Hop til indhold
pillerfinger

Sandra - privat-diskret Bording

Recommended Posts

Hold Jer langt væk fra Sandra, hun skal være min - min helt private elskerinde. Nå, men det gør I jo nok ikke, så måske I har lyst at læse om min oplevelse sammen med hende onsdag aften. I de sidste år, har jeg mest besøgt polske piger i Flensborg, men er ofte blevet skuffet, da billede og beskrivelse af pigerne ikke altid er i overensstemmelse med sandheden - mildt sagt. I min sommerferie havde jeg 3 besøg i Flensborg, og blev skuffet og følte mig snydt hver gang. "Nu skal det fandeme være slut", sagde jeg til mig selv - næste gang vælger jeg en dansk pige - også selv om det jo nok koster det dobbelte.

Mit valg faldt på Sandra, fra privat-diskret i Bording.

http://privat-diskret.dk/index.php/clas ... ail&id=174

Jeg havde reserveret en time fra kl. 22 - 23 onsdag aften. Jeg kom præcis 22.00 til den adresse, den søde telefonpige havde givet mig. Jeg ringede på døren til kælderlejligheden, og der skete ingenting -

ringeklokken virker ikke. Efter et par bank på døren, blev der livstegn fra den anden side. Der stod Sandra så og sagde hej, med et stort smil. Hallo, hallo, hallo - tænkte jeg, kan det virkeligt passe, at en ældre herre midt i halvtresserne, kan få lov at være sammen med en pige der ser sådan ud? 1600 kr. blev hurtigt betalt, og jeg blev tilbudt et bad, men da jeg lige havde taget et hjemmefra nøjedes jeg med at vaske mine hænder.

Tilbage til værelset - Sandra ventede på mig, i en tynd sort kjole, som tydeligt viste hendes flotte bryster, dejlige krop og helt vidunderlige numse. Hun giver mig et dejligt kys og siger, "hvad kunne du tænke dig?" Jeg svarer, at jeg gerne vil se og røre ved hende i mange forskellige stillinger, og at hun endeligt skal sige til, hvis jeg overskrider hendes grænser. Jeg er frisk på det meste, svarer hun med et smil. Vi står lidt og kysser og krammer, og jeg kan tydeligt mærke, at det strammer mere og mere i mine underbukser. Sandra har brunligt hår, sat i 2 lange fletninger, som giver lidt af et frækt skolepige look, ansigtet er smukt, med helt ren hud, 2 dejlige lyseblå øjne og tænderne er hvide som nyfalden sne - et rigtigt modelansigt. Jeg har i de sidste 20 år, været sammen med omkring 150 glædespiger, men aldrig før mødt så smuk en pige - bedøm selv, hendes billeder er ægte, det garanterer jeg for. Vi hjælper hinanden af med tøjet, og snart står vi nøgne og krammer. Brysterne glider kælent hen over min brystkasse, mens mine boller masseres blidt og nænsomt - mit lem er nu så hård, at det kan slibe diamanter.

Vi lægger os i sengen, og jeg nyder en stund, at lade hænderne glide over denne vidunderlige skabning, der ligger smilende og afslappet foran mig - "hvor er du sød", siger hun flere gange, og med et tonefald, så jeg næsten tror hun mener det. Jeg er altid forsigtig med, ikke at overskride pigens grænser, så jeg spørger gerne om lov, før jeg gør noget. "må jeg lade en finger glide ind i dig", spørger jeg. Ja, selvføleligt svarer hun med et smil, og spreder benene - Sandra er så stram, at der skal trykkes pænt til, for at få fingeren helt ind. På et tidspunkt i vores leg, ligger hun med numsen lige i vejret, og jeg får sådan en lyst til, at lade en finger glide ind i det lille lyserøde numsehul. Jeg spørger om det er ok, og forventer et nej, da det er min erfaring, at kun få piger tillader dette. Sandra drejer hovedet, og ser smilende på mig - "hvis du tænder på det, må du godt", svarer hun og smågriner lidt. wow - at sidde der, og lade en finger køre i numsen og en i missen - det var bare så frækt. Den eneste ulempe var, at jeg jo nu manglede en hånd, til at kærtegne de store dejlige bryster.

Der var efterhånden gået 45 minutter, og mit lem var så hårdt pumpet, at det begyndte at gøre lidt ondt. Sandra monterede regnfrakken, og vi elskede i missionæren - hvor var det skønt, at ligge på en dejlig ung piges mave, og mærke hendes bryster under mig, alt imens hun gavmildt uddelte bløde tungekys. Jeg trak mig ud for at skifte stilling, og opdagede at kondomet fra gået i stykker. Det var ikke så godt, men Sandra tog det med godt humør og montere et nyt. Jeg tog hende bagfra, og nød synet at den slanke og faste ungpigekrop foran mig - begge hænder havde travlt med at kærtegne de dejlige bryster, som vuggede i takt med mine stød. Jeg trak mig ud, og tro mig, om ikke kondomet var revnet en gang til - hvor uheldig kan man være. Vi blev enige om, at jeg skulle gøres færdig med et blowjob, og Sandra suttede den helt til roden, mens jeg lå med en finger i hendes dejlige numsehul, og nød synet af den lille glatbarbere mis. Hun kælede blidt for bollerne, alt imens hun suttede løs, og da jeg endeligt kom, føltes det som om hele kroppen gik i krampe.

Efter rengøringen af mit værktøj, lå vi og kyssede, mens vi hyggesnakkede lidt - Sandra er utroligt sød, og nem at tale med. Klokken var efterhånden blevet 23, og det undrede mig lidt, at hun ikke gjorde opmærksom på tiden var gået. Andre anmeldere her på eroguide, har nævnt en irriterende mobiltelefon, men den mærkede jeg ikke noget til. Måske Sandra læser med her på siden, og har taget kritikken til efterretning.

Kl. 23,15 sad jeg igen i bilen, en dejlig oplevelse rigere og 1600 kr. fattigere, men pyt - det var hver en øre værd. Af alle mine besøg hos glædespiger, er dette klart den bedste oplevelse jeg har haft, og jeg glæder mig, til Sandra vender tilbage til Bording i begyndelsen af oktober.

Men husk nu knægte - hold Jer væk - Sandra er min - min, helt alene!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold Jer langt væk fra Sandra, hun skal være min - min helt private elskerinde.

Men husk nu knægte - hold Jer væk - Sandra er min - min, helt alene!!!

Fin anmeldelse pillerfinger, men jeg var lige ved at tro på overskriften, at det var en advarsel. :D

God humor om en dejlig pige. ;)

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Admin har bedt mig ændre i overskriften, da han syntes min første formulering, som lød "Sandra - privat diskret Bording - hold Jer væk", var lidt uheldig. Han frygtede, at nogle læsere blot vil læse overskriften, og springe selve beretningen over, og derfor vil stå tilbage med en negativ opfattelse af den søde pige. Det kan han jo godt have ret i, og jeg beklager, hvis jeg har givet nogen et forkert indtryk af Sandra, men håber da, at de fleste har læst teksten, og derfor forstået, at det var humoristisk ment.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej pillerfinger.

Rigtig god anmeldelse! Med sådan en omgang får selv den japanske Yakuza svært ved at holde mig væk.

Rigtig god humor - respekt herfra. Og godt du har haft en god oplevelse - men det undrer mig nu ikke. Godt nok har jeg endnu ikke prøvet hende endnu - men har prøvet fire forskellige derude allerede, og hver gang har det været RIGTIGT godt! Så alt tegner til at stedet sørger for at pigerne derude holder en MEGET høj standard hele vejen.

mvh

Manica :twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...