Hop til indhold
cassanova

INGEN FINGRE I FISSEN !!!

Recommended Posts

Ingen fingre i fissen ,  er det forstået?  Hvis du har gummihandsker på så ok da !  Hva så med min bakteriebombe af en tunge er det ok? Ja, ja da det er ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu hørt, at det skulle være frygt for negle, der har en tendens til at lave rifter i skeden, fremfor frygt for bakterier.

Men hvad ved jeg. jeg respekterer bare pigernes grænser eller bliver hjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
cassanova skrev, for 24 minutter siden:

Ingen fingre i fissen ,  er det forstået?  Hvis du har gummihandsker på så ok da !  Hva så med min bakteriebombe af en tunge er det ok? Ja, ja da det er ok.

Medmindre du render rundt og slikker på alt muligt ude i det offentlige, så vil din fingre/negle formentlig indeholde flere bakterier, der kan medføre bakteriel vaginose.

Derudover er der sikkert andre årsager til, at kvinder ikke ønsker fingre op ubeskyttet. Min tanke er penetration og evt. rifter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rifter i fissen, som negle nemt kan give, giver øget risiko for overførsel af kønssygdomme - især hvis kondomet også sprænger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun snakke for mig selv - men personligt elsker jeg når mænd kan finde ud af at bruge deres fingre :D

Dog en bøn til jer skønne mænd.. Ingen nyklippet negle tak :wacko:

ny filet negle ja tak - men for guds skyld ikke ny klippet :lol:

Ved god det nok er de færreste mænd der render rundt med en neglefil i lommen. Men sådan en gang nyklippet negle mindre mest om små hobbyknive - og det skal vi ikke be om :D:lol:

Men ja, en god håndvask inden er også at fortrække bare sådan lige hurtigt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 2 timer siden:

Nu ved jeg ikke med dig, men det er begrænset hvor langt op i fissen jeg kan få min tunge ind ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været sammen med en GP, der direkte forlangte jeg fingerkneppede hende, imens jeg slikkede fisse/klitten. Dejligt at opleve hendes nydelse ved min action :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 4 timer siden:

Kunne du selv ønske dig en finger med lange negle plantet solidt i din mølle ? 
Nej vel! Derfor bruger jeg altid handsker, og ikke blot beskyttelse på den ene finger der masserer prostata 

Sarte slimhinder og negle, er sjældent et godt match  ….. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stantheman

Det handler vel også om forventningsafstemning, aftaler og respekt. Dertil at være forberedt. Jeg elsker fingerlege. Både at give og modtage. Men jeg gør det med piger der ønsker det, hvor det er aftalt eller de kender mig, og så mine negle vil så være klippet helt ned og filet. Dertil riiiigelig smørelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Miley4pleasure

Det er nemlig lige præcis pga rifter. Fingerlege er fantastiske og super frække! Når det ikke er kanin-knep-fingerleg :biggrin::P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...