Hop til indhold
Starthjælp

Kontakt til GP

Recommended Posts

Hej medbrugere

Som i nok kan se er jeg ret ny i gamet og derfor kender jeg ikke helt tonen mellem kunde og gp. Jeg var ret forundret over en "samtale" jeg havde tidligere i dag. 

Vil i mene jeg sagde og gjorde noget forkert, altså jeg vil ikke sende selfies med mindre jeg ved at det er den reelle gp jeg snakker med. Og selv der vil jeg have at hun sendte en først 

Eller er det et scam jeg har undgået? Undre mig da hun endte med at blokere mig 

2022-02-27 19.36.39.png

2022-02-27 19.38.34.png

2022-02-27 19.37.29.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu besøger jeg ikke selv piger der beder som selfies(ofte de udenlandske) men det lyder til at være et velkendt fænomen og frarådes, så vidt jeg forstår. Skulle ikke mene der var noget galt i måden du snakkede til hende på, men hvis du ikke sender selfies når de beder om dem er der vist ikke mere at gøre. Prøv en dansk pige, jeg har endnu ikke oplevet en dansk pige der har bedt om det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med @Frederik82, ordudvekslingen er helt ok. Hun viser sig så at have krav om, at du, @Starthjælp, sender en selfie, hvilket du helt forståeligt ikke har lyst til. Måske er det lidt usædvanligt, at du beder hende om at sende en selfie, og hun bliver måske lidt mopset på den konto, men med hendes krav om det samme, ville en aftale jo ikke komme i stand alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Din dialog er ok, men der er generelt forsigtighed med at give præcis adresse for tidligt. Gad vide om de har oplevet at nogen er mødt op på et helt andet tidspunkt?

Måske har hun syntes at det var for tidligt at komme med den præcise adresse, selvom jeg kan se i skriver sammen inden for en time før aftalen. Uanset hvorfor, så kan du have tricket en af hendes alarmklokker der har gjort at hun har bedt om selfie, med mindre hun beder om det som standard.

Ja, det er ærgerligt når det går galt med kommunikationen, men begge parter er jo lidt oppe på tæerne, da ingen af os reelt ved hvem vi møder. 

Lad være med at lægge mere i det og vælg en af de andre søde kvinder.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Starthjælp skrev, for 45 minutter siden:

Hej medbrugere

Som i nok kan se er jeg ret ny i gamet og derfor kender jeg ikke helt tonen mellem kunde og gp. Jeg var ret forundret over en "samtale" jeg havde tidligere i dag. 

Vil i mene jeg sagde og gjorde noget forkert, altså jeg vil ikke sende selfies med mindre jeg ved at det er den reelle gp jeg snakker med. Og selv der vil jeg have at hun sendte en først 

2022-02-27 19.36.39.png

2022-02-27 19.38.34.png

2022-02-27 19.37.29.png

selfie til en luder ? aldrig - finde en anden :-) der er rigelig at vælge imellem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enige med de øvrige... jeg har det sådan at de aftaler som ikke lykkes nok alligevel havde været dårlige oplevelser.

Jeg anerkender en GPs ønsker og det er hendes valg. Jeg sender ikke selfies eller anden info om mig selv.

I mange år har det virket fint at man på et tidspunkt får ... kør til xxx gade  nr 25 og skriv til mig... når man er der og skriver får man så et andet nummer feks xxx gade nr 23 og så har hun lige kigget ud af vinduet først....

Lad det bare forblive sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Umiddelbart synes jeg ikke du gør noget forkert. Jeg havde måske skrevet en lille kort introduktion inden. Altså bare fornavn og alder. Jeg synes det er fint du ikke sender selfie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Starthjælp skrev, for 58 minutter siden:

Hej medbrugere

Jeg mener heller ikke du har gjort noget galt. Du er måske lidt direkte i din formulering omkring adresse og det med at hun skal sende en selfie først men jeg mener du gør det helt rigtige i ikke at sende en.

Jeg ved godt at der er flere der ikke har problemer med det og som ikke mener at de har noget at skjule men en ring er nu - en anden er om 1, 2 eller 3 år fra nu.

Og man skal ikke være så naiv at tro at det er for GPens sikkerhed at "hun" beder om det. Det er det måske i enkelte tilfælde men jeg er også blevet bedt om selfies til "GPer" som jeg har haft en udmærket og fint forståeligt SMS korrespondance med op til kravet (som jeg altid afviser) for senere at læse om andre der har besøg samme GP og hvor de rapporterer om et engelsk kundskab på niveau med en 1. klasses skoleelev. Så ved man jo godt at det ikke er GPen man har haft skrevet med og kan så kun fundere over hvem det egentlig er der samler de selfies sammen og hvad formålet er med dem.

/Tutankhamon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror at hun/alfonsen mister interessen, da du nævner at du er nødt til at tage bussen og anser dig som en besværlig kunde - og så hvorfor kan du ikke finde annoncen? - normalt printer man vel ud eller gemmer annoncen et sted, hvis det er en man virkelig er interesseret i at besøge + man søger yderligere info på f.eks. Eroguide før man kontakter vedkommende.

Men hvis man ikke er stiv i gamet med at besøge glædespiger, skal man starte med de danske, så man ikke bliver taget helt med bukserne nede - eller bliver skuffet, hvis man tror man har lavet en aftale om kl. 20 med en udkåren, er rejst langt og har brugt lang tid på at finde adressen, spare op, mm. - og hun så lige har valgt at tage imod en anden kunde kl. 1950 ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 28.2.2022 at 08:37:

Jeg tror at hun/alfonsen mister interessen, da du nævner at du er nødt til at tage bussen og anser dig som en besværlig kunde - og så hvorfor kan du ikke finde annoncen? - normalt printer man vel ud eller gemmer annoncen et sted, hvis det er en man virkelig er interesseret i at besøge + man søger yderligere info på f.eks. Eroguide før man kontakter vedkommende.

Men hvis man ikke er stiv i gamet med at besøge glædespiger, skal man starte med de danske, så man ikke bliver taget helt med bukserne nede - eller bliver skuffet, hvis man tror man har lavet en aftale om kl. 20 med en udkåren, er rejst langt og har brugt lang tid på at finde adressen, spare op, mm. - og hun så lige har valgt at tage imod en anden kunde kl. 1950 ;-)

Du printer normalt annoncen ud, simpelthen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Manfredo skrev, for 5 timer siden:

Du printer normalt annoncen ud, simpelthen?

Ja - så kan jeg hurtigt notere andre oplysninger - evt. skitsere et lille kort over stedet - og hvis pigen pludselig har andre priser, har ændret udseende, herkomst, ydelser e.lign., kan man hurtigt trække printet frem - giver ligesom lidt mere ballast at stå med, hvis der er diskussion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Hvis hun ikke vil sende en selfie,  hvis hun samtidig har ansigt på annoncen, er det ikke hende du møder

Hvis hun ikke har ansigt på annoncebilleder, forstår jeg godt hun ikke vil sende

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...