Hop til indhold
cassanova

Hvor langt vil i køre for at aflægge GP et besøg?

Recommended Posts

MrMac skrev, for 19 minutter siden:

Hvordan har du fået kontakt til disse piger? :o 

Forskelligt... Calisi kan du fange via hendes hjemmeside.

De 2 andre via et par film producenter jeg kender hvor jeg mødte dem og lavede en aftale om en 1-1.

Jeg har nu også god erfaring med at kontakte dem direkte, præsentere mig og arbejde mig ind på hvad det er jeg vil. 

Redigeret af bifyr71

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Darksidw

Jeg kører 350 km en gang om måneden til min gp, vi har et rigtigt specielt kemi når vi er sammen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjov tråd :P 

Jeg er  normalt bosiddende i Aalborg  og synes vi har fine muligheder her. Men jeg tager gerne til Aarhus når Fillippa (Anastasia) er der. 

Tog også turen til Bording for at besøge Rita for et par år siden når hun var der :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 9 timer siden:

Je kører max. 30 kilometer og så skal jeg være sikker på at det er en GP med gode anmeldelser ellers er det spild af tid og penge. 

Jeg kører altid mindst 30 kilometer for at besøge en GP. Kender for mange i de byer der ligger tættere på. Vil ikke risikere at møde svigermor, tante Karla eller konens veninder udenfor biksen. Eller endnu værre - pigen er hende den søde nede fra Brugsen, som bare lige har et bijob. Jeg kan ikke forestille mig, at jeg vil komme længere end ca. 100 kilometer væk, hvis turen kun går på at besøge en GP. Når man er under tøflen, så kræver det jo også en god forklaring, hvis man er borte hele og halve dage uden grund.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
bifyr71 skrev, den 28.2.2022 at 15:21:

Jeg er fløjet til Budapest for at møde Gina Gerson, Amsterdam for at møde Calisi Ink og  Katya Clover mødte jeg i Prag... det kommer vist an på så meget. Hvis den rette kontakt er der  - lyst og muligheden... PSE er specielt ... så kan man kigge på film bagefter og tænke been there done that... 

Tror også gerne jeg fløj til Budapest for at Møde Gina Gerson ,,  hvis ellers pengepungen kunne klare hendes Honorar ;) hende ville jeg dælme gerne stifte bekendtskab med 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Helst i gåafstand, hvis jeg skal være helt ærlig. Besøger mere eller mindre kun piger, som holder til i Aalborg Midtby. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

322 km, hver vej, og så lige Storebæltsbroen. Det er det hele værd. Det er for at besøge Magnolie, og få en Tantra oplevelse. Jeg vil dog ønske at hun igen vil komme til Odense, eller et eller andet sted i Jylland, det gør det hele lidt letter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 8 timer siden:

322 km, hver vej, og så lige Storebæltsbroen. Det er det hele værd. Det er for at besøge Magnolie, og få en Tantra oplevelse. Jeg vil dog ønske at hun igen vil komme til Odense, eller et eller andet sted i Jylland, det gør det hele lidt letter. 

Hvad er det med hende Magnolie , hun får konstant gode anmeldelser , hun må kunne noget specielt. Hun tilbyder ikke sex men kun massage ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
cassanova skrev, for 20 minutter siden:

Hvad er det med hende Magnolie , hun får konstant gode anmeldelser , hun må kunne noget specielt. Hun tilbyder ikke sex men kun massage ?

Du har tidligere læst og kommenteret anmeldelser af Magnolie, så jeg går ud fra at du forstår hvad kun kan/gør, gå evt tilbage i din historik hvis du ikke kan huske det, jeg kunne godt huske det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 5 timer siden:

Haha! Det er da ingenting! Hvad med at flyve 12 000 km x2 for at komme til bollestederne i Asien? ;-)

Hvordan bære du dig ad med at flyve 2x 12000km for at komme til Asien? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra Kbh til Slagelse og retur, hvis det altså er en lækkermås der frister (Kigger på Jennifer@romtantica)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, for 22 minutter siden:

Fra Kbh til Slagelse og retur, hvis det altså er en lækkermås der frister (Kigger på Jennifer@romtantica)

Hun er bestemt værd at køre en hel del kilometer efter. Hun er en petit, sød og lækker pige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle

Ret ny herinde. Har 1 gang taget toget fra Svendborg til København efter at have fået en aftale med den skønne Mook. En lang tur men var bestem det hele værd - både rejsen - ikke mindst tiden med Mook og ja også det økonomiske. Vil bestemt gøre det igen hvis dette blev muligt pga af den kvalitet oplevelse jeg havde / fik. Det skal siges jeg er single og det med at besøge GP er ikke noget jeg gør særlig ofte men når det endelig sker så er kvalitet i højsæde

God weekend og husk at behandle alle med respekt og fred på vores jord <3

FynboM63

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MichaelSmith

Det er 683 km fra Stockholm Arlanda til Cph Lufthavn. Og så ska jeg i retur också. Heldigvis trenger jeg ikke att köra hela vägen. :D

Det är alltid så pirrende att sitta på flyet och veta att man snart ska få möta de dejlige piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
bifyr71 skrev, den 28.2.2022 at 15:42:

Ja, og følt den spænding i at møde en smuk kvinde man rejser langt efter !! En nydelse i sig selv

Intet nyt. De spanske, porugisiske (osv) opdagelsesrejsende havde flere officielle grunde til at udforske:
- Få mere jord til deres hjemland.
- Bedre handelsruter.
- Religion.
- Rigdom.
- Udenlandske varer.

Men i virkeligheden ledte de efter sex, drugs & rock’n’roll. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg har kørt fra København til Hårby for at besøge Liv, og fra København til Odense for at besøge Madame Illona.

Og begge besøg har været turen værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen

Don't get me started. Jeg sætter himmel og hav i bevægelse for at møde en frækkert. Jeg ser mig selv som lidt af egns forsker, men kun alle andre egne i min egen...weird, I know. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bor i Aarhus.

1) Har kørt til Vejle jævnligt, da pigen var et sted, hvor man altid kunne komme ind i venteværelset. Dog kunne man risikere at der var andre i venteværelset. Men jeg havde på daværende tidspunkt ingen kollegaer i vejleområdet. I Aarhus skulle man vandre op og ned af gaden og vente på at der blev ledigt. Efter hun stoppede besøgte jeg hende privat i esbjergområdet jævnligt.

2) En anden stoppede med at besøge Aarhus. Så måtte jeg køre til Herning/Kolding. Men heldigvis var der fornuftig tidsbestilling.

3) Har en enkelt gang kørt til grænsen til et førstegangsbesøg. Pigen indbød ikke til genbesøg, så det blev kun den ene gang. Førstegangsbesøg skal nok være noget nærmere. Eller hun skal være MEGET tiltrækkende.

Skjold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra Kgs. Nytorv til Fjenneslev <3

For lysthusene i København havde svært ved at finde de rigtige danske piger..Det er dog blevet lidt bedre det sidste 4-7 måneder..Så må se om det varer ved.

De skulle bare lave en bus i pendulfart fra stationen i det midtsjællandske.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker maks 30-40 km., hvilket begrænser mulighederne ret meget når man bor i Sønderjylland. For den rigtige pige kan jeg godt køre til Kolding/Fredericia, hvilket er en 80-100 km., men så skal det være i ferier eller weekender. Magter ikke at køre langt efter en lang arbejdsdag. Alt i alt, gør det at mine besøg er nede på en 5-6 stykker årligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...