skulle køre til en gade, og først få resten af adressen når jeg kom frem.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæstepeter 28 Skrevet 1. Marts, 2022 Dem jeg har besøgt fik jeg adr og nr med det samme ,men det er forskelligt . Men hvad betyder 5 minutters gang fra en p plads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 305 Skrevet 1. Marts, 2022 Gæstepeter skrev, for 20 minutter siden: Men hvad betyder 5 minutters gang fra en p plads Ikke spor, - men den vej er MEGET lang, - og MEGET øde, - skal man holde diskret risikere man jo at skulle gå 5 Km.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæstepeter 28 Skrevet 1. Marts, 2022 Find den pige og spørg ,så får du nr og ingen andre . Det kan da ikke være svært . Sådan gør vi andre !!!! Det er kun pigen der giver dig nr ,ingen andre !!!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 305 Skrevet 1. Marts, 2022 Gæstepeter skrev, for 8 minutter siden: Find den pige og spørg ,så får du nr og ingen andre . Det kan da ikke være svært . Sådan gør vi andre !!!! Det er kun pigen der giver dig nr ,ingen andre !!!! Ja, ja, - den er efterhånden sivet ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12892 Skrevet 1. Marts, 2022 Milner skrev, for 6 timer siden: Kan nogen fortælle mig hvad nummer på Klochsvej i Bording det foregår, skal finde noget diskret parkering til en firmabil? Du kan parkere diskret ved Bording Hallen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsK 30 Skrevet 1. Marts, 2022 Der ligger en sportshal i nærheden med en stor parkeringsplads. Derfra tager det 2 min. at gå. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 388 Skrevet 2. Marts, 2022 Tog stationen er også tæt på, eller hvis du har en interesse i jagt så ligger K.O Skov også tæt på og så kan du forkæle dig selv på mere end en måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prada 82 Skrevet 2. Marts, 2022 Max Power skrev, for 2 timer siden: Tog stationen er også tæt på, eller hvis du har en interesse i jagt så ligger K.O Skov også tæt på og så kan du forkæle dig selv på mere end en måde Ja K.O Skov. Så er pigens besøge det billigeste den dag. Men en fin forretning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 388 Skrevet 2. Marts, 2022 Prada skrev, for 4 timer siden: Ja K.O Skov. Så er pigens besøge det billigeste den dag. Men en fin forretning Så har du en helt legitim grund til at være i byen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 245 Skrevet 2. Marts, 2022 Tænker hallen eller byen er fin Bording er ikke så stort, så der vil ikke være langt at gå hvis det er det hus jeg tænker på, og har besøgt tidligere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg