cassanova 605 Skrevet 1. Marts, 2022 Ingen fingre i fissen , er det forstået? Hvis du har gummihandsker på så ok da ! Hva så med min bakteriebombe af en tunge er det ok? Ja, ja da det er ok. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1692 Skrevet 1. Marts, 2022 Jeg har nu hørt, at det skulle være frygt for negle, der har en tendens til at lave rifter i skeden, fremfor frygt for bakterier. Men hvad ved jeg. jeg respekterer bare pigernes grænser eller bliver hjemme. 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Marts, 2022 cassanova skrev, for 24 minutter siden: Ingen fingre i fissen , er det forstået? Hvis du har gummihandsker på så ok da ! Hva så med min bakteriebombe af en tunge er det ok? Ja, ja da det er ok. Medmindre du render rundt og slikker på alt muligt ude i det offentlige, så vil din fingre/negle formentlig indeholde flere bakterier, der kan medføre bakteriel vaginose. Derudover er der sikkert andre årsager til, at kvinder ikke ønsker fingre op ubeskyttet. Min tanke er penetration og evt. rifter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 182 Skrevet 1. Marts, 2022 Tror nu mere det er fordi at de færreste mænd har en fisse selv, og har hørt nogen har en tendens til at være lidt hårde og rode rundt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14181 Skrevet 1. Marts, 2022 Rifter i fissen, som negle nemt kan give, giver øget risiko for overførsel af kønssygdomme - især hvis kondomet også sprænger. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lina_bbw 227 Skrevet 1. Marts, 2022 Kan kun snakke for mig selv - men personligt elsker jeg når mænd kan finde ud af at bruge deres fingre Dog en bøn til jer skønne mænd.. Ingen nyklippet negle tak ny filet negle ja tak - men for guds skyld ikke ny klippet Ved god det nok er de færreste mænd der render rundt med en neglefil i lommen. Men sådan en gang nyklippet negle mindre mest om små hobbyknive - og det skal vi ikke be om Men ja, en god håndvask inden er også at fortrække bare sådan lige hurtigt 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 1. Marts, 2022 En tunge er blød og våd. Hænder/finger, kan have rift, og huden som den mest grovkornet sandpapir og nej det er ikke godt for vores yoni/skede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1768 Skrevet 1. Marts, 2022 Nogle af os har tendens til blærebetændelse og det kan give underlivsbetændelse og rifter i underlivet. Gotta take care of that little delicate flower 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8102 Skrevet 1. Marts, 2022 cassanova skrev, for 2 timer siden: Ingen fingre i fissen , er det forstået? Hvis du har gummihandsker på så ok da ! Hva så med min bakteriebombe af en tunge er det ok? Ja, ja da det er ok. Nu ved jeg ikke med dig, men det er begrænset hvor langt op i fissen jeg kan få min tunge ind ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1134 Skrevet 1. Marts, 2022 Har været sammen med en GP, der direkte forlangte jeg fingerkneppede hende, imens jeg slikkede fisse/klitten. Dejligt at opleve hendes nydelse ved min action 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 1. Marts, 2022 cassanova skrev, for 4 timer siden: Ingen fingre i fissen , er det forstået? Hvis du har gummihandsker på så ok da ! Hva så med min bakteriebombe af en tunge er det ok? Ja, ja da det er ok. Kunne du selv ønske dig en finger med lange negle plantet solidt i din mølle ? Nej vel! Derfor bruger jeg altid handsker, og ikke blot beskyttelse på den ene finger der masserer prostata Sarte slimhinder og negle, er sjældent et godt match ….. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stantheman Skrevet 12. Marts, 2022 Det handler vel også om forventningsafstemning, aftaler og respekt. Dertil at være forberedt. Jeg elsker fingerlege. Både at give og modtage. Men jeg gør det med piger der ønsker det, hvor det er aftalt eller de kender mig, og så mine negle vil så være klippet helt ned og filet. Dertil riiiigelig smørelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miley4pleasure Skrevet 29. Marts, 2022 Det er nemlig lige præcis pga rifter. Fingerlege er fantastiske og super frække! Når det ikke er kanin-knep-fingerleg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg