Nysgerrig1234 45 Skrevet 25. Februar, 2022 Amazing Kimberly Hej For et stykke tid siden der efterlyste jeg en glædespige som havde erfaring med par. Der kom mange gode forslag og vi havde kontakt med nogen af dem. Det var et meget svært valg, men vi endte med Amazing Kimberly, primært min kærestes valg, men jeg havde ikke noget i mod det :) Vi havde fin kommunikation via sms og fik aftalt tid. Stedet på Vestamager var nemt at finde og nem parkering i parkeringshus tæt på. Jeg havde på forhånd fortalt Kimberly at det var første gang og fokus skulle være på min kæreste. Da vi kommer indenfor, så får min kæreste et stort kram og tungekys allerede inden overtøjet er kommet af. Jeg får ikke noget Vi betaler, af med tøjet og i bad. Kimberly spørger om hun skal gå med og vi siger ja tak. I badet fortsætter de med at kysse og tage på hinanden, jeg tænker om jeg bare skal være tilskuer og ærgrer mig over at jeg ikke købte en sandwich med Endelig spørger hun min kæreste om det er ok at hun kysser og tager på mig, vi forklarer at det har vi snakket om på forhånd og hun skal bare gå i gang. Men jeg synes at det var et godt træk lige sikre sig at det var ok. Ind i soveværelset og Kimberly dykker straks ned i min kæreste og der bliver slikket godt og i lang tid. Jeg vil ikke gå dybt i detaljerne, men da timen er gået er jeg bestemt ikke blevet snydt. Vi har været det meste igennem og alle er glade. Det er lidt svært at forklare, vi var jo ikke et par der var sammen om en pige. Vi var 3 mennesker der var sammen på kryds og tværs. Jeg havde lige så meget sex med min kæreste som med Kimberly. Forskellen var nok da jeg havde sex med min kæreste, så ville Kimberly være med og hun satte sig på mit ansigt og begyndt at råkysse min kæreste og tage hende på brysterne, mens hun var i gang med at ride mig. Det var noget alle kunne lide :) Men long story short, hvis i overvejer at udvide jeres sexliv men en ekstra partner, så er Kimberly et godt valg. Hun tænder lige så meget på piger som mænd og min kæreste siger at Kimberly godt ved hvad pigerne vil have og ved hvordan det skal gøres. Jeg er også mildt sagt pænt tilfreds 19 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 25. Februar, 2022 Godt I valgte Kimberly, selvom du ikke var vild med ideen til at starte med pga. hendes unge alder, så vidt jeg husker Men dejligt I havde en god oplevelse alle tre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 25. Februar, 2022 Nysgerrig1234 skrev, 1 time siden: Amazing Kimberly Hej For et stykke tid siden der efterlyste jeg en glædespige som havde erfaring med par. Der kom mange gode forslag og vi havde kontakt med nogen af dem. Det var et meget svært valg, men vi endte med Amazing Kimberly, primært min kærestes valg, men jeg havde ikke noget i mod det :) Vi havde fin kommunikation via sms og fik aftalt tid. Stedet på Vestamager var nemt at finde og nem parkering i parkeringshus tæt på. Jeg havde på forhånd fortalt Kimberly at det var første gang og fokus skulle være på min kæreste. Da vi kommer indenfor, så får min kæreste et stort kram og tungekys allerede inden overtøjet er kommet af. Jeg får ikke noget Vi betaler, af med tøjet og i bad. Kimberly spørger om hun skal gå med og vi siger ja tak. I badet fortsætter de med at kysse og tage på hinanden, jeg tænker om jeg bare skal være tilskuer og ærgrer mig over at jeg ikke købte en sandwich med Endelig spørger hun min kæreste om det er ok at hun kysser og tager på mig, vi forklarer at det har vi snakket om på forhånd og hun skal bare gå i gang. Men jeg synes at det var et godt træk lige sikre sig at det var ok. Ind i soveværelset og Kimberly dykker straks ned i min kæreste og der bliver slikket godt og i lang tid. Jeg vil ikke gå dybt i detaljerne, men da timen er gået er jeg bestemt ikke blevet snydt. Vi har været det meste igennem og alle er glade. Det er lidt svært at forklare, vi var jo ikke et par der var sammen om en pige. Vi var 3 mennesker der var sammen på kryds og tværs. Jeg havde lige så meget sex med min kæreste som med Kimberly. Forskellen var nok da jeg havde sex med min kæreste, så ville Kimberly være med og hun satte sig på mit ansigt og begyndt at råkysse min kæreste og tage hende på brysterne, mens hun var i gang med at ride mig. Det var noget alle kunne lide :) Men long story short, hvis i overvejer at udvide jeres sexliv men en ekstra partner, så er Kimberly et godt valg. Hun tænder lige så meget på piger som mænd og min kæreste siger at Kimberly godt ved hvad pigerne vil have og ved hvordan det skal gøres. Jeg er også mildt sagt pænt tilfreds Tak - den har jeg planer om at kopiere med en veninde. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 25. Februar, 2022 Søren A skrev, for 2 timer siden: Godt I valgte Kimberly, selvom du ikke var vild med ideen til at starte med pga. hendes unge alder, så vidt jeg husker Men dejligt I havde en god oplevelse alle tre. Nemlig. Jeg er vild med piger, der er vilde med piger. Og mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amazing Kimberly 244 Skrevet 25. Februar, 2022 Nysgerrig1234 skrev, for 7 timer siden: Amazing Kimberly Hej For et stykke tid siden der efterlyste jeg en glædespige som havde erfaring med par. Der kom mange gode forslag og vi havde kontakt med nogen af dem. Det var et meget svært valg, men vi endte med Amazing Kimberly, primært min kærestes valg, men jeg havde ikke noget i mod det Vi havde fin kommunikation via sms og fik aftalt tid. Stedet på Vestamager var nemt at finde og nem parkering i parkeringshus tæt på. Jeg havde på forhånd fortalt Kimberly at det var første gang og fokus skulle være på min kæreste. Da vi kommer indenfor, så får min kæreste et stort kram og tungekys allerede inden overtøjet er kommet af. Jeg får ikke noget Vi betaler, af med tøjet og i bad. Kimberly spørger om hun skal gå med og vi siger ja tak. I badet fortsætter de med at kysse og tage på hinanden, jeg tænker om jeg bare skal være tilskuer og ærgrer mig over at jeg ikke købte en sandwich med Endelig spørger hun min kæreste om det er ok at hun kysser og tager på mig, vi forklarer at det har vi snakket om på forhånd og hun skal bare gå i gang. Men jeg synes at det var et godt træk lige sikre sig at det var ok. Ind i soveværelset og Kimberly dykker straks ned i min kæreste og der bliver slikket godt og i lang tid. Jeg vil ikke gå dybt i detaljerne, men da timen er gået er jeg bestemt ikke blevet snydt. Vi har været det meste igennem og alle er glade. Det er lidt svært at forklare, vi var jo ikke et par der var sammen om en pige. Vi var 3 mennesker der var sammen på kryds og tværs. Jeg havde lige så meget sex med min kæreste som med Kimberly. Forskellen var nok da jeg havde sex med min kæreste, så ville Kimberly være med og hun satte sig på mit ansigt og begyndt at råkysse min kæreste og tage hende på brysterne, mens hun var i gang med at ride mig. Det var noget alle kunne lide Men long story short, hvis i overvejer at udvide jeres sexliv men en ekstra partner, så er Kimberly et godt valg. Hun tænder lige så meget på piger som mænd og min kæreste siger at Kimberly godt ved hvad pigerne vil have og ved hvordan det skal gøres. Jeg er også mildt sagt pænt tilfreds Hey @Nysgerrig1234 How nice to read such reviews I am very happy that I have brought something new to your relationship and that everyone is satisfied. I also use it because having an orgasm is beautiful.... Thank you very much for your visit, dear Danish couple in love, and hope to see you in the future again Kisses Kimberly 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GustenPik 6 Skrevet 26. Februar, 2022 Nu har jeg været i dette forum i et par år men aldrig postet noget så nu får jeg nok ballade af eroguide politiet og bliver beskyldt for at være Kimberly’s pimp og alt muligt fordi at jeg skriver noget positivt i mit første indlæg. Men jeg kan tage det og tror i ikke på mig så læs ikke videre. Jeg har en kone som sikkert flere af jer herinde har men det afholder mig ikke for at besøge glædespiger når man lige får lyst til noget nyt. Der i blandt har jeg også besøgt dejlige Kimberly og hun er på toplisten over oplevelser. Men en dag efter en flaske vin så snakker mig og konen om at prøve en trekant en dag. Jeg bliver lidt overrasket dag hun forslår at det skal være med en pige da hun aldrig har vist interesse for piger. Vi prøver at finde en på scor.dk men vi har ikke heldet med os. Vi kigger i vores netværk men bliver enig om at det vil være for mærkeligt. Vi kigger på glædespiger og min kone finder Kimberly og jeg finder en Carina som ikke er i Danmark længere. Jeg bryder mig ikke om at tage konen ud til Kimberly. Hvad hvis hun siger noget eller jeg kommer til at sige noget. Carina er meget billigere end Kimberly så pga det får jeg konen overtalt. Men så kan jeg slet ikke få fat på Carina i flere dage og vi havde aftalt det skulle være lørdag aften, så vi lige kunne drikke en god flaske rødvin inden. Nu er gode råd dyre. Jeg ringer til Kimberly og forklarer hende situation. Hun er super professionel og lover mig at hun ikke siger noget. Vi møder op og ganske rigtigt hun lader som ingenting. Selvom jeg lige prøver at sende hende et ekstra frækt blik og et anderkendende nik så får jeg ingen reaktion. Selve akten der oplever jeg det samme som trådstarter. Kimberly er vild med piger og sætter stor ære i at kvinden skal have en orgasme. Min kone får også givet Kimberly en orgasme og så bliver der ellers kysset knaldet slikket til højre og venstre. Så en dejlig oplevelse med en top profession pige på den gåde måde. @Amazing Kimberly jeg ved du læser med herinde, 1000 tak for at have givet mig og min kone den oplevelse 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde_34 182 Skrevet 26. Februar, 2022 Hvis min kone nogensinde skulle give udtryk for, at ville prøve en trekant ville jeg efter at have læst jeres oplevelser ikke være i tvivl om hvem der skal ringes til. men indtil det sker, vil jeg nyde Kimberly alene når turen går forbi København. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 26. Februar, 2022 GustenPik skrev, for 5 timer siden: Nu har jeg været i dette forum i et par år men aldrig postet noget så nu får jeg nok ballade af eroguide politiet og bliver beskyldt for at være Kimberly’s pimp og alt muligt fordi at jeg skriver noget positivt i mit første indlæg. Men jeg kan tage det og tror i ikke på mig så læs ikke videre. Jeg har en kone som sikkert flere af jer herinde har men det afholder mig ikke for at besøge glædespiger når man lige får lyst til noget nyt. Der i blandt har jeg også besøgt dejlige Kimberly og hun er på toplisten over oplevelser. Men en dag efter en flaske vin så snakker mig og konen om at prøve en trekant en dag. Jeg bliver lidt overrasket dag hun forslår at det skal være med en pige da hun aldrig har vist interesse for piger. Vi prøver at finde en på scor.dk men vi har ikke heldet med os. Vi kigger i vores netværk men bliver enig om at det vil være for mærkeligt. Vi kigger på glædespiger og min kone finder Kimberly og jeg finder en Carina som ikke er i Danmark længere. Jeg bryder mig ikke om at tage konen ud til Kimberly. Hvad hvis hun siger noget eller jeg kommer til at sige noget. Carina er meget billigere end Kimberly så pga det får jeg konen overtalt. Men så kan jeg slet ikke få fat på Carina i flere dage og vi havde aftalt det skulle være lørdag aften, så vi lige kunne drikke en god flaske rødvin inden. Nu er gode råd dyre. Jeg ringer til Kimberly og forklarer hende situation. Hun er super professionel og lover mig at hun ikke siger noget. Vi møder op og ganske rigtigt hun lader som ingenting. Selvom jeg lige prøver at sende hende et ekstra frækt blik og et anderkendende nik så får jeg ingen reaktion. Selve akten der oplever jeg det samme som trådstarter. Kimberly er vild med piger og sætter stor ære i at kvinden skal have en orgasme. Min kone får også givet Kimberly en orgasme og så bliver der ellers kysset knaldet slikket til højre og venstre. Så en dejlig oplevelse med en top profession pige på den gåde måde. @Amazing Kimberly jeg ved du læser med herinde, 1000 tak for at have givet mig og min kone den oplevelse Tak for dette informative og på sin egen måde morsomme indlæg. My God, den pige..Kimberly...er da helt fantastisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 26. Februar, 2022 @Nysgerrig1234 det er fand'me god stil at kvittere for hjælpen med en rigtig fin, velafbalanceret anmeldelse. Det kunne mange lære af. Tommel-op herfra 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amazing Kimberly 244 Skrevet 27. Februar, 2022 (edited) GustenPik skrev, for 21 timer siden: Nu har jeg været i dette forum i et par år men aldrig postet noget så nu får jeg nok ballade af eroguide politiet og bliver beskyldt for at være Kimberly’s pimp og alt muligt fordi at jeg skriver noget positivt i mit første indlæg. Men jeg kan tage det og tror i ikke på mig så læs ikke videre. Jeg har en kone som sikkert flere af jer herinde har men det afholder mig ikke for at besøge glædespiger når man lige får lyst til noget nyt. Der i blandt har jeg også besøgt dejlige Kimberly og hun er på toplisten over oplevelser. Men en dag efter en flaske vin så snakker mig og konen om at prøve en trekant en dag. Jeg bliver lidt overrasket dag hun forslår at det skal være med en pige da hun aldrig har vist interesse for piger. Vi prøver at finde en på scor.dk men vi har ikke heldet med os. Vi kigger i vores netværk men bliver enig om at det vil være for mærkeligt. Vi kigger på glædespiger og min kone finder Kimberly og jeg finder en Carina som ikke er i Danmark længere. Jeg bryder mig ikke om at tage konen ud til Kimberly. Hvad hvis hun siger noget eller jeg kommer til at sige noget. Carina er meget billigere end Kimberly så pga det får jeg konen overtalt. Men så kan jeg slet ikke få fat på Carina i flere dage og vi havde aftalt det skulle være lørdag aften, så vi lige kunne drikke en god flaske rødvin inden. Nu er gode råd dyre. Jeg ringer til Kimberly og forklarer hende situation. Hun er super professionel og lover mig at hun ikke siger noget. Vi møder op og ganske rigtigt hun lader som ingenting. Selvom jeg lige prøver at sende hende et ekstra frækt blik og et anderkendende nik så får jeg ingen reaktion. Selve akten der oplever jeg det samme som trådstarter. Kimberly er vild med piger og sætter stor ære i at kvinden skal have en orgasme. Min kone får også givet Kimberly en orgasme og så bliver der ellers kysset knaldet slikket til højre og venstre. Så en dejlig oplevelse med en top profession pige på den gåde måde. @Amazing Kimberly jeg ved du læser med herinde, 1000 tak for at have givet mig og min kone den oplevelse Hey my lovely couple Thank You for great review! WoW I like to pamper my clients erotically And discretion equates to honor. Sweet kisses Kimberly Redigeret 27. Februar, 2022 af Amazing Kimberly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrig1234 45 Skrevet 27. Februar, 2022 Søren A skrev, den 25.2.2022 at 14:45: Godt I valgte Kimberly, selvom du ikke var vild med ideen til at starte med pga. hendes unge alder, så vidt jeg husker Men dejligt I havde en god oplevelse alle tre. Kimberly er ikke så ung som nogle af de andre vi havde kig på. Hun skriver selv 25+ men på hendes profil her på eroguide, der står 29, så mon ikke det er i det lag - selvom jeg synes hun sagtens kunne gå som en 23-25 årig :) Anyway, hun var ihvertfald gammel nok til at have styr på det hele, hun vidste hvad hun gjorde og fik det hele til at virke naturligt, der var ingen akavede situationer 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrig1234 45 Skrevet 27. Februar, 2022 Mr. Sensual skrev, den 25.2.2022 at 15:44: Tak - den har jeg planer om at kopiere med en veninde. Mange hilsener Mr. Sensual Gør det, du vil ikke fortryde det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrig1234 45 Skrevet 27. Februar, 2022 Krebs skrev, for 16 timer siden: @Nysgerrig1234 det er fand'me god stil at kvittere for hjælpen med en rigtig fin, velafbalanceret anmeldelse. Det kunne mange lære af. Tommel-op herfra Tak, det er rart at kunne give lidt igen, når man har fået god hjælp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ahn123123 18 Skrevet 1. Marts, 2022 Jeg tror 100 % på dette, Amazing Kimberlee er en oplevelse jeg stadig husker med stor fornøjelse! Hvis bare jeg var milionær! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amazing Kimberly 244 Skrevet 5. Marts, 2022 ahn123123 skrev, den 1.3.2022 at 16:08: Jeg tror 100 % på dette, Amazing Kimberlee er en oplevelse jeg stadig husker med stor fornøjelse! Hvis bare jeg var milionær! Hey handsome You don't have to be a millionaire to visit me every now and then/ Time to time. Prices are stable and relative to the service as you know. See You K isses Kimberly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg