Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Passe på pengene

Recommended Posts

ppd skrev, for 11 timer siden:

Det har jeg hørt før. Det lyder meget...øhm... negativt?

Men..uanset hvad jeg nu skriver vil det sikkert lyde negativt og nej. Jeg ønsker ikke en krig med respekt for piger som gør et fantastisk arbejde.

..og et hårdt arbejde.

Ej. Nu ved jeg ikke hvad timelønnen er for unge at stå i forretning, men for de rigtige piger tager jeg vel ikke meget fejl ved at sige at lønnen som GP ( foretrækker ordet Lysthus og GP i stedet for bordel som lyder som noget fra 70-80'erne) vel er noget højere, uden på nogen måde at have indsigt i branchen?

Nu tænker jeg på de piger som er i branchen i 3-4 måneder over sommeren.

Hvor om alting er:

I krisetider som nu. Se trådstarters indlæg, så får denne branche de sværere. Med færre besøgene og stigende energipriser, må mange lysthuse lukke eller skære kraftigt ned på åbningstider..

Med håbet om at tiderne vender, så branchen igen vil opblomstre og en branche i vækst, må betyde at flere søger derhen hvor pengene er, og jo flere penge i en branche, jo flere ønsker at få del i dem. Ergo: Potientielt flere piger i branchen, hvis forholdene er rigtige.

Jeg ønsker det bedste for pigerne, branchen og lysthusene og det handler ikke om mine døtre.

De fleste piger er jo døtre at nogle som også ønsker dem det bedste i verden (må man gå ud fra, hvis familemønstret er i orden)

Det handler ikke om at være negativ og det handler i høj grad heller ikke om penge eller løn, som du kalder det. I denne branche er man selvstændig med cvr.nr., men det er en anden historie. Det handler om at erkende at denne branche ikke er for alle, det kræver et rigtig godt kendskab til egen seksualitet og egne grænser, og evne til at sætte grænser for andre. Især som ny pige, bliver man prøvet af af garvede sexkøbere. Der skal nok være en enkelt 19 årig, der sagtens kan stå fast, men næppe det store flertal. Og selv som voksen kvinde skal man være på stikkerne og kunne stå fast på egne grænser, priser, ydelser mv. når der bliver tinget om prisen eller man bliver forsøgt presset til at give anal eller sutte uden gummi, selvom det ikke er på menuen, kunden knalder dig for hårdt eller lugter af lort i måsen, selvom man havde bedt ham vaske sig grundigt. En anden ting er, at det er vigtig at have nogle man kan vende oplevelserne med, men i dagens Danmark kan man stå ret alene med de oplevelser, hvis man ikke har et solidt bagland. Det er nok de færreste unge, der fortæller forældrene, at de lige har snuppet et sommerjob på bordellet. 

Man kan tage skade, hvis grænser overskrides eller man er nødt til at forsvinde væk, for at kunne udholde en situation. Og man kan tage skade af at gå alene med oplevelser. Det kan ingen penge opveje.

Dette er ikke et sommerferiejob fyldt med lækre unge fyre, tag et kig nede i NETTO, der har du et bredt udsnit af kunderne. Spørg nu dig selv, om din datter eller din niece skal knalde med alle disse mænd for penge? 

Hvis man ønsker sin datter det bedste, må det være at hun har travlt med studier, venner, fritidsinteresser og fritidsjob på tanken, ikke bordellet. Der kan hun være senere i livet, hvor hun kender sin egen seksualitet og det er lyst og ikke “hurtige penge” der driver værket.

Et sommerjob i en jordbærbod giver måske ikke så meget, men der er sikkert et godt kammeratskab med andre unge og frisk luft. Det ville jeg ønske for min datter, hvis jeg havde haft en.

Venligst Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...