Abp 69 Skrevet 12. Januar, 2023 Jeg bor på sydsjælland og tager ofte til Københavnsområdet, så 100 km hver vej. Har dog kik på en glædespige i Odense. Det bliver så en rekord både mht tid og penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æ tømrer Skrevet 16. Januar, 2023 Rekorden er nok en omvej på ca 3 timer... Fra Nordjylland over Thy til Fyn... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 696 Skrevet 16. Januar, 2023 30 min. Og ikke ind i eller nord for København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 506 Skrevet 17. Januar, 2023 Har taget turen fra Kbh til Jylland ca 6-7 gange. Ikke noget jeg egentlig har tid til pga af meget arbejde og 2 dage fri. Hvor dag 2 er dagen hvor jeg er frisk nok, efter en uges arbejde. Det har været GP'ere som har været i Kbh før, men så har valgt at arbejde i Jylland nu. Når jeg tænker mig om så er det, det rene vanvid at køre så langt for at få lidt mus mus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1323 Skrevet 17. Januar, 2023 (edited) Længste tur for mig er nok fra Odense til Engesvang...2 timers kørsel ..plus det løse..jeg måtte bare have suttet pik og gennemkneppe lille blondine igen......ganske forfærdelig tur derop, hvor jeg kørte forkert et par gange og havnede ved et hus, hvor der stod: "Dette er ikke et bordel...etc..." så der er vist mange andre, der har været ved den forkerte adresse i Engesvang....lille blondine var så sød og forstående, selvom jeg var 45 min forsinket. Redigeret 17. Januar, 2023 af GIANT COCK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mis4 Skrevet 17. Januar, 2023 2.500 km hver vej +/-, men jeg fløj nu godt nok (Bukarest). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 201 Skrevet 19. Januar, 2023 Jeg kører ikke mere end 50km, med mindre jeg også har et andet ærinde i området. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrøkenLegesyg 143 Skrevet 21. Januar, 2023 Da jeg var aktiv gp havde jeg bekendskaber fra alle hjørner af det danske land. Jeg følte mig utrolig smigret og beæret over de dejlige mandfolk der ville køre flere hundrede kilometer blot for at mødes med lille mig. Det i sig selv var pirrende. Jeg ved sgu ikke, hvordan jeg gjorde det.... men alle kom igen......imponerende at det kunne lade sig gøre- TAK til jer- jeg tror I ved hvem jeg var dengang - i har været med til at forme mig til den jeg er idag 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jan 84 Skrevet 24. Januar, 2023 (edited) FrøkenLegesyg skrev, den 21.1.2023 at 03:48: TAK til jer- jeg tror I ved hvem jeg var dengang - i har været med til at forme mig til den jeg er idag Og kæmpe TAK til dig også. Jeg vil altid huske vores timer sammen. Du var/er fantastisk. Redigeret 24. Januar, 2023 af Jan Mere tekst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 114 Skrevet 30. Januar, 2023 Ca 100 km for at lægge et besøg forbi villabella i Odense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 6. Juli, 2024 (edited) Jan skrev, den 8.8.2022 at 06:51: Jeg kører flere gange om året fra Fyn til Esbjerg. Kun for at være sammen med min, til alle tider, ynglings pige. Jeg har også et par gange taget turen til København og tilbage igen kun for at besøge en. Men jeg tager kun de lange ture hvis det er en jeg kender i forvejen. Det ville være ærgerligt at bruge en masse tid på at køre frem og tilbage , og vi så ikke "klikker". Hellere bruge noget tid på transport og vide at det bliver en god oplevelse, end bare at tage den nærmeste og risikere en dårlig oplevelse. Er hende din yndlingskvinde i Esbjerg stadig aktiv? Redigeret 6. Juli, 2024 af Lasselas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1812 Skrevet 6. Juli, 2024 Hvis ikke konen havde nedlagt veto, så var jeg taget til London i foråret... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jan 84 Skrevet 8. Juli, 2024 Lasselas skrev, den 6.7.2024 at 12:10: Er hende din yndlingskvinde i Esbjerg stadig aktiv? Kun for en lille lukket kræs (jeg ved ikke præcis hvor mange). Hvor jeg var en af de sidste, der fik lov til at komme med. Hun har sagt at hun ikke starter op igen, men ikke vil undvære hendes nuværende "bekendtskaber ". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg